PostNL Bezorgd brieven niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joy_Mennings

Berichten: 2286
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-20 17:29

Hoi allemaal,

Ik vraag het even hier omdat ik me afvraag of er meer mensen problemen hiermee ervaren, heb wel al contact met postnl opgenomen (maar verwacht er niet veel van)

Sinds ongeveer 1,5 maand ontvangen wij nog maar heel weinig brieven. Eerst waren het ongeveer 2/3 brieven per dag of per twee dagen plus nog reclame, nu zijn dit er nog maar 2 per week en zonder reclame. Nu dacht ik dat dit was omdat er gewoon geen post naar ons gestuurd was. Echter gaat er toch wat mis. Op 5 augustus is er een nazending van een tijdschrift naar mij gedaan (omdat ik deze niet ontvangen heb) deze had ik eigenlijk al voor mijn vakantie verwacht, maar zeker nu ik thuis kwam. Echter is deze nog steeds niet bezorgd. Het nieuwe magazine ligt ook al in de schappen en hoor ik dus ook te hebben maar deze is er ook niet.

Doordat ik deze tijdschriften mis, denk ik nu dat we ook heel wat normale brieven missen. Is er iemand die dat ook heeft gehad? Zo ja, hoe kun je dit oplossen?

Ik verwacht dat ik de tijdschriften opnieuw zal moeten aanvragen, maar ja of ze die zo onbeperkt blijven nazenden denk ik niet. Ik vind het heel vervelend in iedergeval.

MyWishMax

Berichten: 25317
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:31

Ik heb de postnl app, dan zie je welke post je die dag krijgt. Was heel handig toen ik ook dacht iets niet te ontvangen. En nu omdat ik niet elke dag de brievenbus leeg want ik krijg toch weinig.

Je zou eens contact op kunnen nemen met post nl? Dat je sowieso al 2 tijdschriften niet ontvangen hebt?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:33

Je kan op aanvraag via de PostNL app zien welke post je verwacht. En zou PostNL even bellen of een mail sturen

Btw het is bezorgt

HorsePassion
Berichten: 974
Geregistreerd: 21-03-20

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:35

Ik heb alleen ervaring dat brievenbuspakketjes niet aankomen. Is ergens onderweg kwijt geraakt :+
Anders gezegd, gejat.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23439
Geregistreerd: 09-04-01

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:36

brievenbuspakketjes kan je ook zien in de postNL app

HorsePassion
Berichten: 974
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:39

Polly schreef:
brievenbuspakketjes kan je ook zien in de postNL app

Ik bedoel dus echt pakketjes die geen track en trace code hebben. Na 4 weken mag ik verwachten dat het dus ook niet meer komt. Was een mooi sieraad dat ik via Bol.com kocht. Maar de verkopende winkel verstuurde het gewoon per brievenbuspost.

MyWishMax

Berichten: 25317
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:40

Ja, maar die komen in de postnl app als normale post langs dus zie je staan.

Spenk
Berichten: 21771
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:40

Ja die kun je zien in de postNL app daarin kun je alles zonder track en trace zien waar het is. Want alles gaat door het sorteercentrum. Super handig. Ik kan elke dag zien of en zoja welke post er komt.

Joy_Mennings

Berichten: 2286
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-20 17:41

MarlindeRooz schreef:
Je kan op aanvraag via de PostNL app zien welke post je verwacht. En zou PostNL even bellen of een mail sturen

Btw het is bezorgt


Oeps inderdaad...moet ook geen twee dingen tegelijk doen

Ik heb meteen contact opgenomen met postnl maar dat zal wel even duren. De app zal ik eens downloaden.

Het gaat nu echt om brieven (en tijdschriften) die niet als brievenbuspakket verstuurd worden.

Spenk
Berichten: 21771
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:03

Ja daar hebben wij het ook over? In die app zie je juist de brieven en tijdschriften die anders niet te traceren zijn. Alles wat naar je huisadres gestuurd wordt moet door het sorteercentrum dus zie je terug in die app.

