Van Tinder tot Trouwen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-21 04:43

Ja de bevalling ging opzich wel goed! Lekker thuis in het bevalbad totdat hij in het vruchtwater poepte en ik met 9 cm en persdrang in de auto met spoed naar het ziekenhuis moest :')

We hebben in ieder geval een slachtoffer die de ringen kan brengen volgend jaar :D

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 05:24

Gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een toffe locatie hebben jullie uitgezocht.

Mijn zus is ook getrouwd met haar tinder date. Mijn ene neef is getrouwd en nummer 2 op komst en mijn andere neef heeft de eerste op komst ook met hun tinderchicks.

De mijne komt nog uit het pre tinder tijdperk van een chat uit 1995 haha

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-21 16:16

Morgen gaan we naar de notaris om de huwelijkse voorwaarden vast te leggen en 30 augustus trouwen we hier op het gemeentehuis. Officieel trouwen in Italië was teveel gedoe.
Iemand nog tips wat je allemaal moet bespreken bij de notaris?
Mijn vriend wilt zijn bedrijf erbuiten houden wat ik prima vind. Maar geen idee wat ik eigenlijk wil mochten we gaan scheiden (tja moet ook besproken worden hé :+ )

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 16:33

Laat de notaris je daar vooral in adviseren. Bij ons ging dat vooral ‘wat als nicolas sterft’. Blijkbaar heb ik het eeuwige leven of zo :D

Wij zijn ook getrouwd met een heel weekend op locatie. We hadden de dag zelf wel andere gasten ook. Wij hadden geen ceremoniemeester, de locatie zelf heeft dit voor ons op zich genomen en deed dat heel goed. Maar je hebt echt wel iemand nodig die het een beetje coördineert!
Ik vond vooral het ontbijt op zondag heel mooi. Nog even samen afsluiten :)

Kiwiaa

Berichten: 966
Geregistreerd: 26-11-08
Woonplaats: Antwerpen

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 16:36

Stille meelezer hier, vind het prachtig je locatie en het hele avontuur <3 Proficiat met je zoontje!

Maar de reden van binnenvallen: Ik heb gisteren enkele foto's mogen bewonderen die Selente op bokt hier gemaakt had van een trouw, wauw wauw wauw! Wat mij betreft een echte aanrader voor jullie huwelijk, haar stijl lijkt me ook super te passen bij jouw moodboards :D

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-21 16:43

Dankje voor de tip Kiwiaa! :D

Ja ik zal zeggen dat alle dieren en paard van mij blijven bij een scheiding :')

Een vriend van ons gaat ons trouwen :D Niemand weet dat dus dat is een leuke verrassing, hij zal wel een pastoor pakje aandoen of iets :')

Heb mijn zus gevraagd om het een beetje in goede banen te leiden. Als ik bijvoorbeeld het kerkje binnen kom dat er wel muziek is en dat iedereen een seintje krijgt natuurlijk dat ik eraan kom.

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 16:48

Wauwwwww wat een droomlocatie <3 <3 <3 <3 <3
Wij zijn 3 jaar terug getrouwd, ik wilde ook altijd in Italië trouwen maar het werd een driedaagse bruiloft in Utrecht/ Twente haha! Wel van die lange tafels in het gras met veel lekker eten met een Italiaans tintje, shared dining, lekkere wijnen, omnom.

Maar wauw ben echt heel erg benieuwd naar jullie bruiloft, aan de locatie zal het niet liggen want wat prachtig |( <3 <3 <3

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 16:50

Er zijn echt veel dingen waar mensen niet aan denken. Mss eens een draaiboek online opzoeken van ceremoniemeester en vragen wat de locatie zelf ook doet? Ik had erg vaak ‘Oja dat is wel handig’.

Als je zus het leuk vindt is het zeker een optie, je groep is ook niet super groot. Maar ik zou het wel goed checken :j

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:57

Escada schreef:
Dankje voor de tip Kiwiaa! :D

Ja ik zal zeggen dat alle dieren en paard van mij blijven bij een scheiding :')

Een vriend van ons gaat ons trouwen :D Niemand weet dat dus dat is een leuke verrassing, hij zal wel een pastoor pakje aandoen of iets :')

Heb mijn zus gevraagd om het een beetje in goede banen te leiden. Als ik bijvoorbeeld het kerkje binnen kom dat er wel muziek is en dat iedereen een seintje krijgt natuurlijk dat ik eraan kom.


Wij hadden trouwens ook niet een superstrak draaiboek en een ceremoniemeester ofzo. We hadden een aantal vrienden gevraagd en ieders een kleine taak gegeven, vb. iemand was aanspreekpunt voor de cateraar, iemand regelde de versiering, iemand zorgde ervoor dat de juiste mensen op de foto's kwamen, iemand regelde volgende ochtend het ontbijt, iemand regelde de muziek tijdens de ceremonie, etc. Werkte eigenlijk heel chill, hadden de avond ervoor geloof ik een Skype meeting met alle mensen om even alles door te spreken en alles liep soepel op de dagen zelf. Ik heb geen moment nagedacht over wat dan ook, heb echt alleen maar heel hard genoten :D
Kreeg ook wel terug van een aantal mensen dat ze dit veel chiller vonden dan 'echt' ceremoniemeester zijn, geeft toch wel veel stress (ben zelf ook een keer ceremoniemeester geweest en JA dat is best stressvol :7 ).

