Emiel Ratelband fractievoorzitter LN

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 14:04

kayla"]
[quote="Katja"][quote="lis schreef:
[Ik hoorde het vanmorgen in de auto. Moest echt even heel hard nadenken. WAAAAARRROM???
[/quote]

Omdat de vorige verkiezingen hebben aangetoond dat nederlanders bereid zijn te stemmen op iemand die een grote bek heeft en tegen alles aanschopt. Ook als er geen achterliggende boodschap bijhoord.


schot in de roos!
[/quote]

Dat is jullie mening. Jullie bedoelen Pim fortuyn, en vergeten voor het gemak maar even dat hij in de loop van het jaar LEERDE te argumenteren, en niet tegen dingen aanschopte, maar problemen bij de naam durfde te noemen. Je kunt hem niet vergelijken met Emiel Ratelband! PF werd terecht serieus genomen door vele nederlanders. Emiel niet, let maar op.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:06

ik doelde ook meer op Nawijn enzo, Pim onderbouwde z'n mening ten minste nog redelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:07

Ik ben heel erg benieuwd hoeveel mensen nu op TJakkaa gaan stemmen, niet weer meer dan een miljoen hoop ik. PF werd inderdaad serieus genomen door teveel Nederlanders.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:09

Desiree schreef:
[
Dat is jullie mening. Jullie bedoelen Pim fortuyn, en vergeten voor het gemak maar even dat hij in de loop van het jaar LEERDE te argumenteren, en niet tegen dingen aanschopte, maar problemen bij de naam durfde te noemen. Je kunt hem niet vergelijken met Emiel Ratelband! PF werd terecht serieus genomen door vele nederlanders. Emiel niet, let maar op.
[/quote]


Ik hoop het maar overschat de gemiddelde nederlander niet.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:11

Kom op zeg, je bent wel heel vaag als je daarop gaat stemmen, dat is toc=h inmiddels wel duidelijk geworden dat ze het niet kunnen regeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:12

Er zijn grote overeenkomsten tussen PF en ER, en juist die dingen kunnen voor succes zorgen ben ik bang. Als die 1 miljoen Nederlanders er weer voor kiezen om zich een oor aan te laten naaien tenminste.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 14:12

Lovely schreef:
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel mensen nu op TJakkaa gaan stemmen, niet weer meer dan een miljoen hoop ik. PF werd inderdaad serieus genomen door teveel Nederlanders.

Nu heet hij al Tsjakkaa, hahahaha!

PF werd niet door te veel nederlanders serieus genomen. En je moet het ook omdraaien, hij nam zelf veel nederlanders eindelijk eens serieus! en dat werd gewaardeerd. zo moet je het zien. Je moet toegeven dat veel dingen die vroeger onbespreekbaar waren nu EINDELIJk WEL besproken mogen worden. Ook hier op bokt. Neem de topic over moslimfundamentalisme. die was een jaar geleden al naar de mesthoop verplaatst.

germie

Berichten: 25956
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:13

Pim FOrtuyn wist wat ie wilde, hij durfde dingen die anderne niet durfden te zeggen. HIerdoor werd hij populair.

Ik denk niet dat meneer tjakkaa dat kan. PF kon je nog serieus nemen, Tjakkaa niet.
Dan moeten we zeker over gloeiende kolen naar de stembus?

LN-stemmers op tjakkaa krijgen een speciale extra hete stemknop/pen (wij stemmen nog met pen en papier) voor Tjakkaa Haha!
Daar waar je in gelooft, dat gebeurt ook, TJAAAAAAKKKKKAAAAA

germie

Berichten: 25956
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:14

MMM Desiree, volgens mij zeggen wij hetzelfde over PF op hetzelfde moment. Jouw bericht stond er net nog niet toen ik ging typen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:14

Desiree schreef:
En je moet het ook omdraaien, hij nam zelf veel nederlanders eindelijk eens serieus! en dat werd gewaardeerd. zo moet je het zien. Je moet toegeven dat veel dingen die vroeger onbespreekbaar waren nu EINDELIJk WEL besproken mogen worden.


