Van Tinder tot Trouwen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-20 18:11

Had even de trailer opgezocht van Toscaanse bruiloft maar het is niet deze locatie :D

Goof

Berichten: 28796
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:14

Wat een leuk verhaal TS. Ik ben inmiddels ook getrouwd met mijn tinderdate :D
Zijn eerste zin was iets als 'je klinkt echt als mijn droomvrouw', mijn reactie was 'trouwen?'. Gewoon een grapje van mijn kant, niet wetende dat het daartoe zou leiden.

Prachtige locatie heb je gevonden, geniet ervan!

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:25

Wauw! Prachtige locatie. Enne... gefeliciteerd natuurlijk! *\o/*

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-20 18:27

Goof schreef:
Wat een leuk verhaal TS. Ik ben inmiddels ook getrouwd met mijn tinderdate :D
Zijn eerste zin was iets als 'je klinkt echt als mijn droomvrouw', mijn reactie was 'trouwen?'. Gewoon een grapje van mijn kant, niet wetende dat het daartoe zou leiden.

Prachtige locatie heb je gevonden, geniet ervan!



Ooh echt wat leuk!
Ik heb nog eens Tinder gedownload om ons eerste gesprek op te zoeken maar hij had na onze date meteen zijn account verwijderd dus was het helaas weg. Leek me ook wel grappig om terug te lezen. Volgens mij was 1 van zijn eerste dingen wat hij zei of hij een kopje thee voor me moest zetten :')

Goof

Berichten: 28796
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:31

Escada schreef:
Goof schreef:
Wat een leuk verhaal TS. Ik ben inmiddels ook getrouwd met mijn tinderdate :D
Zijn eerste zin was iets als 'je klinkt echt als mijn droomvrouw', mijn reactie was 'trouwen?'. Gewoon een grapje van mijn kant, niet wetende dat het daartoe zou leiden.

Prachtige locatie heb je gevonden, geniet ervan!



Ooh echt wat leuk!
Ik heb nog eens Tinder gedownload om ons eerste gesprek op te zoeken maar hij had na onze date meteen zijn account verwijderd dus was het helaas weg. Leek me ook wel grappig om terug te lezen. Volgens mij was 1 van zijn eerste dingen wat hij zei of hij een kopje thee voor me moest zetten :')


Ah superleuk he!
Ja, mijn man heeft er een screenshot van gemaakt toen, dus dat allereerste contact hebben wij nog :D

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 01:47

Escada schreef:
smit_ilse schreef:
Van harte gefeliciteerd met jullie verloving!

Heb nog wel een kleine tip.....nodig gewoon heel bokt uit op deze prachtige locatie :D

Nee zonder gekheid, wat is het er mooi zeg!! Snap dat jullie hier voor vielen. Succes met de voorbereidingen!


Bokt meeting op de manege ernaast!! 15 juli 2022, zet in uw agenda's ! :')


*\o/*

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:38

Wauw, die locatie! Je zet asociaal hoge standaarden voor andere bruiloften zeg -:(-
Trouwen in Italië is stiekem ook wel een beetje een droom van mij. Mijn schoonvader is vorig jaar getrouwd op Ibiza, dat was ook heel gaaf. Maar jouw locatie, echt wauw. Verschrikkelijk mooi :D
Leuk verhaal van je verloving ook. Ik ben het zelfde na een wijnarrangement _O-

Ik volg mee. Nog zo lang wachtennn!!!

Goof: Jouw tinderverhaal is ook mooi _O-
Ik ken mijn vriend dan wel niet van Tinder, maar wij karten allebei. We rijden bij het zelfde team, en ik vond hem eigenlijk altijd maar arrogant. Maar op een dag tijdens het trainen raakten we aan de praat en was het eigenlijk best leuk. 's Avonds stuurde hij mij toen een berichtje op Facebook met "Hey! Veilig thuis gekomen?"
Nu, 4 jaar later, heeft onze teambaas een aantal weken geleden opgebiecht dat hij het berichtje had gestuurd namens mijn vriend omdat mijn vriend zelf te verlegen was en niet durfde _O- :')

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 21:28

Heel gaaf en wat een prachtige locatie!

Ik ben trouwfotograaf, dus vind het wel erg leuk om te volgen hoe iemand ermee om gaat wat betreft het plannen :D tegenwoordig kom ik best veel mensen tegen die van Tinder naar trouwen gaan haha, blijft leuk en bijzonder want vaak hebben ze de gekste dates gehad de eerste paar keren, heel anders dan het leren kennen op een avondje uit of via vrienden!

