Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:47

Ik voel me een emotioneel uitgewrongen vaatdoek.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:50

Telpeva schreef:
Veulen84 schreef:
Oh, maar daar had ik toch echt wel wat van gezegd. Min of meer vind ik dat ook gewoon stelen van een collega. Jij deelt het uit, dus het zijn ook jouw restjes en die heeft een ander niet ongevraagd mee te nemen.

Enne sommige taarten zijn juist wat ouder erg lekker :9


Onze bakker verkoopt deze :))

https://www.bakkerijvdberg.nl/ouwetaart


_/-\o_ Die moet ik onthouden, als ik in de buurt kom ga ik die ophalen om aan m'n moeder te geven }:)

Myponyhoward

Berichten: 424
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Nijemirdum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:51

De prijzen in de paarden winkels

Myfairytale
Berichten: 5410
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:56

Sommige mensen verdienen het echt niet om een dier te hebben. -:(-

nicole_floor

Berichten: 3267
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 23:13

Detroit schreef:
Dat ik naar de supermarkt ga voor vuilniszakken en terug kom met lekker eten... Maar geen vuilniszakken _O-

Dit had ik kunnen zijn :')

Kookaburra

Berichten: 5415
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 23:34

Dat ik een verkeerde beweging maakte en daardoor een pijnscheut in mijn zij kreeg die ik elke beweging van mijn romp voel.
Gelukkig weet ik dat de pijn weg ebt in de komende 5 tot 15 minuten.

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 23:36

Gvgrmbl de kl*te overbuurjongen met zijn brommer zonder uitlaat en zijn voorliefde voor snelheid om 23.30... van de week al om 04.00 ben er spuugzat van. Vriendlief heeft van de week al gezegd dat hij een moker pakt en toen werd er beterschap beloofd en nu net dus gewoon weer. Ik wakker, zijn moeder wakker en de halve buurt ook wakker. Ze stuurt hem morgen naar mijn vriend voor een praatje, ik zou niet graag in zijn schoenen staan...

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 00:14

Ik viel net bijna in slaap tot er voor de zoveelste keer weer een vuurwerk bom afging. Iedere keer zit je weer rechtop in je bed en zo sneu voor de beesten die weer over de touren zijn.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 00:26

Er is een paard ontsnapt in de buurt, maar hulp met zoeken is niet gewenst. Voor sommige buren zijn we na 9 jaar nog steeds buitenstaanders...

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 00:35

Rawr schreef:
__Sannne schreef:
Nee, dit meen je niet. Wat belachelijk asociaal! Neem aan dat je er wat van gezegd hebt?

Nope. Beetje passief agressief genegeerd, lekker conflict mijdend. :o

poes schreef:
Het enige wat ik dan denken is ‘bah oude taart’! Ik vind het al vuil als het een dag oud is laat staan twee dagen. Snap maar al te goed dat een collega daar dan helemaal niet bij stil staat en juist denkt goed te doen door de rest mee te nemen?.

Uh huh. Zelf had ik het prima nog gegeten, de koelkast in de kantine is goed koud. Ik denk dat een deel van de frustratie ook komt door het feit dat deze collega ook altijd nogal inhalig is als collega's trakteren maar dat hij zelf nog nooit iets heeft meegenomen in de 5 jaar dat ik met hem werk. En als we van de werkgever of een klant wat krijgen snaait hij zelf ook altijd verreweg het meeste. Ik denk dat als een andere collega het had gedaan ik niet zo geërgerd zou zijn.


Ik begrijp dat je algemene ergernissen naar hem hebt. Dus snap daarin je ergernis! Ik snaai ook altijd veel van alle traktaties (behalve taart want de meeste vind ik sowieso niet lekker). Maar ik trakteer wel terug haha :D
Maar alsnog snap ik het niet. Iemand die hier zegt dat taarten lekkerder na enkele dagen worden: na 8 jaar bijbaan in een verse patisserie zou ik echt niet weten welke taart of het moet echt industrieel met bewaarmiddelen zijn. Creme au beurre is op dag twee misschien wat voller van smaak (maar de textuur vind ik dan zelf op dag 1 veel lekkerder).
Wij hebben op werk in NL ook vaak taarten en vlaaien gehad (het is in België niet zo’n ding :D ) en wij sneden de taart, verdeelden en drongen er vervolgens ook echt op aan dat iemand de resten meenam omdat we het echt zonde vonden voor diegene die trakteerde als er bleef staan/werd weggegooid.
Kan dus dat het bij jullie anders gaat?

Weer zoiets sociaal waar de regels voor mij ook echt compleet onduidelijk zijn :D

Ineke2

Berichten: 33152
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 07:01

Robijntjah schreef:
Ik voel me een emotioneel uitgewrongen vaatdoek.

:knuffel: Een extra knuffel voor jou :knuffel:

hagelslag
Berichten: 9084
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 07:29

Een boer die boos word omdat ik hem om half 8 ochtends uit z'n bed moet halen zodat hij zijn waakhonden opsluit.

Sorry maar 3 grote bouviers waarvan 1 richting mijn vrachtauto bijt.
Eh nee dan stap ik niet uit....

En dan jaa maar eigenlijk doen ze niks verkeerd
Nee klopt u hebt ze als waakhond, maar ik moet voer leveren.
Ja maar u moet voortijd bellen, sorry het staat niet op de bon.
Ja maar....
Dus ik zeg tegen hem, mijn hond doet ook eigenlijk niks. Maar ik kan u niet garanderen dat ze u niet bijt.
Eh ja...

