Secret Santa 2022

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76208
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:28

Bakken is leuk inderdaad, hoewel ik dat niet vaak doe.

De oven gebruik ik bijna elke dag :-) Niets fijners dan om al even iets in de oven te zetten en dan zelf alvast te douchen etc en tadaa: eten klaar :D

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:36

Ik bak nooit, de keuken en ik zijn geen vriendjes :')

Megane

Berichten: 740
Geregistreerd: 24-04-06

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 16:18

Bakken vind ik wel heel leuk, maar ik ben er niet heel goed in en doe het eigenlijk vrij weinig haha.
Wel heb ik sinds kort een slowcooker, die wordt wel heel veel gebruikt! Leuke recepten daarvoor zijn altijd welkom

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 16:21

Ik wil wel een leuke man in mijn pakket hoor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:05

Yonker schreef:
Ik wil wel een leuke man in mijn pakket hoor :+


Ik heb een super knap neefje in de aanbieding !!

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:06

Ik ben ook niet zo van het bakken. Tegenwoordig helaas ook niet meer van het koken.. Eerder wel, maar mijn vriend kookt veel beter en ik ben te druk met de beesten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:11

Bakken en koken vind ik heerlijk! Maar ben steeds zo moe. Ik heb eigenlijk ook alles wat mijn hart me begeert }> dus mijn santa kan niet fout gaan ! Had ik die smerige marsepein staven al genoemd als flop top voor mijn vriend man ?

Jodym

Berichten: 4935
Geregistreerd: 19-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:15

Bakken doe ik niet aan.
Vind t niet zo leuk en met een peuter is het niet te doen. Net als volwassen kleurboeken of diamond painting. Onmogelijk :')

marleen_88

Berichten: 14073
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:16

Stoofperen, jummmm.

Ik heb een leuk, bijna 26 jarig broertje in de aanbieding. Iemand interesse? :))

rockwitch

Berichten: 11744
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 18:31

Sorry even beetje drukke dagen gehad. Vandaag eerste werkdag op mijn nieuwe werk dus spannend enzo.

marleen_88

Berichten: 14073
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 18:32

rockwitch schreef:
Sorry even beetje drukke dagen gehad. Vandaag eerste werkdag op mijn nieuwe werk dus spannend enzo.


Jij deed verkorte deeltijd Pabo toch? Ik heb je geholpen met een beoordelingsformulier staat mij bij. Werk je nu in het onderijs?

rockwitch

Berichten: 11744
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 18:33

Nee ben gestopt met de Pabo.
Maar ik deed wel de deeltijd alleen niet verkort.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:05

Bakken en koken vind ik ook heel leuk!

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:35

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een leuke man... Ik ben op zoek naar een leuke schoonzus die mij nog meer neefjes en nichtjes wil geven :))

Dus ik heb in de aanbieding: Mijn super knappe broertje van 24 jaar.
Komt van een goede afstamming, correct en goed gebouwd, heeft meerdere predicaten (diploma's) heeft goede basisgangen (is sportief), is al wat langer onder het zadel ( :') _O- ) is ZZPer en verdient goed :)) :') _O-

suusje26

Berichten: 2428
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:06

Haha, leuke mannen in een pakket stoppen.. Tja, ik heb er al eentje. Die ook al het teveel gemaakte bakwerk van mij/kinderen geduldig opeet...

Ik bedacht me nog iets voor mijn lijstje. Ik ben dus docent en heb altijd gekke pennen. Als ik dan eens eentje uitleen komen ze meestal ook weer terug. Maar goed, soms gaat het wel eens mis en gaan ze kapot of komen ze niet meer terug. Dus gekke opvallende pennen zijn altijd welkom. Notitieboekjes worden hier ook veelvuldig gebruikt en dan ook het liefst in gekke vormen/kleuren.

LWDaisy

Berichten: 4793
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:09

Jolien87 schreef:
LWDaisy schreef:
Ik bak wel eens, maar zo goed als altijd mijn appelcake of perencake. Heb genoeg bakvormen :)
Koekjesvormen vind ik wel leuk, daar knutsel ik met klei wel eens mee.

Wou er iemand een leuke man? Ik heb nog steeds een leuke single broer! Hij is niet erg groot, dus hij past vast wel in een pakket als ik goed prop haha.


:') Gaat hij dan wel vrijwillig in die doos? :=
Sorry maar ik ben voorzien maar wellicht dat je iemand anders vindt om blij te maken. ;)


Geen idee, maar hij gaat op zaterdag graag iets drinken met de vrienden, dus als ik hem zondagochtend inpak moet dat vast wel lukken zonder te veel tegenpruttelen haha!

