Emiel Ratelband fractievoorzitter LN

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 22:21

Ja, serieus. Ik denk dat het ons nog zal verbazen hoeveel stemmen hij gaat krijgen. Ik kan er geen reden voor bedenken waarom iemand zich aangesproken voelt door emile ratelband, maar er zijn nogal wat domme mensen in nederland. Let op mijn woorden ( )....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 22:23

Ik ben bang dat je gelijk hebt Lis.
En dan kan je nu idd ook al voorspellen (zoals Lovely ook al deed) dat zo iemand zijn woorden niet waar kan maken.
Je zou zeggen dat Nederland zich niet 2x aan dezelfde steen stoot, maar ik hou mijn hart vast.

gomir

Berichten: 25538
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 22:27

daar vertrouw ik ook niet zo op hoor Cody. Denk dat er echt wel weer mensen intrappen...*LOL* Misschien breken we wel een nieuw record, drie gevallen kabinetten achter elkaar...Tong uitsteken Dan komen wij Nederlanders zeker in de hele wereld op tv Haha!

Emile Ratelband in de regering, dat kan toch nooit goed gaan...Verward Dat worden weer ruzies, beledigde mensen en opstappende ministers!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:57

de reden waarom hij gevraagd is: GELD!! Leefbaar nederland heeft blijkbaar het geld van hem hard nodig!!
Dit las Frits Wester net voor in Barend & van Dorp.
Het is echt een giller, bijna heel leefbaar nederland stapt op, als hij lijsttrekker wordt!!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:15

youngster schreef:
de reden waarom hij gevraagd is:


Ik hoorde dat hij zichzelf heeft aangeboden. Dat lijkt me trouwens ook logischer Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:20

Cody schreef:
En dan kan je nu idd ook al voorspellen (zoals Lovely ook al deed) dat zo iemand zijn woorden niet waar kan maken.


haha wat erg en hij heeft nog niet eens gezegd wat hij allemaal van plan is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:25

kayla schreef:
ja wel aandacht, maar zorgt negatieve aandacht ook voor meer stemmen?


Ooowww, je wilt hier toch niet echt antwoord op he:? There ain't no such thing as bad publicity!
Denk maar terug aan die dag in mei dat een miljoen mensen het condoleanceregister nog eens tekenden, met een rood potlood wel ter verstaan.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-11-02 02:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:27

Kayla: ik geef hem toch het voordeel van de twijfel.
Bij hem is het wat mij betreft nog plotiek ipv pleetiek.
Dus ik heb het beste met hem voor hoor.
Tja Lovely, denk dat je gelijk hebt.

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:30

Kwam niet meer bij van lachen. Maar wat zou het, de politiek is al heel lang toch al een circus, dan kan een clown er ook nog wel bij.
In ieder geval hebben we weer wat te lachen.
Stemmen op zo'n figuur doen de mensen die al helemala niet meer weten waraop ze moeten of zouden stemmen. Dit zijn dan de zogenaamde proteststemmen. Tsjakka of hoe schrijf je dat Schijnheilig
Er was ook een interview op de tv met die leipman en eentje die al in LN zat, die keek me toch een partij chagerijnig. Nou dat wordt dan daar ook matten geblazen. Extreme duivel

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:30

Lovely"]
[quote="kayla schreef:
ja wel aandacht, maar zorgt negatieve aandacht ook voor meer stemmen?


Ooowww, je wilt hier toch niet echt antwoord op he:? There ain't no such thing as bad publicity!
Denk maar terug aan die dag in mij dat een miljoen mensen het condoleanceregister nog eens tekenden, met een rood potlood wel ter verstaan.
[/quote]

ja maar dat is een heel ander geval, al die mensen geloofden in Pim z'n woorden.
vandaag zijn LN en Emile Ratelband compleet uitgelachen door heel nederland. dat noem ik een hele andere vorm van negatieve aandacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:51

Reken maar dat deze meneer in de belangstelling blijft staan voorlopig en het resultaat daarvan, dat merken we wel weer als NL het rode potlood weer oppakt.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:53

ben benieuwd, ben ook heel benieuwd wat meneer Ratelband allemaal gaat roepen behalve tsjakkaa....