De man heeft hier ook paarden staan, dus zeg ik, ik heb een super braaf paard.
Maar ik kan niet garanderen dat ze niet schrikt of toch een trap geeft.
Eh ja...
Toen werd hij vriendelijk en deed de honden in het hok

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 07:31

Dat wij dit huis hebben gekocht 3 jaar terug en ik mij steeds vaker afvraag of dat wel zo een goed idee was -O- Mijn vriend had zoveel plannen en ging zoveel verbouwen. Maar ondertussen is hij zelfstandig geworden en heeft hij totaal geen tijd meer. Alles blijft liggen en is flink verouderd. Ik weet niet meer hoe wij dit nog verbouwd gaan krijgen -O- Geen frustratie rond mijn vriend maar wel rond deze situatie.

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 08:28

Caira schreef:
Gvgrmbl de kl*te overbuurjongen met zijn brommer zonder uitlaat en zijn voorliefde voor snelheid om 23.30... van de week al om 04.00 ben er spuugzat van. Vriendlief heeft van de week al gezegd dat hij een moker pakt en toen werd er beterschap beloofd en nu net dus gewoon weer. Ik wakker, zijn moeder wakker en de halve buurt ook wakker. Ze stuurt hem morgen naar mijn vriend voor een praatje, ik zou niet graag in zijn schoenen staan...

Oh knap dat jullie dat konden uitstellen tot vandaag. Ik had daar in m’n badjas aan de deur gestaan :').

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 08:37

Ik erger me aan mn werk. Ik werk de ene week thuis, en de andere week op kantoor, afwisselend met mijn collega's zodat het niet te druk is op kantoor.
Nu zijn er deze week 3 mensen op kantoor positief getest en moet iedereen elke dag een test doen. En ik moet volgende week wedr naar kantoor... Zo geen zin in!

En dan nog mn vriend die vrachtwagen chauffeur is. Prima dat jij je wekker hard hebt staan, maar ze zelfmedelijden met er elke dag vroeg uit moeten en daarom maar elke 5 minuten je telefoon af laten gaan een uur lang zodat ook ik geen oog meer dicht kan doen... -:(-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33834
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 08:43

Wat balen zeg Rambogirl, hopelijk blijf je negatief!

Ik erger me aan het feit dat het enorm donker is. Ik moet gewoon verdorie mijn lampen aandoen terwijl ik enorme ramen heb waar ik 3 meter vanaf zit. :roll:

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 10:49

De afdelingsleider die mij heeft vertelt dat er vorige week al een mail zou worden gestuurd over de locatie van de eindexamens en dat die mail nog steeds niet gestuurd is. Ik krijg extra tijd voor mijn eindexamen. De extra tijd leerlingen zouden hun examen op school doen en de 'normale' leerlingen in de gymzaal (apart gebouw). Maar school is niet een praktische plek voor eindexamens, dus hebben we geklaagd bij de afdelingsleider. Die vertelde dat hij ging kijken of het veranderd kon worden. Vorige week woensdag zei hij dat het zo goed als zeker was dat wij ook in de gymzaal konden en dat er die week nog bericht zou volgen. Maar er is nog steeds geen bericht en ik heb 17 mei mijn eerste examen en ik weet nog steeds niet waar ik dat examen moet gaan maken.

Marocje
Berichten: 5615
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 10:57

Koplamp vd auto kapot. Wil ik hem vervangen, blijkt dat hele ding doorgebrand te zijn! Dat gaat mij niet zelf lukken :n

Marcella

Berichten: 36779
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 11:50

Mensen die apart reageren oer het feit dat mijn kittens gecastreerd weg gaan. Mijn cattery, mijn keuze.

marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 11:51

Weer verschrikkelijke pijn aan mijn ribben tijdens de taxirit. Werd er helemaal zweterig en misselijk van. %)
En het ging zo goed steeds, dus daar baal ik van.

Marcella, ik geef je groot gelijk dat je ze gecastreerd weg doet.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 12:16

Hoofdpijn en rugpijn, ben er zo klaar mee ondertussen. Het enige positieve vandaag is dat mn pus vingernagel open is gegaan _O-

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 12:44

Beste vriendin vraagt wat ik mijn moeder geef voor moederdag. Ik antwoord dat ik letterlijk geen geld heb. Waarop zij reageert:
Citaat:
Nou dat is wel beetje beschamen hoor haha. 't is niet alsof het een spontane dag is waar je niets van af weet.


En dan vind ze het gek daar ik daar ietwat pissig op reageer :+

Mijn moeder krijgt het hele jaar door dingetjes van me wat bemoei je je ermee. Kan daar slecht tegen.

Foaly

Berichten: 4901
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 12:53

Lekkere beste vriendin is dat :+ Sowieso is moederdag voor mij een ergernis, 1 en al commercie want als je geen geld uitgeeft houd je niet van je moeder. Ofzo :7

Zebrastreep

Berichten: 9802
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 12:55

Dat mijn midweek weg alweer afgelopen is en ik alweer thuis ben...

Ook al miste ik mijn bed wel heel erg :')

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:05

Princess_ schreef:
Beste vriendin vraagt wat ik mijn moeder geef voor moederdag. Ik antwoord dat ik letterlijk geen geld heb. Waarop zij reageert:
Citaat:
Nou dat is wel beetje beschamen hoor haha. 't is niet alsof het een spontane dag is waar je niets van af weet.


En dan vind ze het gek daar ik daar ietwat pissig op reageer :+

Mijn moeder krijgt het hele jaar door dingetjes van me wat bemoei je je ermee. Kan daar slecht tegen.


Nou ja, ergens heeft ze wel een punt. Geen geld vind ik ook een slecht argument.

Maaaaar, het is jouw keuze, en wat jij doet moet je lekker zelf weten en daar hoeft niemand wat van te vinden.