Voor wie interesse heeft: hij wordt op 2de Kerstdag 32 jaar, dus er kan al meteen feest gevierd worden, ik zal hem op tijd opsturen met een stuk taart :j Hij heeft een super schattig kattenkindje, werkt hard en veel, heeft een leuke auto en woont alleen. Mijn mama komt regelmatig poetsen, de was doen en eten brengen, dus je moet je als vriendin-van niet heel moe maken (in het begin haha). Hij kan het uiteraard wel allemaal zelf hoor, maar ach, mama's en een single hardwerkende zoon enzo :') En volgens mij voetbalt hij ook. Als hij tijd heeft haha. Hij wilt huisje-boompje-beestje. Als jullie kinderen maken: mijniebellen om te babysitten, 't is maar dat je het weet haha. Oh, niet onbelangrijk: het is een knappe, verzorgde kerel, en hij heeft echt een heel leuke zus :')

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:10

Yonker schreef:
Ik wil wel een leuke man in mijn pakket hoor :+

Ik wil een vrouw in mijn pakket. Of een brindle akita met goede lijnen. Ga gewoon sterven als het gekke akita vrouwtje :j

pradadaan

Berichten: 4671
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:12

Een leuke man is hier ook welkom hoor :P

Bakken vind ik leuk maar doe ik te weinig.
Sushi maken vind ik geweldig maar heb daar al wel veel voor :j

Bienotje

Berichten: 10874
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:14

Doe mij dan maar een schoonmaakster/ tuinier-duizendpoot in het pakket :j

Thats_Me

Berichten: 10948
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:18

Koekjes vormen en stempels zijn altijd leuk. Ben inmiddels wel meer van het chocolade dus bonbons en ander lekkers maken met chocolade.

Alja

Berichten: 25624
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:28

lotthje schreef:
Ho jeetje, tijdje weggeweest zie ik. Nam mezelf toch steeds voor om even iets te zeggen, maar een bar druk weekend gehad. Bakken vind ik leuk!! Ik maak alles eigenlijk altijd ‘from scratch’ en heb dan ook een hele lading weckpotten om m’n bloem enzo in te stoppen, haha. Straks bij m’n vriend gaat t allemaal in mooie potjes met etiketten :)

Hier net zo
Buikgriep gehad en daarna de hele familie en dan is instappen toch wel lastig met 30 gemiste pagina’s

Ik heb dan weer helemaal niks met bakken….

Noisy

Berichten: 5406
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:30

Bakspullen heb ik meer dan voldoende. Ik heb een tijd lang vaak taarten en cupcakes gemaakt maar tegenwoordig staat het voornamelijk stof te vangen. Wie weet komt de bevlieging nog weer een keer terug maar spullen ervoor heb ik niet nodig

Jolien87

Berichten: 17476
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:40

Jolien87 schreef:
LWDaisy schreef:
Ik bak wel eens, maar zo goed als altijd mijn appelcake of perencake. Heb genoeg bakvormen :)
Koekjesvormen vind ik wel leuk, daar knutsel ik met klei wel eens mee.

Wou er iemand een leuke man? Ik heb nog steeds een leuke single broer! Hij is niet erg groot, dus hij past vast wel in een pakket als ik goed prop haha.


:') Gaat hij dan wel vrijwillig in die doos? :=
Sorry maar ik ben voorzien maar wellicht dat je iemand anders vindt om blij te maken. ;)


LWDaisy schreef:
Geen idee, maar hij gaat op zaterdag graag iets drinken met de vrienden, dus als ik hem zondagochtend inpak moet dat vast wel lukken zonder te veel tegenpruttelen haha!

Voor wie interesse heeft: hij wordt op 2de Kerstdag 32 jaar, dus er kan al meteen feest gevierd worden, ik zal hem op tijd opsturen met een stuk taart :j Hij heeft een super schattig kattenkindje, werkt hard en veel, heeft een leuke auto en woont alleen. Mijn mama komt regelmatig poetsen, de was doen en eten brengen, dus je moet je als vriendin-van niet heel moe maken (in het begin haha). Hij kan het uiteraard wel allemaal zelf hoor, maar ach, mama's en een single hardwerkende zoon enzo :') En volgens mij voetbalt hij ook. Als hij tijd heeft haha. Hij wilt huisje-boompje-beestje. Als jullie kinderen maken: mijniebellen om te babysitten, 't is maar dat je het weet haha. Oh, niet onbelangrijk: het is een knappe, verzorgde kerel, en hij heeft echt een heel leuke zus :')


Als je dan iemand hebt die ook nog eens van bakken houdt dan maak je er gewoon een bakpakket van met als thema 'Liefde van de man gaat door de maag'.

Marjo

Berichten: 37251
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:52

Ik heb besloten dat ik misschien wel boekenleggers wil gaan sparen :')
Maar dan wel mooie en geen kitsch ofzo.

Ik ben nu op vakantie en had een mooie resin boekenlegger maar die blijkt toch wel erg dik en onhandig te zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:56

_O-

Ik heb vandaag een pompoentaart gemaakt.. haat aan mijn turbo-oven, maar met wat aanpassingen (50 grader lager, tijd halveren) aan het recept is het toch nog gelukt. Zat na 1 punt al propvol..

Tijdens het bakken gelijk gekeken wat er aan bakspullen ontbreekt. Maar ben qua vormen eigenlijk wel compleet. Dus leukste zou een recept met (deel) ingrediënten zijn, mocht mijn Santa wat te bakken erin willen mikken :j