Kobus17

Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 22:11

Super gaaf! Wat een prachtige locatie!

Mijn nicht is nu inmiddels bijna 12jr geleden getrouwd ook in Toscane, zij had ook een kasteellocatie afgehuurd, wij hoefden ook geen bijdrage te doen in de overnachtingen (3 nachten maar wel om er te komen (vliegtuig en in ons geval ook autohuur)voor ons was het een bliksem bezoek, zaterdagochtend heen, met vliegtuig, zondag trouwerij,maandag bijkomen van het feest en op dinsdagochtend weer naar huis gevlogen. Ze is in Sienna getrouwd,met 40°c, was midden in zomer, dus erg warm, zij had daar met haar jurk rekening meegehouden.
Bij de trouwlocatie hadden ze een soort overkapping gemaakt van de perogola met doeken, anders was het niet om uit te houden.
Hadden 's-avonds buiten op het bordes van het kasteel het diner aan zo'n lange tafel en aansluitend het feest.
Omdat het gevaar is, dat je blijft zitten en praat met degene links en rechts van je, werden na elke gang kaartjes uitgedeeld aan sommige, die dan van plek moesten ruilen en anderen zonder kaart bleven zitten, waardoor je dus telkens weer nieuwe gezichten en gesprekspartners had, vond ik erg leuk gevonden.
Als familie en vrienden hebben we 1 groot cadeau gegeven, omdat het voor de meesten toch lastig was om iets mee te nemen in het vliegtuig, zij zelf reden de oldtimer van haar vader weer terug naar Nederland, dus ook weinig ruimte om cadeau's mee te
nemen.
Uiteraard hadden ze wel een keuze moeten maken voor het aantal personen die ze hadden uitgenodigd, sommige konden niet vanwege de financiën, dat is natuurlijk jammer. Anderen konden geen vrij krijgen ivm de periode. Even aanrijden met de auto, als je bijv vliegangst hebt, kan ook een drempel zijn om niet te gaan. Dat is toch iets om rekening mee te houden.

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 15:22

@ Balenciaga
Leuk he die tinder verhalen :D Ik ga ook zeker op onze bruiloft even een opfrisser laten horen aan iedereen hoe onze eerste date ging :') Dat is er ook nog 1 voor in de boeken namelijk :+

@heideLOVER, je bent welkom om te komen oefenen hoor in Toscane :P

Ja wij houden er rekening mee met de warmte. We hebben deze datum gekozen ivm de schoolvakantie van de kids die meekomen van de gasten. Als het echt te heet word dan kunnen wij het nog verplaatsen naar de wijnkelders, daar was het echt koud toen wij er waren :brr:

Maar we zitten hoog in de bergen met een briesje, heb al tegen mijn vader gezet dat hij alsjeblieft niet zijn hete 30 delige beige pak aan moet trekken :')

We zijn nog wel aan het oriënteren met de trouwkaart en eventueel een leuke routebeschrijving.
Iets als dit.

Afbeelding

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:29

Oh, dat is gaaf zeg! Heel leuk ook om met tekeningen van jullie locatie te maken dan :j

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:32

Super gaaf zeg! Ik wilde nooit per se trouwen maar met mijn huidige vriend (via tinder) wil ik het wel heel graag. Walg van mezelf maar goed, het is nou eenmaal zo. _O- Heel prachtig jullie locatie! <3

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:48

Als eerste super gefeliciteerd

Ik heb mijn verloofde (jaja ook wij gaan trouwen) ook leren kennen via Tinder. Onze date was niet heel bijzonder, gewoon lekker verschillende terrasjes gepakt. Hij wist alleen wel een week van te voren dat er ook een shanti koor op het plein stond. Maar daar zijn we gelukkig ver bij vandaag gebleven.

Super leuk jullie italiaanse bruiloft. Heb ik ook wel eens over na zitten denken, maar ja mijn wederhelft wil graag een groot feest. En om nou voor ruim 100 man dat te gaan bekostigen :') .

Ik volg graag, misschien zie ik ineens nog een leuk idee langs komen. Wij gaan eind augustus 2021 trouwen.

xRivaldo

Berichten: 823
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: Veluwe

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:58

Wat sprookjesachtig mooi! <3 Gefeliciteerd!

