Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 19:30

Dilan93 schreef:
MyWishMax schreef:
Dilan, ik rijd daar regelmatig, want woon er vlakbij. Dat is heel normaal daar :') Ik moest naar college ook altijd ruim een uur of langer rekenen voor een stuk van 25 minuten zonder file. Reed meerdere kerennper week van gouda/ Nieuwerkerk naar Spijkenisse en dat het nooit fout is gegaan is een wonder. Of ik let zelf goed genoeg op :=

Ik ben echt een dorpsmuts hoor :')

Vind het vreselijk om in die drukte te moeten rijden.
Maar met het OV was echt niet praktisch voor waar ik vandaag moest wezen.

En het is een goede oefening voor me, want stiekem vind ik rijden een beetje spannend :o
(Heb al zo'n 7 jaar m'n rijbewijs, ik weet het, het is erg)


Dat is toch niet gek of erg? Ik heb hier ook gelest en heb al wat langer mijn rijbewijs en weet dus niet beter. Maar ook ik vind het echt irritant rijden. Die drukte maakt niet uit, maar het vreselijke asociale of soms gevaarlijke gedrag wel ( ik woon ook in een klein dorpje, maar tussen alle grote steden in dus alles is druk en gekkenhuis hier in de buurt haha)

Je hebt het toch maar gedaan!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 19:37

Ik vind dat soort gedrag op de weg ook ergerlijk hoor en ik rijd een heel stuk van die weg dagelijks dus blijft het heel goed opletten vanwege die aso’s die dan plots de auto voor je gooien omdat ze een gaatje zien in de file en zo 1 of 2 auto’s hebben ingehaald en vervolgens weer stilstaan. En daarnaast dan weer zorgen dat de rest onnodig hard op de rem moet >;)

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 19:38

Ik heb in Middelburg gelest, is even wat anders idd :))

Ik weet ook wel dat ik zelf kan rijden, maar ben voornamelijk bang voor de aso's op de weg die je afsnijden oid :=

Oké en hellingproeven maak je me ook niet gelukkig mee, dus als we in de file staan in de tunnel, dan zit ik ook niet heel gezellig te wezen achter het stuur :+

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 19:46

theadora99 schreef:
Ja dit. Als ik onnodig links zou rijden, ga ik naar rechts. Maar als we 100 mogen en ik haal met 110 een andere auto in en jij gaat zitten duwen, ga ik niet harder voor je rijden :'(

Er word nergens gezegd dat je harder moet rijden :+ alleen dat je naar rechts moet als je onnodig links rijd. Als jij inhaalt, er is genoeg ruimte op de baan naast je, en er rijden auto’s achter je, ga je gewoon naar rechts, heel simpel. Dan ga je niet om iemand dwars te zitten nog lekker links blijven hangen met een tergend tempo, dat is gewoon gevaarlijk. Ook genoeg die niet in hun spiegels kijken of naast hun kijken of ze weer naar rechts kunnen. Gewoon stug doorrijden op de baan waar ze op rijden, en pas als ze rechts worden ingehaald wakker worden en denken “hè, laat ik toch maar naar rechts gaan”. Maar vandaag in de ochtend had ik zo een tjappie die alsnog links bleef rijden ondanks dat er meerdere auto’s gewoon gedwongen rechts inhaalde met nog een hele file achter zich.

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 20:12

Als mensen je rechts beginnen inhalen (meer mensen dan die ene gek met zijn witte bmw, als ik even zo cliché mag denken), ben je sowieso iets verkeerd aan het doen. Het feit dat die mensen hier tijd voor hebben, wil zeggen dat je te lang links rijdt. Dus in Rennie89 haar (?) verhaal, ben je sowieso in fout.

Natuurlijk mag je tegen 110 inhalen en natuurlijk moeten ze dan maar even wachten, dat is gewoon deel van het verkeer.

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 20:17

Waterballet op mijn aanrecht want mijn koffiezetapparaat lekt blijkbaar opeens.

