Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jet

Berichten: 12001
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 18:04

Het zou goed kunnen hoor Britta, dat dat ook gaat zweten en schuren. Die van PaardEerlijk hebben nog meer mogelijkheden: https://www.paardeerlijk.nl/c-4467135/c ... cessoires/ . Misschien zit er iets tussen en anders kunnen ze misschien iets voor je op maat maken?
Dan is dit misschien iets: https://www.paardeerlijk.nl/a-52633666/ ... escription .
Anders zou ik met washandjes o.i.d. aan de gang gaan en plakklittenband aan de buitenkant van het graasmasker en op de washand. Die op de washandkant(en) zeg maar zou ik er dan denk ik wel op naaien.

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 18:51

Afbeelding
Ik heb er nu zachte stof om gemaakt.even aankijken of dat helpt.

incredible90
Berichten: 257
Geregistreerd: 03-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:57

Ashleytjuhh schreef:
Britta31 schreef:
[ [url=m/JVDCgq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoek zulke flesjes met een schuimrubber dopje.Niet voor schoensmeer,maar om dazenspray in te doen.Mijn ruin is bang voor de spuit en met een kwast knoeit te veel.Met dit kan ik het er op stempelen.De schoensmeer flesjes kan je niet bijvullen.


je hebt ook vliegen/dazen spray in rollers

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 22:19

Hoi!
Ik wil graag alle geordie shore seizoenen terugkijken, weet iemand waar dat (legaal) kan?
Nergens kan ik het vinden!
Alvast bedankt :)

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 22:26

Wellicht zijn hier wat bouwexperts, want ik kom er zelf helaas -na veel gezoek- niet uit... -O-

Wij willen met de vereniging gebruik maken van bepaalde reclameplaatsen in de stad. Hier moeten we tien vochtafstotende, witte MDF/spaanplaat borden voor bestellen met de volgende afmetingen: 3050x500x15 mm.

Niet. Te. Vinden. We hebben ook al gekeken om platen op maat te laten zagen, maar de bezorging van platen die meer dan 3 meter breed zijn, gaat echt boven budget... Heeft iemand hier toevallig de gouden tip?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132061
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 22:28

Bij een bouwmarkt kopen waar je gratis een aanhanger mag lenen?

Moet het trouwens perse uit 1 stuk zijn? Als je de lengte op zou mogen delen dan wordt het een stuk makkelijker.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 14:13

Er zullen vast Streamers op bokt zitten, dus hopelijk kan iemand helpen!
Ik ben op zoek naar een webcam! Het liefst niet duurder Dan 150 euro en eentje die gewoon goed is. Het liefst ook nog 1080p maar ik ben bereid naar alles te kijken als het ding maar goed is.

ikke

Berichten: 37569
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 18:39

Celestial schreef:
Wellicht zijn hier wat bouwexperts, want ik kom er zelf helaas -na veel gezoek- niet uit... -O-

Wij willen met de vereniging gebruik maken van bepaalde reclameplaatsen in de stad. Hier moeten we tien vochtafstotende, witte MDF/spaanplaat borden voor bestellen met de volgende afmetingen: 3050x500x15 mm.

Niet. Te. Vinden. We hebben ook al gekeken om platen op maat te laten zagen, maar de bezorging van platen die meer dan 3 meter breed zijn, gaat echt boven budget... Heeft iemand hier toevallig de gouden tip?

Die leverancier heel erg hard onder z'n ballen trappen!

Kom op, 305 x 153cm is een standaard handelsmaat die elke zichzelf respecterende handelaar je kan leveren. Dat spul past gewoon in een lange versie tandemasser, te huur bij elke fatsoenlijk huurboer ala Boels.

https://www.mpx-multiplex.nl/assortiment/

Leukertje

Berichten: 428
Geregistreerd: 15-08-12
Woonplaats: Kartonnen Doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 01:28

nienmoon schreef:
Ik weet niet of het hier helemaal past, maar ik zoek een boek van vroeger. Ik heb ze vroeger uit de bieb geleend maar ik dacht dat het een serie was en ze daar niet alle delen hadden., Ik heb de serie dus nooit uitgelezen.

Het gaat over een tienerboek/meisjesboek over een meisje/jonge vrouw in een rolstoel. Ik geloof dat ze iets met een M heette. Marije? Marijke? Maar niet een heel "oude" naam zoals Marieke of Mieke. De naam komt geloof ik ook in de titel voor. Ze wordt verliefd op een jongen die in een huis verderop op de laan gaat wonen, het huis waar zij altijd van gedroomd heeft. Volgens mij heette die jongen Daniel. Ze wordt verliefd of hem, en hij op haar. maar ze weet dat het nooit iets kan worden. Ik neem me ter herinneren dat hij haar eind van het (eerste) boek ten huwelijk vraagt, maar zij hem afwijst omdat ze hem meer gunt dan een vrouw waar hij alleen maar voor moet zorgen.

Ik zou de serie nu, jaren laten, graag eens terug willen lezen en wellicht de eventuele andere boeken in de serie vinden om eindelijk eens te weten hoe het afloopt :+

Is er iemand bij wie een lampje gaat branden> Ik heb geprobeerd te googlen, maar kan hem echt niet vinden met welke zoekterm(en) dan ook.


