Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avelienvd schreef:Locatie gaat zijn buitengebied stadskanaal. Kon niet vinden of er al glasvezel in de straat ligt
PascalB schreef:Wat heb je nodig om je werk te kunnen doen ?
Is een hoge upload snelheid belangrijk ?
Is er glasvezel beschikbaar of nog een koper verbinding ?
Indien koper , wat voor een soort verbinding kunnen ze aanbieden ?
In sommige gevallen (zeker de oudere soort verbindingen ) ben je afhankelijk van de afstand naar de centrale , en dan is de regel hoe verder weg hoe langzamer de verbinding.
Ik geloof niet dat ziggo alleen internet in het pakket heeft dat moet dacht ik minimaal gecombineerd worden met bijvoorbeeld tv.
Heb je voor je werk een vpn verbinding nodig en zo ja , welk soort maakt je werkgever gebruik van.
Ik kan uit werk ervaring zeggen (IT) dat de modem die KPN standaard uitgeeft nog wel eens een draak wil zijn hier mee net als DNS routeren met IPV 6.
Deze problemen spelen dan alleen op de modem die KPN zelf uitgeeft.
PascalB schreef:Ik geloof niet dat ziggo alleen internet in het pakket heeft dat moet dacht ik minimaal gecombineerd worden met bijvoorbeeld tv.
rina schreef:Het ligt er echt aan waar in het buitengebied van Stadskanaal je gaat wonen. Wij zitten in Mussel en hier werkt voor de foon zowel T-mobile als Vodafone. Maar op de kaarten van de beide providers wordt wel aangegeven dat binnenshuis lastiger kan wezen.
Hier in Mussel ligt ook glasvezel, maar als je niet al aangesloten was/bent, komt daar een aardig kostenplaatje overheen. Zo uit mijn hoofd 1250 euro voor aanleg het huis in. Wordt hier gedaan door Mabin in Groningen. Daarna kan je je abbo bij verschillende afnemen. DSL werkt hier ook nog, en best goed. Die hebben wij, omdat wederhelft al T-mobile klant was, daar afgenomen.