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 07:31

Omdat het nu EINDELIJK gaat gebeuren, toch een update!
Na zoveel uitstellen door corona zijn we woensdag bij de locatie weer geweest om alles te bespreken.
Nu we vorig jaar een kindje hebben gehad was het allemaal wat duurder en konden ze voor ons een hele mooie prijs maken. Al is trouwen in Italië sowieso een heel stuk goedkoper dan in Nederland :D

Wat we nog moeten regelen:
- een videograaf (liefst met een drone erbij) suggesties van mensen hier op Bokt mag ook! Iemand uit Italië zou het makkelijkst zijn omdat iemand uit Nederland we ook de vlucht en verblijf etc moeten betalen. Maar wie weet heeft iemand van Bokt een voorstel

De jurk, gaan we in Nederland straks even inplannen.

Bloemen in Italië

De trouwkaarten versturen


Iemand ideeën voor een dresscode? Mijn man wilt wel graag een pak, maar het was er afgelopen woensdag al zo ontzettend heet dat ik denk ik aan iedereen vraag om voor de mannen een witte blouse met bretels en een strikje ofzo aan te doen

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 07:34

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maj0

Berichten: 6590
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 10:49

Oh wat gaaf!! Ik ga weer volgen! Vind het bijna jammer dat ik geen videograaf/fotograaf ben die bruiloften doet haha.

Kwa dresscode wij hadden zomers chique als ik het me goed herinner.

Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 09:45

Wat gaaf zeg allemaal! Alvast een mooie bruiloft gewenst.

Bokker 8nnemiek is videograaf!

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-22 15:19

Dit word een beetje ons thema. Geen idee hoe ik het moet verwoorden op de trouwkaart :+
Naturel kleurtjes maar wel luchtige kleding



Afbeelding

Afbeelding

Anouk_H

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 19:51

Gewoon zoals op de 2e foto die bolletjes erbij drukken als dresscode?

marygoround

Berichten: 798
Geregistreerd: 24-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 21:05

Ja die bolletjes zijn super!
Ik had afgelopen week een Italiaanse bruiloft en de dresscode voor dames was wat cryptisch, maar het kwam neer op ‘dusty colors’ en van die bolletjes erbij had een hoop dames wat hoofdpijn gescheeld denk ik :D

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-22 11:40

Ja dat is wel een goede. Ga volgende week even puzzelen met de trouwkaart .

Heb nu een proefdruk binnen gekregen. Alle gegevens op een kaart in de vorm van een vliegticket :D
Zal het als ik thuis ben hier plaatsen kijken of jullie foutjes zien :=

xoranlover

Berichten: 6589
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 12:42

Ooh wat mooi dat thema.

Vliegtickets als trouwkaart is gaaf had mijn schoonzus ook.

maj0

Berichten: 6590
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 14:09

Dat is wel gaaf zeg!

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-22 08:51

Dit is onze kaart nu en we hebben nog een andere proefdruk, dat is de vorm van een paspoort dus een kaart die je open doet.
Ik zit alleen al een paar uur te klooien hoe ik de dresscode wil doen op de kaart. Heb nu wat rondjes erop gezet met de kleuren die terug komen op de bruiloft maar vind het er niet uitzien -O-
Afbeelding

xoranlover

Berichten: 6589
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 09:26

Kun je niet met een lint er een los kaartje aanmaken? Of linten in de dresscode kleur?

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-22 19:54

Proefdruk is onderweg van de andere kaart. Wat een gepriegel maar wel mooi denk ik. Woensdag komt het binnen :)


Ik heb van de week spontaan trouwjurken gepast bij Wed2B. Dit is niet de jurk maar wel wat ik ongeveer zoek. Volgende keer met de familie erbij :D


Afbeelding

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-22 22:12

Woensdag gaan we echt de trouwjurk uitzoeken. Helaas met een verdrietige reden, vandaag te horen gekregen dat mijn moeder uitgezaaide kanker heeft en waarschijnlijk onze bruiloft niet meer haalt. Ik kan het haast niet geloven en leef momenteel een beetje in een roes. Het zal een hele beladen dag worden maar hopelijk kunnen we woensdag een mooie foto samen maken in mijn trouwjurk ;(

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:16

Stille meelezer maar wat een verschrikkelijk nieuws… ben er stil van. Onwijs veel sterkte gewenst de komende tijd en koester deze momenten en foto’s..

Flux

Berichten: 2493
Geregistreerd: 10-06-05

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:23

Oh wat verschrikkelijk Escada.. Ik wens je prachtige momenten toe tijdens het trouwjurken passen met je mama..