Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:33

Gefeliciteerd met je verjaardag fotolijstje.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110691
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:52

Gefeliciteerd Fotolijstje!

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 22:33

Dankjewel allemaal!!!
Heb uiteindelijk nog een leuke dag gehad

Luxe probleem;
Mijn kadootje, doc martens kwam vandaag niet aan terwijl dat zou moeten en ik heb per ongeluk een verkeerd e-mailadres gegeven dus krijg geen updates -O-

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 22:36

Gefeliciteerd fotolijstje

Ik heb al dagenlang diaree. Gewoon n sluimerende buikgriep. Lekkerhor

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 23:05

Berdien schreef:
Aan 750 kilo eigenwijs paard dat weigert om elke vorm van psyllium te eten :x En zelfs een volle voerbak over het erf smeet om haar punt kracht bij te zetten. Loeder.


Is je paard eventueel gek op anijs of appelazijn? Of meng gemalen lijnzaad door een lepel appelmoes ofzo

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 23:24

Ik heb een periode appelmoes en daardoor gemalen lijnzaad in een grote spuit gedaan. En dan als wormenkuur geven.

kampioen2be
Berichten: 365
Geregistreerd: 05-08-21
Woonplaats: Groene hart

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 01:09

Wasmachine is nog niet klaar. Ik wil slapen

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 05:52

Ik erger mij vandaag aan mijn tanden. Ik heb al een week een dikke ontsteking. Maar die was wel open dus het kon er uit.
Maandag naar tandarts 2 kiezen eruit getrokken en toen was het ook open en minder pijn. Maar nu..... Hele week is slikken al pijnlijk en er is dus een zwakke plek/ doorkom plek ontsteking onder mijn tong aan de linkerkant die dus dicht is op 2 plekken. Er zijn geen open plekken meer. zoveel pijn _-:( _-:(

Maar ik moest vandaag van 7 tot 5 werken. En dit is nu 7 tot 10. Maar ga direct de tandarts bellen om 8 uur. Kan nog steeds niks drinken door de pijn

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 07:15

Koud, ik wil mijn bed niet uit...

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:01

Iloveiswan schreef:
Ik erger mij vandaag aan mijn tanden. Ik heb al een week een dikke ontsteking. Maar die was wel open dus het kon er uit.
Maandag naar tandarts 2 kiezen eruit getrokken en toen was het ook open en minder pijn. Maar nu..... Hele week is slikken al pijnlijk en er is dus een zwakke plek/ doorkom plek ontsteking onder mijn tong aan de linkerkant die dus dicht is op 2 plekken. Er zijn geen open plekken meer. zoveel pijn _-:( _-:(

Maar ik moest vandaag van 7 tot 5 werken. En dit is nu 7 tot 10. Maar ga direct de tandarts bellen om 8 uur. Kan nog steeds niks drinken door de pijn

Kamille thee of munt thee lauw en mond spoelen ermee.

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:08

Mijn oude jackrussell ( 14,5) heeft vanmorgen tijdens het wandelen een soort aanval gehad, heeft hij in het verleden vaker gehad, ik dacht dat hij dood ging…. Viel gewoon om.
Snel opgepakt naar huis gerend… daar neergezet, want ondertussen was hij weer “wakker”. Meneer gaat gewoon zijn mandje verbouwen, water drinken, wat brokjes eten en ligt nu naast me te slapen en ik zit me te ergeren aan mezelf of ik nu de da moet bellen( die niks kunnen doen) of de fysio, vorige keer zat er een wervel niet goed… of het gewoon moet aankijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:14

saskiaojan schreef:
Mijn oude jackrussell ( 14,5) heeft vanmorgen tijdens het wandelen een soort aanval gehad, heeft hij in het verleden vaker gehad, ik dacht dat hij dood ging…. Viel gewoon om.
Snel opgepakt naar huis gerend… daar neergezet, want ondertussen was hij weer “wakker”. Meneer gaat gewoon zijn mandje verbouwen, water drinken, wat brokjes eten en ligt nu naast me te slapen en ik zit me te ergeren aan mezelf of ik nu de da moet bellen( die niks kunnen doen) of de fysio, vorige keer zat er een wervel niet goed… of het gewoon moet aankijken.


Klinkt een beetje als epilepsie? Goed schrikken iig :(:) . Hoop dat hondje zich weer fit voelt.

Zebrastreep

Berichten: 9758
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:16

saskiaojan schreef:
Mijn oude jackrussell ( 14,5) heeft vanmorgen tijdens het wandelen een soort aanval gehad, heeft hij in het verleden vaker gehad, ik dacht dat hij dood ging…. Viel gewoon om.
Snel opgepakt naar huis gerend… daar neergezet, want ondertussen was hij weer “wakker”. Meneer gaat gewoon zijn mandje verbouwen, water drinken, wat brokjes eten en ligt nu naast me te slapen en ik zit me te ergeren aan mezelf of ik nu de da moet bellen( die niks kunnen doen) of de fysio, vorige keer zat er een wervel niet goed… of het gewoon moet aankijken.



