Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 21:59

Ik bij een vriend van mij aan het logeren. Gaat die iemand anders bellen en daar mee gamen? _-:(

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 22:03

Lekker naar huis gaan dus.

Nyaleti

Berichten: 6144
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 22:18

Asketting van m'n paard kwijt. ;(
(Gelukkig de reserve / 2e ketting maar help..)

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 22:58

zigranta schreef:
Lekker naar huis gaan dus.

Is 11 kilometer fietsen vanaf het treinstation dus dat red ik niet meer met de laatste trein. Maar morgen weet ik het wel, om 8 uur al weg :evaw:

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 23:42

Waar ik woon is echt.... abnormale dingen. _O-

Stond in de fb groep van de flats (4).
“ Loop net buiten bij [NAAM FLAT] en iemand gooit een ei uit het raam...? Kwam gelukkig precies naast me neer. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Denk dat we het allemaal wel eens zijn dat dit geen leuke geintjes meer zijn..”

En ja er wonen hier types die dat gewoon doen. :=

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 23:43

MyWishMax schreef:
Nayomie schreef:
Dat mij tot twee keer toe vriendelijk doch dringend is gevraagd mijn hond aan te lijnen omdat ze bang is van herders. Mijn hond zat dus gewoon al aan de lijn, voor ze het vroeg. En de lijn is ook niet te missen. :+ Na de eerste keer al aangegeven dat ze was aangelijnd maar ze moest en zou haar zegje doen.


:+ klinkt bekend. Hoewel hier het de laatste keer een excuus was dat die hond zowat bovenop die van mij dook al grommend en blaffende. 'Ja, ze is bang voor herders.' Misschien niet erop laten duiken en uitvallen dan?

Maar hoe kan je nou vragen om aan te linnen als de hond al aan de lijn loopt en gewoon nog een keer als dat aangegeven wordt? :+


DiE VaN MiJ WoRd AlTiJd GeBeTeN DoOr eEn HeRdER
Ja Gerda en die van mij altijd door je kleine achterlijke vivie maar Mij hoor je daar verder ook niet over.

Sorry ik heb een kleine frustratie over de vooroordelen van een herder :+ wij zijn zo vaak er op aangesproken dat onze hond vals zou zijn, puur op uiterlijk... oo en er was in de buurt 1 herder die 2 hondjes had gebeten, daarom zou die van ons ook bijten.

Zebrastreep

Berichten: 9756
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 23:47

De hond van de buren is weer eens alleen en constant aan het blaffen.

Zo fijn als je zelf wel op tijd op moet omdat er in het weekend ook gewerkt moet worden.

En dat ik het koud heb en echt moe ben.

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 00:21

Vuurwerk.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 00:44

Marcella schreef:
Vuurwerk.

Hier ook al een paar dagen.
Ik las van de week dat een jongen een hand moest missen als eerste vuurwerkslachtoffer dit jaar. Tja… Blijf er vandaan zeg maar. Dat scheelt zoveel leed.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-21 00:52

Ik had vanavond tijdens mijn laatste bezorgronde ook een knaller te pakken een straat verderop.. dan schrik je je ook wel kapot zeg maar.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 02:58

2 maand terug een logo + huisstijl laten ontwerpen. Betaald. Logo gekregen, huisstijl niet. Na meerdere mails op meerdere tijdstippen maar geappt (ze zijn telefonisch slecht bereikbaar) met de vraag waar het bleef. Ze gingen het gisteren nog nakijken en wij gingen het zeker voor de avond nog krijgen. Ja niet dus.

Bedrijf staat goed aangeschreven, vind verder geen klachten dus waarom het allemaal zo lang duurt…?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 03:03

Moe, want ik slaap al maanden niet, maar kan nog steeds niet slapen. -O-

En waarom kost een NVT Verklaring voor Curaçao meer dan 100 euro? -O-

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 03:13

Aan het K wijf dat haar hond niet wilde aanlijnen terwijl het beest tot twee keer toe op mij en mijn pony afgerend was op het ruiterpad. ‘Maar hier mag hij los!’ Nee Karen, het losloopgebied is een eindje verder, dat mijd ik namelijk als de pest.
Toen ik dat zei èn erbij vertelde dat ik had gezien dat ze hem ook los tussen het vee had laten lopen (koeien/ runderen) binnen de veeroosters waar de aanlijnplicht nog eens duidelijk gemeld wordt, liep ze onder luidkeels klagen door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 03:25

Mn wekker :z

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 04:54

Wordt elke nacht wakker door slapende handen heel irritant.

