Waar wil jij beter in worden? Aanmoedigtopic!

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DeEenhoorn

Re: Waar wil jij beter in worden? Aanmoedigtopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 18:26

Zingen! Ik ben echt net een schorre hond als ik zing, maar ik ben pas gestart met zangles. Wil ook ooit op een podium zingen, hoeft niet groot, maar als ik dat aandurf met mijn stem dan weet ik dat het goed zit.

Ook wil ik beter worden in verschillende talen, mijn engels is nog lang niet vlekkeloos en wil daarnaast nog 4 talen gaan leren :D

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F9+2

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 23:43

Spruit schreef:
Leuk, meer mensen die meedoen :D

Eenhoorn
Dat is ook een hele leuke! Merk je al verschil? En wil je echt op niveau Engels leren spreken? Welke andere talen zou je willen leren?

Ik heb nu 4 lessen gehad en ik merk wel dat er súperveel technieken zijn om je stem beter te laten klinken en beter te gebruiken, na 4 lessen vind ik het wel net te voorbarig om te zeggen dat ik echt al beter kan zingen hahaha.
Engels spreek en lees ik nu op een goed basisniveau, ik kan toeristen de weg wijzen, bestellingen doen en in mijn vakgebied (laboratorium) kom ik ook aardig weg in de voorschriften maar ik merk dat er nog heel wat is qua engelse taal wat ik dan net niet snap en daar wil ik wel aan werken, dan zou ik daarna wel durven zeggen dat ik op niveau engels kan spreken :j verder wil ik nog duits, frans, spaans en italiaans leren spreken!

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F9+2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie