Vandaag hebben ze eindelijk mooi gras gelegd.

Wat een werk heb je weer verricht MDH

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@Suusje26, jouw Santa wil graag weten of jij bezwaar hebt tegen materiaal van de Action of Hema?
Hij/Zij bedoeld dan kunstmaterialen.
germie schreef:Ik heb trouwens nog een top. Ideaal voor deze koude dagen, even tijdens tandenpoetsen deze handdoek op je kop en je haar is voor 80% droog. Neemt echt snel vocht op. En dat voor 99 cent.
https://www.action.com/nl-nl/p/haarhanddoek-/
Jorex schreef:Over haar gesproken, ik zoek nog steeds een microvezelhanddoek voor mijn waves.
Ik gebruik nu een oud t-shirt maar met deze lengte zijn die zo snel doorweekt.
Citaat:CharxHebe, jouw Santa heeft 4 november een vraag voort jou gesteld waarvan ik denk dat jij er over heen gelezen hebt, dus ik stel hem nogmaals
Jouw Santa wil graag weten of jij het ook leuk vind als jouw kinderen een cadeautje in het Secret Santa Pakket kunnen vinden? Zo ja, wat zou dan echt een top zijn? En wat een flop? Heb jij nog spulletjes nodig voor je bevalling?
Citaat:@Yonker, Vind jij het erg als je, voor het raden van jouw Santa, gebruik moet maken van WhatsApp? (Eventueel met simkaart zodat jij je eigen nummer niet hoeft te gebruiken?) Of heb je liever dat er gebruik wordt gemaakt van Telegram (op basis van gebruikersnaam)? Jij mag het zeggen, maar jouw Santa is wel heel creatief met hints?
Yonker schreef:Citaat:@Yonker, Vind jij het erg als je, voor het raden van jouw Santa, gebruik moet maken van WhatsApp? (Eventueel met simkaart zodat jij je eigen nummer niet hoeft te gebruiken?) Of heb je liever dat er gebruik wordt gemaakt van Telegram (op basis van gebruikersnaam)? Jij mag het zeggen, maar jouw Santa is wel heel creatief met hints?
Geen enkel probleem hoor whatsappWel leuk zo’n creatieve Santa, wordt steeds nieuwsgieriger haha