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 06:42

Dat ze hier al twee avonden mega vuurwerk aan het afsteken zijn toen ik al op bed lag, schrok me wezenloos _-:(

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 08:12

Dat elke keer als ik er vroeg uit moet. (Voor 10 uur) Ik gewoon niet in slaap kan komen. Sliep vannacht om 3 uur nog niet, en was ook niet moe. Terwijl ik normaal gewoon om 1/2 uur heel erg moe ben.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 09:37

Al sinds gistermiddag geen verwarming en warm water en ze kunnen me ook niet vertellen of ze dit vandaag nog kunnen maken, omdat ze met superspoed een onderdeel moesten bestellen en ze niet weten of dit in het weekend geleverd word.

Leuk.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 09:52

Fireheart schreef:
Al sinds gistermiddag geen verwarming en warm water en ze kunnen me ook niet vertellen of ze dit vandaag nog kunnen maken, omdat ze met superspoed een onderdeel moesten bestellen en ze niet weten of dit in het weekend geleverd word.

Leuk.


Woningbouw van Wakkerdam?

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 10:01

MarcoBorsato schreef:
Fireheart schreef:
Al sinds gistermiddag geen verwarming en warm water en ze kunnen me ook niet vertellen of ze dit vandaag nog kunnen maken, omdat ze met superspoed een onderdeel moesten bestellen en ze niet weten of dit in het weekend geleverd word.

Leuk.


Woningbouw van Wakkerdam?


:j :')

Heb wel nog wat vachtjes liggen om me warm te houden, maar het is nu toch meer de Noordpool van Wakkerdam hier.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 10:10

Love_Laugh schreef:
Wordt elke nacht wakker door slapende handen heel irritant.

Dat is irritant ja, ik word er ook wakker van: dan voelen mijn armen als de arm van Harry Potter nadat zijn botten zijn weggetoverd.


TessaxQuincy schreef:
Dat elke keer als ik er vroeg uit moet. (Voor 10 uur) Ik gewoon niet in slaap kan komen. Sliep vannacht om 3 uur nog niet, en was ook niet moe. Terwijl ik normaal gewoon om 1/2 uur heel erg moe ben.

Heel herkenbaar, zie mijn tijd van posten vanmorgen… :=

Fireheart schreef:
Al sinds gistermiddag geen verwarming en warm water en ze kunnen me ook niet vertellen of ze dit vandaag nog kunnen maken, omdat ze met superspoed een onderdeel moesten bestellen en ze niet weten of dit in het weekend geleverd word.

Leuk.

Nee, jemig! Ik mag toch hopen dat het heel snel gemaakt gaat worden! Wij hebben eens al de verwarming een week uitgehad in verband met een thuisopbaring, na een week was is echt he-le-maar kapot van de kou.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 11:06

Moet nog zoveel doen dat ik geneigd ben om in bed te blijven liggen. :=

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 11:08

Fireheart schreef:
Al sinds gistermiddag geen verwarming en warm water en ze kunnen me ook niet vertellen of ze dit vandaag nog kunnen maken, omdat ze met superspoed een onderdeel moesten bestellen en ze niet weten of dit in het weekend geleverd word.

Leuk.

Geen elektrisch kacheltje. :(:)

Teveel te doen vandaag. :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 12:06

Mezelf ertoe gezet weer eens "skin care" te doen en toen klapte mijn GLAZEN pipetje van the ordinary op de grond. Overal glas in mijn badkamer en dat dure ding kapot. :+

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 12:42

Die wespensteek jeukt zo ontzettend erg