"ach mens, ga toch koken"

Zoiets bedoel je?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:16

Desiree"]
[quote="Lovely schreef:
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel mensen nu op TJakkaa gaan stemmen, niet weer meer dan een miljoen hoop ik. PF werd inderdaad serieus genomen door teveel Nederlanders.

Nu heet hij al Tsjakkaa, hahahaha!

PF werd niet door te veel nederlanders serieus genomen. En je moet het ook omdraaien, hij nam zelf veel nederlanders eindelijk eens serieus! en dat werd gewaardeerd. zo moet je het zien. Je moet toegeven dat veel dingen die vroeger onbespreekbaar waren nu EINDELIJk WEL besproken mogen worden. Ook hier op bokt. Neem de topic over moslimfundamentalisme. die was een jaar geleden al naar de mesthoop verplaatst.
[/quote]

Hoera voor Bart! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:17

germie schreef:
Daar waar je in gelooft, dat gebeurt ook, TJAAAAAAKKKKKAAAAA

In Tjakkaaa droomland wel ja, in de echte wereld helaas nog niet.

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:18

Fred Teeven is vanmorgen woest opgestapt, hoorde ik net op de radio.

Ja, Katja. Je hebt helemaal gelijk. Maar Pim was intelligent. Emile Ratelband is gek.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:18

Ratelband zit wat vrouwvriendelijkheid betreft zeker op één lijn met Fortuyn.
We zullen zien tijdens de verkiezingen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:24

lis schreef:
Fred Teeven is vanmorgen woest opgestapt, hoorde ik net op de radio.


Ja en terecht, je word gewoon even voor l*l gezet, hij moest het nieuws namelijk via de radio vernemen. zie hieronder

Bron: rtl4
Fred Teeven werd totaal verrast door het plotselinge besluit van het partijbestuur, dat hij via de radio moest vernemen. Hij blijft in ieder geval tot 22 januari aan als Kamerlid. "Leefbaar Nederland is geen circustent, en ik heb geen zin om als een clown achter Ratelband aan te rennen", zo sneert Teeven.

Ik vind het wel een goeie van hem..
En deze is helemaal goed!!:j

Bron: rlt4
In de peilingen staat Leefbaar Nederland echter op nul zetels. Het bestuur hoopt met motivatie-goeroe Ratelband meer kiezers te trekken.

hahahahah, hoe komen ze erop!! Kunnen ze nog beter Andre van Duijn in dienst nemen, die wordt nog serieuzer genomen!! Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 14:27

Lovely"]
[quote="Desiree"]En je moet het ook omdraaien, hij nam zelf veel nederlanders eindelijk eens serieus! en dat werd gewaardeerd. zo moet je het zien. Je moet toegeven dat veel dingen die vroeger onbespreekbaar waren nu EINDELIJk WEL besproken mogen worden.
[/quote]

"ach mens, ga toch koken"

Zoiets bedoel je?
[/quote]

IS dat het enige wat je hem hebt horen zeggen Lovely? Hij zei ook dat hij vond dat het in het welzijn van allochtone vrouwen was dat ze meer in de maatschappij gingen participeren, en dat ze gedwongen moesten worden om de nederlandse taal te leren (zodat manlief ze dat niet kan verbieden) en zo uit het isolement te komen.

[quote="germie schreef:
LN-stemmers op tjakkaa krijgen een speciale extra hete stemknop/pen (wij stemmen nog met pen en papier) voor Tjakkaa Haha!
Daar waar je in gelooft, dat gebeurt ook, TJAAAAAAKKKKKAAAAA


WHAHAHAHAHA< dit is wel een grappige topic he! Tsjakkaa wordt gepakt op zijn domme acties.

germie

Berichten: 25956
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:27

Kunnen ze de naam van de partij beter in TJakkaa veranderen Haha!

