Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Dit is ook onze tweede Valentijn en ik ben 21 weken zwanger. Dus hij krijgt van mij onze baby en ik van hem de babykamer
. We hebben besloten het geld op te sparen. Ik zou in deze tijd toch niet weten wat we elkaar zouden moeten geven. Eten afhalen (zo'n leuk Valentijns menu) is haast niet te doen, omdat de standaard menu's bestaan uit zo'n beetje alles wat ik niet mag (tonijn, gerookte zalm, carpaccio, tournedos, enz. enz.) We gaan een high tea afhalen. Hopelijk kunnen we nog een keer uit eten of misschien zelfs een weekendje weg voordat de beeb komt. Maar ik heb er een hard hoofd in
Gimme_Joy schreef:Wij geven elkaar niks. En tegelijkertijd alles. Dit is ook onze tweede Valentijn en ik ben 21 weken zwanger. Dus hij krijgt van mij onze baby en ik van hem de babykamer
. We hebben besloten het geld op te sparen. Ik zou in deze tijd toch niet weten wat we elkaar zouden moeten geven. Eten afhalen (zo'n leuk Valentijns menu) is haast niet te doen, omdat de standaard menu's bestaan uit zo'n beetje alles wat ik niet mag (tonijn, gerookte zalm, carpaccio, tournedos, enz. enz.) We gaan een high tea afhalen. Hopelijk kunnen we nog een keer uit eten of misschien zelfs een weekendje weg voordat de beeb komt. Maar ik heb er een hard hoofd in
cursebreaker schreef:Gimme_Joy schreef:Wij geven elkaar niks. En tegelijkertijd alles. Dit is ook onze tweede Valentijn en ik ben 21 weken zwanger. Dus hij krijgt van mij onze baby en ik van hem de babykamer
Mooi hoor: 'we geven elkaar niks en tegelijkertijd alles'![]()
zo werd onze zoon een uur voor Valentijnsdag geboren, dus onze Valentijnsdag in 2013 was heeeel speciaal met een pasgeboren baby in de armen. En sindsdien is Valentijnsdag toch ook elk jaar wel een beetje specialer geworden daardoor hihi. Net als mensen met intoleranties e.d. Het is gelukkig tegenwoordig niet meer zo dat je dan maar pech hebt zeg maar haha.
Bij de meeste restaurants kun je overig echt heeel makkelijk aangeven dat je zwanger bent en dan wordt daar rekening mee gehouden! Daar houden ze echt rekening mee en zijn ze op voorbereid, zodat ze zo'n vooropgesteld menu heel makkelijk kunnen aanpassen bv.
EDIT:
Ah ik zie dat je wel een high tea gaat halen? Lekker![]()
Ik ben echt een zachtgekookt ei al weken (hello hormones
) maar op de één of andere manier is onze relatie sinds mijn zwangerschap veel intenser geworden. We kennen elkaar nog niet zo heel lang (anderhalf jaar), maar het voelt zo puur en echt. Kan me ook geen leven zonder hem meer bedenken... (ja I know
)

) er op besteld. Echt meneer gebruikt geen crèmedingen of iets dat ik kan kopen. Luchtje is heel persoonlijk ook. Materialistische zaken vindt hij vaak ook niet zo spannend. Uit eten / dagje weg kan toch niet.
Flying_Angel schreef:Een sleutelhanger van leer met foto van onze pasgeboren baby en een fotocollage van de baby. Met een handgeschreven brief om hem te waarderen voor de steun tijdens de zwangerschap/bevalling en de periode tot nu.
) die ik leuk in ga pakken met uitgeknipte hartjes en een leuk briefje.