Hier in Groningen doen we trouwens niet aan rode potloden maar aan stemkastjes.

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 01:02

In the middle of nowhere in Drenthe hebben we zelfs al stemautomaten, knopje drukken klaar!
In dat interview vanavond probeerde hij heel netjes en beschaafd te praten, viel hem zichtbaar zwaar, Dat was al om te lachen. Wat hij nu precies allemaal gezegd weet ik niet eens meer zo interessant was het.

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 01:03

Bij wé van spré, Kayla.
Over Pim werd ook een beetje lacherig gedaan in het begin, weet je nog? Oké, iets minder hilarisch als nu, maar wie weet? Domme mensen genoeg Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 01:11

bij Pim was er gelijk een grote groep mensen die het met zijn ideeen eens waren, hij stond wel ergens voor. Emile is niet voor ideologische redenen de politiek ingegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 01:44

Ik heb erg gelachen tijdens het doorlezen van het topic, en ga nu zo even de herhaling van barend en van dorp bekijken!!! Haha!

Ik ben benieuwd wat voor hilarische actie's er gaan komen, en hoe de rest van de wereld straks naar nederland kijkt? Het land met al die idioten in de regering? Kan niet missen, maar goed, voor ons weer wat vermaak ( leed) wat betreft de verkiezingen.................................eigenlijk is het wel te triest voor woorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 01:46

Fred Teeve": Ik vind hem een clown! Snik, pipo's kunnen heus wel leuk zijn!

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 02:24

ratelband wordt voorgedragen als lijstrekker naar mijn weten, dat is niet hetzelfde als fractievoorzitter. Ik ben het verder eens met iedereen die, ratelband en dus LN niet serieus nemen kan!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 13:21

Was er laatst niet een onderzoek gedaan naar wie de mensen het meeste noemde als er werd gevraagd naar de meest irritante Nederlander? en kwam daar niet als glansrijke winnaar Emile Ratelband uit de bus?
goede zet LN, ze maken zich met de dag belachelijker.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 18:29

Suzan schreef:
Was er laatst niet een onderzoek gedaan naar wie de mensen het meeste noemde als er werd gevraagd naar de meest irritante Nederlander? en kwam daar niet als glansrijke winnaar Emile Ratelband uit de bus?
goede zet LN, ze maken zich met de dag belachelijker.


Dat bedoel ik dus, ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die op die idioot gaan stemmen. zo ja dan krijgen we echte pleetiek. Koe

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 18:39

Ik zie die Ratelslang al helemaal in zijn uppie zitten in de 2e kamer.
Balkende is dan al gevlucht met de hele clan naar een andere gymzaal.


Moeten wij bokkers niet zelf eens een partij oprichten?

leefbaar Bokt of zoiets?

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 18:47

Cowgirl schreef:
Moeten wij bokkers niet zelf eens een partij oprichten?

leefbaar Bokt of zoiets?


En wij staan voor gratis internet voor iedereen. Haha!
Laten we ons niet verlagen tot een stel van die kneuzen die wel even een partij op gaan richten. Politiek is een vak en niet iets wat je wordt door een paar stemmen te paaien.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 18:50

Cowgirl schreef:
Moeten wij bokkers niet zelf eens een partij oprichten?

leefbaar Bokt of zoiets?


Nee joh, is er al, Groep Kayla! Haha!

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 19:00

Lovely"]
[quote="kayla schreef:
ja wel aandacht, maar zorgt negatieve aandacht ook voor meer stemmen?


Ooowww, je wilt hier toch niet echt antwoord op he:? There ain't no such thing as bad publicity!
Denk maar terug aan die dag in mei dat een miljoen mensen het condoleanceregister nog eens tekenden, met een rood potlood wel ter verstaan.
[/quote]

Prachtige zin Lovely! heel mooi verwoord, slaat de spijker echt op zijn kop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 02:40

dank je voor het compliment. Toch ga ik het typefoutje er even uithalen Haha!.