Bedoel je de boeken over Rianne? Geschreven door Sj. van Duinen. Heb hier een deel liggen zal de achterkan even sturen, een Daniël komt er ook in voor.
Afbeelding

nienmoon
Berichten: 318
Geregistreerd: 11-02-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:54

Ja, volgens mij was dit hem inderdaad! Hoe ik dan op een naam met een M kwam weet ik niet. Maar dan heb ik nu in ieder geval iets om op te zoeken. Bedankt!

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 21:19

Industriële wasmachine

Ik geloof dat er op verschillende locaties in NL grote wasmachines staan waar je bijvoorbeeld een groot dekbed in kunt uitwassen.
Weet iemand hoe die heten en een link naar het overzicht waar ik de dichtstbijzijnde kan vinden?

lenaa_tje

Berichten: 10343
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 21:24

Daphara schreef:
Industriële wasmachine

Ik geloof dat er op verschillende locaties in NL grote wasmachines staan waar je bijvoorbeeld een groot dekbed in kunt uitwassen.
Weet iemand hoe die heten en een link naar het overzicht waar ik de dichtstbijzijnde kan vinden?

Volgens mij kom je een heel eind met de term textiel wasmachine tankstation.

Maar bijvoorbeeld https://avia.nl/avia-services/wasmachines

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 21:53

Welke omgeving?

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 20:53

Ik ben op zoek naar een sketch van Andre van Duin. Hij staat op het toneel met een aantal anderen en het gaat om ruilen/terugbetalen. Hij is iemand nog geld schuldig, krijgt geld van iemand die hém nog geld schuldig is en dat herhaalt zich een keer of 4/5. Uiteindelijk heeft hij zijn geld weer terug en is iedereen terugbetaald.
**\O/** Wie helpt?

Pferdchen
Berichten: 641
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 21:04

Sting schreef:
Ik ben op zoek naar een sketch van Andre van Duin. Hij staat op het toneel met een aantal anderen en het gaat om ruilen/terugbetalen. Hij is iemand nog geld schuldig, krijgt geld van iemand die hém nog geld schuldig is en dat herhaalt zich een keer of 4/5. Uiteindelijk heeft hij zijn geld weer terug en is iedereen terugbetaald.
**\O/** Wie helpt?



Deze: https://www.youtube.com/watch?v=tYUyO44R3vw

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 22:08

Pferdchen schreef:
Sting schreef:
Ik ben op zoek naar een sketch van Andre van Duin. Hij staat op het toneel met een aantal anderen en het gaat om ruilen/terugbetalen. Hij is iemand nog geld schuldig, krijgt geld van iemand die hém nog geld schuldig is en dat herhaalt zich een keer of 4/5. Uiteindelijk heeft hij zijn geld weer terug en is iedereen terugbetaald.
**\O/** Wie helpt?



Deze: https://www.youtube.com/watch?v=tYUyO44R3vw

Geweldig! Danku! Had op vanalles gezocht qua zoektermen :')

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 20:27

Ik zoek voor mijn collectie nog een aantal
Munten van deze onderstaande.
Is er een bokker die wat op zolder heeft liggen en het kwijt wilt?!

En tevens ook nog opzoek naar flippos dus als iemand zijn zolder gaat opruimen en eraf wilt, hoor ik dat heel graag

Afbeelding

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 21:12

Ik ben op zoek naar iemand die mij zou kunnen helpen met een stream probleem.
Mijn stream blijft haperen, lijkt vast te lopen etc. Dit sinds 2 dagen.
Nu staat de bitrate zo ingesteld dat die het zou moeten doen met de upload snelheid die de wifi heeft, maar toch blijft ie het doen..

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 20:38

Ik zoek een telefoonnummer van een potentiele klant.
Hij had mij geappt via Whatsapp en een foto van de dieren waarom het gaat. Nou heb ik per ongeluk die chat gewist en het nummer niet opgeslagen.
De foto staat nog wel ergens op mijn telefoon, maar het hele telefoonnummer kan ik natuurlijk nergens meer vinden.
Kan ik dat nog ergens op mijn telefoon of in Whatsapp terugvinden?
Staat ook zo knullig als ik niet reageer :=

Ashleytjuhh

Berichten: 6661
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 20:40

bij staan ze bij afbeeldingen helemaal naar beneden dan zie je met nummer staan als mapje dus aan wie je wat heb gestuurd.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 21:13

Dat werkt helaas alleen als je de chat zelf niet hebt verwijderd ;(

Michelle_

Berichten: 3189
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Rotterdam/Rhoon

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 21:22

Niet toevallig het gesprek gearchiveerd ipv verwijderd ?

Nyaleti

Berichten: 6177
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 21:33

Als je het gesprek verwijderd hebt kun je het niet meer terug vinden volgens mij.

Ik zoek een goedkope parkeerplek in Den Bosch. Komen vanaf Vught (snelweg) en willen gaan shoppen in het centrum, kwartiertje lopen is niet erg

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 21:40

casperzazoe schreef:
Als je het gesprek verwijderd hebt kun je het niet meer terug vinden volgens mij.

Ik zoek een goedkope parkeerplek in Den Bosch. Komen vanaf Vught (snelweg) en willen gaan shoppen in het centrum, kwartiertje lopen is niet erg

St. Jan als je dicht bij de stad wil staan, P+R bij het ziekenhuis als je het niet erg vind om een stukje met de bus te gaan

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 21:48

assie schreef:
Dat werkt helaas alleen als je de chat zelf niet hebt verwijderd ;(

Maak je automatische backups van je chats? Misschien een oude versie van het gesprek teeughalen?