Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 00:33

Vorig jaar voor mijn verjaardag oorbellen gekregen van een vriendin die er net ook even was. Was ik ze uitgerekend van de week kwijtgeraakt. :roll:
Na tijden zoeken vond ik ze net terug naast mijn matras op mijn lattenbodem. :+

fleurtjeuh
Berichten: 10317
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 00:48

Gefeliciteerd met je verjaardag @MarlindeRooz! *\o/*

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 04:30

Dat hier net een paar meter naast dit huis onweer is ingeslagen en ik echt nog steeds met mijn hart in mijn keel zit. Nog nooit heb ik zulke harde onweer gehoord :wow:

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 04:32

TessaxQuincy schreef:
Niet perse een ergenis maar mijn oma is net overleden. We wisten dat het er aan zat te komen maar het is alsnog poedersuiker. :(


Gecondoleerd en sterkte

Marlinde, gefeliciteerd!

Amy, gewoon vandaag kijken of het lukt. Zo niet, morgen weer een nieuwe dag en daarna weer.

Fireheart, oh wow dat is schrikken!

Hier alweer anderhalf uur wakker en met geen mogelijkheid kunnen slapen...

Mando

Berichten: 15694
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 05:35

Gecondoleerd en sterkte met het verlies van je oma.

Gefeliciteerd marlinde

Wakker van de storm. Ik haat storm en wind.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 06:38

Het weer. En dat dat niet samengaat met een plat dak vervangen. Eerstvolgende mogelijkheid is weer weken verder, terwijl we voor deze afspraak ook al een tijd hebben moeten wachten.

BarbaraNova

Berichten: 4205
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 07:33

Dat mijn vader corona heeft, waarschijnlijk besmet door een gevaccineerde man die bij hem in het vliegtuig zat, die man werd onwel, vliegtuig kon terug, bleek een week later dat die man dus corona had, mijn vader ook, die was maandag flauw gevallen (ook gevaccineerd) dinsdag getest, woensdag uitslag ggd positief maar hij mag wel gewoon naar buiten enz...schiet mij maar lek ...

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 07:46

*kijkt naar NS* Ehhh, baas...

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 08:04

Gecondoleerd Tessa.

Marlinde gefeliciteerd met je verjaardag!

Pff er zou om 8 uur een hele grote piek regen komen, die kwam precies toen ik op de fiets zat, dus een kwartiertje eerder. Why?

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 08:09

Marlinde gefeliciteerd!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 08:44

Dierenartspraktijk die beweert dat milbemax (normale tabletten, niet de kauwtabletten) niet leverbaar is. Waarom kunnen de andere praktijken het wel gewoon bestellen en is het gewoon via internet te bestellen?

Voor niets 2 uur bezig geweest met zo'n gigantische kauwtablet bij mijn pup naar binnen te krijgen. Denk dat ze ongeveer 2/3e binnen heeft gekregen |o

Nyaleti

Berichten: 6149
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:02

[***] schreef:
Dierenartspraktijk die beweert dat milbemax (normale tabletten, niet de kauwtabletten) niet leverbaar is. Waarom kunnen de andere praktijken het wel gewoon bestellen en is het gewoon via internet te bestellen?

Voor niets 2 uur bezig geweest met zo'n gigantische kauwtablet bij mijn pup naar binnen te krijgen. Denk dat ze ongeveer 2/3e binnen heeft gekregen |o


Jep, zijn gewoon leverbaar hoor. Hoe heb je dat nu naar binnen gekregen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:11

Nyaleti schreef:
[***] schreef:
Dierenartspraktijk die beweert dat milbemax (normale tabletten, niet de kauwtabletten) niet leverbaar is. Waarom kunnen de andere praktijken het wel gewoon bestellen en is het gewoon via internet te bestellen?

Voor niets 2 uur bezig geweest met zo'n gigantische kauwtablet bij mijn pup naar binnen te krijgen. Denk dat ze ongeveer 2/3e binnen heeft gekregen |o


Jep, zijn gewoon leverbaar hoor. Hoe heb je dat nu naar binnen gekregen?


In 24 stukjes gesneden en heel veel worst en houdgreep. En dan nog zat het steeds weer op mijn hand, of de grond, of de keukenkastjes, of onder haar poot, of op haar neus -:(- Verschrikkelijk...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:11

Naast de 50 minuten extra reistijd ligt er nu ook een boom op het spoor. :roll:

Zit toevallig in de trein die richting mijn vriend gaat. Heb zo de neiging om nu al naar hem te gaan ipv naar college. Ben super op tijd weg gegaan en heb als nog dikke kans te laat te komen door de NS. :roll:

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:20

MarlindeRooz schreef:
Naast de 50 minuten extra reistijd ligt er nu ook een boom op het spoor. :roll:

Zit toevallig in de trein die richting mijn vriend gaat. Heb zo de neiging om nu al naar hem te gaan ipv naar college. Ben super op tijd weg gegaan en heb als nog dikke kans te laat te komen door de NS. :roll:

Het spoor waarop die boom ligt is toch niet van de NS? Die zijn toch ook alleen maar een van de gebruikers ervan?

