Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Dus eigenlijk soort van open botbreuk in je teen (open en je zag bot) en dan nog zeggen ze: blijf maar lekker thuis??? Dan heb je toch ook infectie gevaar of ben ik nu simpel. Wat een suf adcies toen de tijd en wat een nasleep zo!
Pytje schreef:Tjsa en toen kwam de rug... de dierenarts zei dat hij het zelden zo erg ziet.
laraxXxemma schreef:Shae schreef:
Jee die is mooi strak, had je er doorheen gesneden?
Pytje schreef:Jij hebt ook een paard (gehad) met ks? Voor een volgende wil ik idd ook rig- en halsfoto’s. Kleine moeite als ze toch aan het keuren zijn. Ben heel benieuwd bij die van mij of ze meer afwijkingen vinden en zo een voorzichtige hypothese hebben over de oorzaak (trauma/aangeboren).
Pytje schreef:Heb ze gevonden, wat heftig zeg! En dat hij er nog zo lang probleemloos mee heeft kunnen lopen. Heb je het paard nog?
Femke_Tweety schreef:long/lever foto weet ik niet goed. Ik vind de witte ietwat spinnenwebachtige structuren op de longen wat bijzonder, maar kan maar zo dat dat volkomen normaal is.
*knip*
Sodeletuut schreef:Oehh leuk! Ik heb er 3:
[ [url=m/CGBNpE.png]Afbeelding[/url] ]
Niet zo moeilijk
Deze ook niet zo moeilijk, is dezelfde kat met een aantal maanden er tussen:
[ [url=m/iyqVN2.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fkZpVi.jpg]Afbeelding[/url] ]
laraxXxemma schreef:Sodeletuut: de eerste een vastzetting van L5 aan je sacrum.
En je kat een breuk bij wat ik de pols wil noemen
Babootje schreef:Sodeletuut schreef:Oehh leuk! Ik heb er 3:
[ [url=m/CGBNpE.png]Afbeelding[/url] ]
Niet zo moeilijk
Deze ook niet zo moeilijk, is dezelfde kat met een aantal maanden er tussen:
[ [url=m/iyqVN2.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fkZpVi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heeft die de gewoonte onder een auto te lopen ofzo?
Ik vind die eerste foto best vrij heftig zeg.
billy3105 schreef:[ [url=m/8m0gOO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gok maar raak
Spoiler:
ze hebben nu links onder (voor dr kijkers rechts op de foto) de onderste verstandskies verwijderd, en dat leuke lieve extra tandje. Volgende keer gaan ze rechts lopen trekken. Iig de extra tand, het is nog even open wat ze met de onderste 3de van links kies doen
Steeph schreef:billy3105 schreef:[ [url=m/8m0gOO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gok maar raak
Spoiler:
ze hebben nu links onder (voor dr kijkers rechts op de foto) de onderste verstandskies verwijderd, en dat leuke lieve extra tandje. Volgende keer gaan ze rechts lopen trekken. Iig de extra tand, het is nog even open wat ze met de onderste 3de van links kies doen
Interessant! Zijn je twee achterste tanden aan de bovenkant een soort melktanden waar het 'volwassen' gebit nog boven zit?
En die derde van links, onderin, heb je daar eerdere en wortelkanaalbehandeling in gehad?
billy3105 schreef:Steeph schreef:Interessant! Zijn je twee achterste tanden aan de bovenkant een soort melktanden waar het 'volwassen' gebit nog boven zit?
En die derde van links, onderin, heb je daar eerdere en wortelkanaalbehandeling in gehad?
Die 2 bovenste waren er 2 jaar geleden nog niet. Ontstaat soms spontaan, volgens de chirurg in het ziekenhuis. De wortelkanaal behandeling heb je ook goed (+10 jaar geleden), maar die is dus mis gegaan waardoor er nu een ontsteking onder zit.... Ik zeg trek hem eruit, maar ik moest maar even weer overleggen met de tandarts. Ik vraag mij alleen af waarom de onderste links (kijkers rechts) eruit moest?