Voor de zekerheid even bellen. Het zijn harde hondjes ze lopen vaak maar door ook als ze veel pijn hebben.

Ons russeltje had laatst een ontsteking aan het gebit en was ziek. Maar waarschijnlijk had ze achteraf gezien al langer pijn het verklaarde ook bepaald gedrag wat we nu niet meer zien. Maar ze at goed was vrolijk en opgewekt dus nooit gedacht dat ze wat met het gebit had.

Sterkte ermee het is nooit leuk als ze wat hebben.

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:19

Mijn pet laten liggen bij de kater. Dom dom.

En voel me een kruiden heks.

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:32

saskiaojan schreef:
Mijn oude jackrussell ( 14,5) heeft vanmorgen tijdens het wandelen een soort aanval gehad, heeft hij in het verleden vaker gehad, ik dacht dat hij dood ging…. Viel gewoon om.
Snel opgepakt naar huis gerend… daar neergezet, want ondertussen was hij weer “wakker”. Meneer gaat gewoon zijn mandje verbouwen, water drinken, wat brokjes eten en ligt nu naast me te slapen en ik zit me te ergeren aan mezelf of ik nu de da moet bellen( die niks kunnen doen) of de fysio, vorige keer zat er een wervel niet goed… of het gewoon moet aankijken.


Altijd even bellen. :j Waarschijnlijk willen ze hem toch even zien. Arm mannetje.. :(:)

Ik haat mijn [***]. :')
poedersuiker Duitsers die ergens willen gaan vliegen waarin ik aangeef dat dat daar niet mag zonder vergunning.
'Maar in Duitsland mag dat wel.'
'Ja, maar in Nederland niet.'
'Kunt u me dan de Nederlandse wetgeving sturen waarin dit staat?'

Gast. Ik ben de Nederlandse autoriteit, luister gewoon? :')
Heb ze de wetgeving gestuurd waar zo'n 10.000 coördinaten staan waar je niet mag vliegen zonder vergunning.
Succes met uitzoeken. :wave:

Zebrastreep

Berichten: 9758
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:20

Voor de zoveelste keer voor het zelfde probleem naar weer een andere arts...

Vanaf begin februari al problemen en nu bijna oktober zit ik er nog mee hopelijk kom ik nu wat verder.

Al gaat het nu echt wel een stuk beter mijn handen zijn nu redelijk stabiel en de meeste plekken zijn verdwenen. Alleen het is nog steeds onrustig

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:52

Smakkende man naast me...
Hoezo kun je geen kauwgom eten zonder zoveel geluid? ;(

CalipsoLover

Berichten: 5563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 11:01

Terug samenhuizen met iemand na een lange tijd alleen gewoond te hebben. Heb het gevoel dat ik 100 keer iets moet vragen voor hij het doet. Help.

ogidni
Berichten: 458
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 11:11

Berdien schreef:
Aan 750 kilo eigenwijs paard dat weigert om elke vorm van psyllium te eten :x En zelfs een volle voerbak over het erf smeet om haar punt kracht bij te zetten. Loeder.


Slobber niet teveel en niet te nat maken met de psyllium en net voor je het geeft een halve pot appelmoes er grof doorheen roeren. Is bij ons altijd succes. Wel zorgen dat ze onbeperkt toegang hebben tot water. Het is inderdaad een beetje veel appelmoes maar het belangrijkste is dat de psyllium er in gaat. De appelmoes is maar tijdelijk gedurende de kuur.

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 11:13

Dank voor alle psyllium tips :j Veel heb ik al geprobeerd, maar we worstelen dapper door :j

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 11:15

Apk; kosten vallen toch altijd weer tegen...

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 11:41

Verkouden :roll:

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 12:20

Postbode die zo aan 9ns huis voorbij jaagt en een pakketje van mij in de auto heeft -O- -O-
Dude ik ben thuis, toeter en ik ben binnen 5 seconden buiten

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 12:28

Hond lijkt weer 100% ok,
Heb wel de fysio geappt voor een afspraak, dat was de vorige keer ook het probleem, sws wel goed voor het oudje, lekker alle spieren ed weer los.

TheNovelist

Berichten: 1501
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 13:38

Ik sta alleen op werk en elke keer als ik wil lunchen dan komen er klanten ;(

En ik stootte net mijn vinger tegen een stuk hout en er zat een houtsplinter recht onder mijn nagel. Zit nu ook een gat en het doet pijn |( |(