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:21

Veels weinig slaap gehad de afgelopen weken en nu ook nog ziek geworden. Mijn rug is weer prut terwijl het juist de goede kant op ging. Ik ben op... :(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:37

oomens schreef:
MarlindeRooz schreef:
Naast de 50 minuten extra reistijd ligt er nu ook een boom op het spoor. :roll:

Zit toevallig in de trein die richting mijn vriend gaat. Heb zo de neiging om nu al naar hem te gaan ipv naar college. Ben super op tijd weg gegaan en heb als nog dikke kans te laat te komen door de NS. :roll:

Het spoor waarop die boom ligt is toch niet van de NS? Die zijn toch ook alleen maar een van de gebruikers ervan?

Vroeg niet om jouw verbetering geloof ik? Dit is niet het “leer ongevraagd dingen over het OV topic?”.

NS heeft het slecht geregeld met bussen daarom kom ik te laat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:40

Architect aangenomen voor een spoedopdracht. Wij betalen ook voor een spoedopdracht. Rara wie al 3 weken te laat is met indienen? Telkens wij bellen: Ik bel terug! Gebeurt ook niet. Heb nu maar een pittige mail gestuurd…

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:52

MarlindeRooz schreef:
Vroeg niet om jouw verbetering geloof ik? Dit is niet het “leer ongevraagd dingen over het OV topic?”.

NS heeft het slecht geregeld met bussen daarom kom ik te laat.

Zo, met het verkeerde been uit de vertraging gestapt?

Het betreft bij noodweer nooit geplande verstoringen, dus vervangend vervoer regelen moet altijd last-minute. Wees blij dat je op je bestemming aankomt.

Je kunt je ook aan de verstoring ergeren en dat hier ventileren zonder direct met een beschuldigende vinger erbij te wijzen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 09:57

Wie zegt dat er niet ook een geplande verstoring is? :? Je zet gewoon onwaarheden neer.

De service van de NS is gewoon ondermaats en dat kunnen ze doen omdat er in Nederland geen fatsoenlijke concurrent is.

Marcella

Berichten: 36724
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 10:06

Het weer.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 10:36

Ik opende dit topic specifiek om ergenissen over het ov te lezen en ik word niet teleurgesteld :+

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 10:39

MarlindeRooz schreef:
Wie zegt dat er niet ook een geplande verstoring is? :? Je zet gewoon onwaarheden neer.

De service van de NS is gewoon ondermaats en dat kunnen ze doen omdat er in Nederland geen fatsoenlijke concurrent is.

Een gevallen boom is geen geplande storing en de bussen, ja dat is nou eenmaal zou, dat weet je nu immers ook. Het busbedrijf wat niet van hen is, kan simpelweg niet extra bussen of chauffeurs geven. Daar kan NS ook helemaal niks aan doen. :j

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-21 10:44

Dat ik mij nu een beetje schuldig voel dat ik niet naar mijn vader ga vandaag.Voel mij wel een watje dat ik met dit weer niet 3 kwartier wil rijden om bij hem te poetsen.Nu ga ik morgen,maar toch.Mijn vader vond het geen probleem hoor.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-21 10:47

fotolijstje schreef:
MarlindeRooz schreef:
Wie zegt dat er niet ook een geplande verstoring is? :? Je zet gewoon onwaarheden neer.

De service van de NS is gewoon ondermaats en dat kunnen ze doen omdat er in Nederland geen fatsoenlijke concurrent is.

Een gevallen boom is geen geplande storing en de bussen, ja dat is nou eenmaal zou, dat weet je nu immers ook. Het busbedrijf wat niet van hen is, kan simpelweg niet extra bussen of chauffeurs geven. Daar kan NS ook helemaal niks aan doen. :j


Er was op haar traject al eerder gepland verstoring door werkzaamheden waardoor ze dubbel reistijd heeft en NS geen vervangend vervoer heeft geregeld. Daar kwam die boom dus nog bovenop (pun not intended).

Ik vind dit niet de plek om belerend te doen over ergernissen. We hebben er allemaal wel eens de balen in, ze doelt op niemand persoonlijk en ze zal echt geen personeelslid van de NS afkatten terwijl ze onderweg is (verwacht ik). Dus laat haar gewoon spuien. Morgen weer een dag.

Ik erger me eraan dat ik stopweek heb voor het eerst in tijden en dus koppijn heb. Ben ook nog doodmoe en heb vanavond festival van mijn werk, dus hoop dat ik dat ga volhouden -O-

@Britta begrijpelijk hoor dat je niet in de auto stapt met dit weer als het niet hoeft!