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:04

Wordt het tijdschrift wel via PostNL bezorgd? Kan ook via andere bezorgers, zoals Sandd

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:06

Idd PostNL app downloaden. Kan je zien of er post is aangemeld op jouw adres

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:19

Ik zou inderdaad zoals al gezegd is eens contact opnemen met PostNl. Hier hebben we ook een tijd weinig post ontvangen. Nadat we het gemeld hadden werd er een onderzoek ingesteld en hierna was het opgelost.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:19

Die app is wel een beetje raar hoor. Er staan bij mij ook regelmatig dingen aangemeld die helemaal niet moeten komen maar die ook niet komen :?

Van de week zag ik de kampioen en de vara gids maar daar zijn we geen lid van :')

Maar om te beginnen kun je op die app wel kijken idd :)

Dieuwke_
Berichten: 4543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:22

Wij hebben dat ook eens gehad, toen bleek er dus een nieuwe vakantie postbezorger te zijn die er geen zin in had en alles in de sloot dumpte. Reclame alé, maar dit was echt serieuze post wat ie wegsmeet. Dus goed dat je contact hebt opgenomen met PostNL en ik zou ook zeker de vinger aan de pols houden. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:26

Wij hebben dit ook. Zie in de app staan dat ik vandaag iets van een folder moet krijgen die in plastic zit. En een factuur. Factuur wel ontvangen maar het foldertje niet. Zo heb ik dat wel eens vaker dat ik post die in de app staat niet of later binnenkrijg.

JoliekeDH

Berichten: 846
Geregistreerd: 31-05-06
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:32

Shadow0 schreef:
Wordt het tijdschrift wel via PostNL bezorgd? Kan ook via andere bezorgers, zoals Sandd


Sandd is sinds begin dit jaar overgenomen door PostNL.
Voor zover ik weet zijn er op het moment ook geen andere bedrijven die (landelijk) particuliere briefpost bezorgen.
Laatst bijgewerkt door JoliekeDH op 22-08-20 18:37, in het totaal 2 keer bewerkt

daantjuhhh

Berichten: 26871
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:34

Maar bij die post app krijg je toch je activeringscode via de post?
Dan moet je dus wel post krijgen ...

00000000
Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:35

Klacht indienen en er wordt echt wel wat mee gedaan kan ik je uit ervaring vertellen!

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:36

Ooh! Je leert nog eens wat, dank.

Joy_Mennings

Berichten: 2286
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-20 18:37

daantjuhhh schreef:
Maar bij die post app krijg je toch je activeringscode via de post?
Dan moet je dus wel post krijgen ...


Klopt inderdaad. Heb het zojuist aangevraagd. We krijgen wel iets van post, maar eigenlijk vrijwel niks meer. Hopelijk komt dit dus wel aan.

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 19:01

Hier is het ook minder dan normaal. Misschien door de vakantieperiode? Zou niet weten waarom dan precies, maar dat is de tijd dat het begon.

Joy_Mennings

Berichten: 2286
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-20 19:19

marrlinde schreef:
Hier is het ook minder dan normaal. Misschien door de vakantieperiode? Zou niet weten waarom dan precies, maar dat is de tijd dat het begon.


Ja dat was ook hier de periode dat het begon. In het begin dacht ik ook dat het door de vakantie kwam, maar deze nummers van het tijdschrift horen al bezorgd te zijn. Vooral het meest recente nummer is belangrijk voor me omdat hier mijn eigen foto in staat haha.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 19:23

Dieuwke_ schreef:
Wij hebben dat ook eens gehad, toen bleek er dus een nieuwe vakantie postbezorger te zijn die er geen zin in had en alles in de sloot dumpte. Reclame alé, maar dit was echt serieuze post wat ie wegsmeet. Dus goed dat je contact hebt opgenomen met PostNL en ik zou ook zeker de vinger aan de pols houden. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!


Zo, daar ben je mooi klaar mee! Zeker wanneer je iets belangrijks verwacht :oo

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8308
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: PostNL Bezorgd brieven niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 19:33

Sandd en postnl bezorgen nog steeds appart en Sandd is na mijn weten ook niet overgenomen omdat dat niet mocht van de rechter.
Sandd wil nog wel eens rare dingen doen met de post. Omdat je ook reclame mist zou ik zeker ook eens met Sandd contact opnemen, die bezorgen ook reclame en huisaanhuis.