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 20:19

Ik ben gisteren ook rechts voorbij iemand gereden. Die reed links 70/80 denk ik. Ik reed rechts 100 (toegestane snelheid). Dan ga ik niet links erachter plakken hoor :=

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 20:21

SinneJ schreef:
Als mensen je rechts beginnen inhalen (meer mensen dan die ene gek met zijn witte bmw, als ik even zo cliché mag denken), ben je sowieso iets verkeerd aan het doen. Het feit dat die mensen hier tijd voor hebben, wil zeggen dat je te lang links rijdt. Dus in Rennie89 haar (?) verhaal, ben je sowieso in fout.

Natuurlijk mag je tegen 110 inhalen en natuurlijk moeten ze dan maar even wachten, dat is gewoon deel van het verkeer.


En eigenlijk is zelfs alleen die witte bmw voldoende (tenzij die zich als een Vin Diesel slalommend door druk verkeer waant :D ), want dat die rechts voorbij kan steken, wilt zeggen dat die ruimte er is, dat er geen verkeer op de rechterrijstrook is en dat je dus niemand aan het inhalen bent, en dan moet je gewoon naar rechts opschuiven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 20:48

Iets in vertrouwen zeggen tegen iemand ivm een ruzie (was zelfs niet negatief over die persoon. Gewoon de vraag over hoe ik het beste kon oplossen en dat ik het er moeilijk mee heb) Die persoon gaat daar dan een deeltje over gaan zeggen tegen diegene waarmee ik ruzie heb en die trekt dat uiteraard weer totaal onredelijk uit verband en ik ben weer de boeman!

Ik weet weer waarom ik niemand vertrouw. Sinds een paar jaar vertrouw ik weer wat mensen en dat is dus duidelijk een slechte keus. _-:(

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 21:10

Wat ontzettend l*llig, Moestuin. :(:) Dat soort mensen zitten enorm in mijn allergie.

Ik erger me aan mijn gebrek aan ongeduld.
Ik ga over een maand verhuizen maar heb nu al de boekenkast leeg en uit elkaar gehaald. :')
Mijn vriend en ik willen al sinds september samenwonen en nu is het eindelijk zover maar dat laatste maandje geduld opbrengen voelt als een onmogelijke opgave.

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 21:16

Moestuin schreef:
Iets in vertrouwen zeggen tegen iemand ivm een ruzie (was zelfs niet negatief over die persoon. Gewoon de vraag over hoe ik het beste kon oplossen en dat ik het er moeilijk mee heb) Die persoon gaat daar dan een deeltje over gaan zeggen tegen diegene waarmee ik ruzie heb en die trekt dat uiteraard weer totaal onredelijk uit verband en ik ben weer de boeman!

Ik weet weer waarom ik niemand vertrouw. Sinds een paar jaar vertrouw ik weer wat mensen en dat is dus duidelijk een slechte keus. _-:(



Knuffel!!

Zulke mensen een trap geven en het liefst met stalen neus en er nooit weer in laten.

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 21:45

Gini schreef:
SinneJ schreef:
Als mensen je rechts beginnen inhalen (meer mensen dan die ene gek met zijn witte bmw, als ik even zo cliché mag denken), ben je sowieso iets verkeerd aan het doen. Het feit dat die mensen hier tijd voor hebben, wil zeggen dat je te lang links rijdt. Dus in Rennie89 haar (?) verhaal, ben je sowieso in fout.

Natuurlijk mag je tegen 110 inhalen en natuurlijk moeten ze dan maar even wachten, dat is gewoon deel van het verkeer.


En eigenlijk is zelfs alleen die witte bmw voldoende (tenzij die zich als een Vin Diesel slalommend door druk verkeer waant :D ), want dat die rechts voorbij kan steken, wilt zeggen dat die ruimte er is, dat er geen verkeer op de rechterrijstrook is en dat je dus niemand aan het inhalen bent, en dan moet je gewoon naar rechts opschuiven.

Exact haha, toevallig was de eerste auto die rechts inhaalde een zwarte bmw en daarna volgde ik (volkswagen) en daarna vast nog vele meer, want hij bleef links rijden :+ dat soort mensen mogen hun rijbewijs inleveren.