Hoeveel extra stemmen zullen ze krijgen? -12423?
Vast niet een postitief getal

gomir

Berichten: 25538
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:53

Ach joh, ze staan al op 0 zetels in de peilingen *LOL* Slechter kan niet toch Verward Haha! O nee, positief denken! 'Dan kan het alleen maar beter worden! TSJAKKAAAAAAAH!' Tong uitsteken

Ik las trouwens vandaag in de metro(je moet wat in de trein *LOL* ) iets over nog een nieuwe politieke partij. De VMIP, vrouw-man-integratie-partij of zoiets. Voor de integratie van vrouwen in de maatschappij, vooral in hogere functies Haha!
De metro belicht alle nieuwe partijen, ben benieuwd wat ik nog meer tegen ga komen de komende weken(bijna jammer dat ik volgende week studieverlof heb...Haha! ). Het kan toch haast niet meer gekker worden, de VMIP, eenmansfractie Nawijn en nu ook nog leefbaar 'Tsjakka' nederland....Party!!

germie

Berichten: 25956
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:17

Zullen we ook maar de Germie partij oprichten Haha!

Tja, iedereen mag een partij oprichten, en als ik echt niet weet waar ik op moet stemmen, dan stem ik op:
de FEESTPARTIJ van Johan Flemmix Haha!
Ik wil wel minister van Feest worden Haha! (Over onzin gesproken)

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:28

Neej Superpepeijn, mij verbaast het ook 0,0..... Slapen

Maart

Berichten: 83
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:43

Ze zullen wel willen proberen om de politiek aantrekkelijker te maken voor de nederlanders.
Triest dat dat op deze manier moet. Dit wordt dan weer de zoveelste afgang voor LN.
Denken ze nou echt dat ze zo nog geloofwaardig overkomen?

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:52

Citaat:
"ach mens, ga toch koken"


een wereldse uitspraak van Fortuyn. Ik zie het nog voor me Haha!

Jammer dat je er niet bijzet waarom hij dat zei. Hij werd immers al een week achtervolgt door die muts met een achterlijke vraag!

Maar even onn-topic.

Ik moest vandaag wel heel hard lachen toen ik hoorde dat Emiel Ratelslang de politiek in zou gaan en dan ook nog eens lijstrekker. Vervolgens moest ik nog harder lachen toen ik een uur later hoorde dat er gelijk 4 mensen zouden opstappen.
Waar wil die vent heen? eerst al het huis van Fortuyn willen kopen.. nu lijstrekker en straks?... zijn kop kaalscheren soms?

hahahahahahah.
Ja jongens ik ga die stemknop wel 100x indrukken Haha! Haha! Haha!

Enne, Pim heeft zich al zovaak omgedraaid dat hij inmiddels wel duizelig is.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:59

Desiree"]
[quote="Lovely schreef:
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel mensen nu op TJakkaa gaan stemmen, niet weer meer dan een miljoen hoop ik. PF werd inderdaad serieus genomen door teveel Nederlanders.

Nu heet hij al Tsjakkaa, hahahaha!

PF werd niet door te veel nederlanders serieus genomen. En je moet het ook omdraaien, hij nam zelf veel nederlanders eindelijk eens serieus! en dat werd gewaardeerd. zo moet je het zien. Je moet toegeven dat veel dingen die vroeger onbespreekbaar waren nu EINDELIJk WEL besproken mogen worden. Ook hier op bokt. Neem de topic over moslimfundamentalisme. die was een jaar geleden al naar de mesthoop verplaatst.
[/quote]

*lol* Haha!

Ben het hier weer met je eens Pim sprak ook gewoon de taal van het volk en niet zo vaag alles ontwijkend zoals bijna al die politici doen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 18:01

Katja schreef:
Ratelband zit wat vrouwvriendelijkheid betreft zeker op één lijn met Fortuyn.


Verward

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 18:08

Pim zei misschien wat veel nederlanders (waaronder ik NIET) denken. Maar hij was allerminst een man van het volk en wenste dat ook niet te worden. Hij had een sterke afkeer van alles wat modaal was.