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-20 21:30

Leuk al die tuinder dates te lezen :D

Onze eerste date was naar een wijnbar. Mijn vriend is een bekendere chefkok en wijnkenner. Ik stond nog 3 dagen per week op de bar te dansen en mijn lievelings wijn was Canei peach :+

Ik vroeg in de wijnbar dus om Canei Peach. Ober beledigd en mijn vriend keek mij aan alsof hij water zag branden :') Ik was bloedserieus }>

Uiteindelijk is het dus toch zo ver gekomen dat we nu verloofd zijn en 4 jaar samen *D

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-21 15:46

Even een kleine update in dit topic :D

De tijd gaat zo snel, vandaag de 30% aanbetaald voor de bruiloft. Contract getekend en nu echt aftellen!
Nog een extra gast bij de bruiloft, ik ben 3 juli uitgerekend van ons eerste kindje dus die mag lekker mee naar Italië straks :D

Ik ben alvast aan het oriënteren voor decoratie op de tafels en leuke decoratie om de stoelen aan te kleden in de kerk. Iemand tips? Ik zag dat zelfs aliepress aankleding had voor bruiloften maar durf zoiets toch niet te bestellen :')

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 16:01

Gewoon doen bij Aliexpress hoor! Heb ik ook heel veel van mijn decoratie vandaan gehaald destijds.

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 09:06

Haha oefenen in Toscane zou ik niet snel nee tegen zeggen ;)

Decoratie zou je misschien ook op weddingdeco kunnen vinden? Veel Etsy shops zijn leuk.. maar alieexpres zou je ook uit kunnen proberen: je hebt daar nog genoeg tijd voor! En veel decoratie is echt wel goed te doen daar.

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-21 09:20

Etsy is ook een goede ja!
Er hangt al sfeerverlichting in de bomen, wil dan nog van die lampionnen ophangen en stoelversieringen voor het kerkje en die kan ik ook eventueel gebruiken voor de stoelen bij het eten.
Op pinterest staan ook zoveel leuke ideeën om de tafel te decoreren :D

Selina

Berichten: 14293
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 09:27

Heb je al een stijl in gedachten?
Dit hadden wij. Boomschijven hadden m'n schoonouders zelf gezaagd. Vaasjes had ik 2e hands gekocht van iemand (heb ze nog O:) ) en steentjes kwamen van de Action. Dus relatief goedkoop.

Afbeelding

Rodevlinder

Berichten: 2266
Geregistreerd: 16-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 09:50

Wat leuk, prachtige locatie ook!

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-21 22:03

Selina schreef:
Heb je al een stijl in gedachten?
Dit hadden wij. Boomschijven hadden m'n schoonouders zelf gezaagd. Vaasjes had ik 2e hands gekocht van iemand (heb ze nog O:) ) en steentjes kwamen van de Action. Dus relatief goedkoop.

[ [url=m/PknI47.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaa zoiets vind ik ook heel gaaf! Ik ga sowieso die boomstammen aanschaffen. Omdat het Italië is wil ik graag iets van grote olijftakken op tafel maar die kan ik nog niet vinden

Urona447
Berichten: 2803
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 22:28

Wat gaaf zeg! Ik wil je alleen wel als tip meegeven om goed met iedereen in gesprek te gaan over de reiskosten als jullie die niet betalen.

Wij hadden dat als gast bij een bruiloft in Frankrijk onderschat en voelden ons uiteindelijk samen met andere gasten behoorlijk voor het blok gezet omdat dit toch al snel rond de 400 euro liep exclusief het opnemen van vakantiedagen.

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-21 22:58

Iedereen is daar al van op de hoogte, bijna iedereen boekt er gewoon een vakantie achteraan :)

xoranlover

Berichten: 6590
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Van Tinder tot Trouwen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 23:27

Wat tof! Ontzettend mooie plek.

Vorig jaar hebben wij (mijn vader en ik) een bruiloft op een kasteel hier in NL gefotografeerd ook heel gaaf. Mocht je een fotograaf in huren bespreek dan ruim op tijd alles. Wij hebben zeker een half jaar nodig gehad om alles voor te bereiden ivm corona en hun speciale wensen.

Heeel heel heel veel geluk en geniet ook van de voorbereidingen! En natuurlijk gefeliciteerd met ke bruiloft maar ook met jullie kindje.