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 21:46

Moestuin schreef:
Iets in vertrouwen zeggen tegen iemand ivm een ruzie (was zelfs niet negatief over die persoon. Gewoon de vraag over hoe ik het beste kon oplossen en dat ik het er moeilijk mee heb) Die persoon gaat daar dan een deeltje over gaan zeggen tegen diegene waarmee ik ruzie heb en die trekt dat uiteraard weer totaal onredelijk uit verband en ik ben weer de boeman!

Ik weet weer waarom ik niemand vertrouw. Sinds een paar jaar vertrouw ik weer wat mensen en dat is dus duidelijk een slechte keus. _-:(

Wauw pfff... wat erg zeg... weet je ook weer wie je niet kan vertrouwen...

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 21:52

Het feit dat een stoffen mondkapje verboden is in Duitsland, maar een wegwerp mondkapje wel mag :?

Zertab

Berichten: 12220
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 21:54

Coconut schreef:
Het feit dat een stoffen mondkapje verboden is in Duitsland, maar een wegwerp mondkapje wel mag :?


Een wegwerp mondkapje beschermt beter dan een stoffenmondkapje. (even buiten het feit om dat het enige mondkapje wat écht werkt zo'n chirurgisch mondmasker is)
Is zo'n item op Kassa geweest.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 21:56

Was niet echt een grote ergernis, maar vind het meer krom. Ik heb wel netjes direct een wegwerp mondkapje aangeschaft.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 22:08

Een van mijn kotgenoten, echt... Vorige week gezegd de bruine zak in de kamer naast de keuken te zetten. Zie ik vandaag dat er afval ligt in een papieren zak in de keuken. Eerder stond er al een random plastiek zak met afval in, die heb ik toen in de berging gezet.

Vandaag dus een bericht in de groepchat gestuurd met de vraag het afval in de bruine zak naast de keuken te gooien en geen andere zakken met bruine-zak gerelateerd afval in de keuken te laten staan.
Vraag ik net iets over de bruine zakken die bijna op zijn. Stelt zij voor om kleinere bruine zakken te kopen 'zodat ze niet zo lang in de keuken moeten staan'. Mijn gód, is het ZO moeilijk om naar de kamer naast de keuken te lopen? Het is twee meter verder.

Ik heb hier gisteren zelfs over gedroomd; dat ik in de keuken kwam en er overal bruine zakken stonden met afval in. Ja, het zit diep. :')

Dit is dan de huisgenoot die klaagt dat de 'keuken vuil is', maar zelf wel etensresten op het fornuis en in de wasbak laat liggen. Joh, ik vraag me af hoe het komt dat de keuken zo vuil is. :roll:

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 22:17

Heb net 2 afleveringen van de serie Loki gekeken met m'n beste vriendin en nu wil ik de rest ook zien, maar ik moet wachten :')

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 22:21

Coconut schreef:
Het feit dat een stoffen mondkapje verboden is in Duitsland, maar een wegwerp mondkapje wel mag :?



Moet een n95 of ffp2 masker zijn, dit is anders dan een "gewoon" wegwerp mondkapje.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 22:22

Nee, zeker niet. Mag gewoon een wegwerpkapje zijn tegenwoordig :)

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 22:29

Coconut schreef:
Nee, zeker niet. Mag gewoon een wegwerpkapje zijn tegenwoordig :)


Bron?

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 22:33

zigranta schreef:
Coconut schreef:
Nee, zeker niet. Mag gewoon een wegwerpkapje zijn tegenwoordig :)


Bron?


Ervaring van vandaag en hing bij meerdere winkels op posters bij de ingang ;)

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 22:36

Dat vriend en ik eenzijdige ruzie hebben :+
Hij is boos op mij maar wat z’n probleem nou precies is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 22:37

Weer ontzettend veel buikpijn. Morgen ochtend maar de huisarts bellen. Geen idee waar de pijn vandaan komt, maar net ben ik ingestort van de pijn. Ik kan veel hebben, maar dit is teveel. Denk zelf dat het et spiraaltje is. En dan gaat ie er uit en nooit weer in.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 22:45

Beterschap!