Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 16:15

E-reader kapot... heb hem hard nodig voor mijn studie. En vind een nieuwe wel echt duur. Wil weer een Kobo want deze heeft het 10 jaar volgehouden!!! Dus iemand een Kobo e-reader te koop? _O-

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 16:42

MarlindeRooz schreef:
E-reader kapot... heb hem hard nodig voor mijn studie. En vind een nieuwe wel echt duur. Wil weer een Kobo want deze heeft het 10 jaar volgehouden!!! Dus iemand een Kobo e-reader te koop? _O-

Kun je studieboeken ook downloaden op een e-reader?
Wel balen dat 'ie stuk is :(

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 16:43

MarlindeRooz schreef:
E-reader kapot... heb hem hard nodig voor mijn studie. En vind een nieuwe wel echt duur. Wil weer een Kobo want deze heeft het 10 jaar volgehouden!!! Dus iemand een Kobo e-reader te koop? _O-


Je kunt in het E-reader topic eens een balletje opgooien. Misschien is daar iemand die toevallig een te koop heeft.

En eventueel anders 2e hands via MP en dan kijken en hopen of er iets bij jou in de buurt zit waar je dan zelf naartoe kunt en even kunt testen.

In de tussentijd zou je wel je telefoon/tablet misschien kunnen gebruiken?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 16:46

Independence schreef:
MarlindeRooz schreef:
E-reader kapot... heb hem hard nodig voor mijn studie. En vind een nieuwe wel echt duur. Wil weer een Kobo want deze heeft het 10 jaar volgehouden!!! Dus iemand een Kobo e-reader te koop? _O-

Kun je studieboeken ook downloaden op een e-reader?
Wel balen dat 'ie stuk is :(

Nee, literaire stukken / boeken wel.

Maar wil graag een nieuwere waar ik ook notities op kan maken! Heb al op MP gezocht! Ga ook eens in het bokttopic kijken!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 16:58

Dat school het blijkbaar nodig vind dat we “sport” krijgen. Flikker toch op ik sport in mijn vrijetijd vrijwillig. Ga dan echt niet met die kneusje sporten in een belachelijke gym/fitness les gegeven door mijn mentor. Aju ik pas zit niet meer op de middelbare.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:00

Lau schreef:
Dat school het blijkbaar nodig vind dat we “sport” krijgen. Flikker toch op ik sport in mijn vrijetijd vrijwillig. Ga dan echt niet met die kneusje sporten in een belachelijke gym/fitness les gegeven door mijn mentor. Aju ik pas zit niet meer op de middelbare.


De les die ik 9 van de 10x skipte of anders gewoon aan de kant ging zitten :') was zo blij toen ik aan een nieuwe opleiding begon en hun geen gym gaven.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:01

Lau schreef:
Dat school het blijkbaar nodig vind dat we “sport” krijgen. Flikker toch op ik sport in mijn vrijetijd vrijwillig. Ga dan echt niet met die kneusje sporten in een belachelijke gym/fitness les gegeven door mijn mentor. Aju ik pas zit niet meer op de middelbare.

Tip: maak het positief! Vraag of je in die tijd je eigen schema mag volgen!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:02

MarlindeRooz schreef:
Lau schreef:
Dat school het blijkbaar nodig vind dat we “sport” krijgen. Flikker toch op ik sport in mijn vrijetijd vrijwillig. Ga dan echt niet met die kneusje sporten in een belachelijke gym/fitness les gegeven door mijn mentor. Aju ik pas zit niet meer op de middelbare.

Tip: maak het positief! Vraag of je in die tijd je eigen schema mag volgen!


Dan nog zit ik met gillende pubers die niks gaan doen. Of gaan lopen klieren en de les verstoren. Daar heb ik echt geen behoefte aan.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:06

Snap ik! Oordopjes in en gaan...
Nog maar 1,5 jaar. :P

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:10

MarlindeRooz schreef:
Snap ik! Oordopjes in en gaan...
Nog maar 1,5 jaar. :P


Les skippen klinkt echt beter. Als werk vinden beter ging was ik allang gestopt.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:11

Dat parttime banen heel rot zijn qua planning. 4 dagen waarvan 3 van 4 uur en eentje van 3 uur is wel een beetje jammer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:12

Even de ren opbouwen bij de konijnen van ouders en na een half uur alweer kramp en naar de wc rennen, darmen kunnen niks hebben tegenwoordig. Eten op is direct erna of tijdens de laatste hap direct naar de wc , dagje weg moet ik duimen en niets eten (of dingen die ik soort van vertrouw) . Ga ik met de auto weg dan niks eten van te voren, klaar ermee ze moeten eens ophouden met stom doen ^)

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:45

Dat mijn telefoon na de laatste update heeft besloten dat vingerafdrukken niet lief zijn.
Oftewel ik kan vingerafdrukscanner niet gebruiken, daarop bedacht om de afdrukken opnieuw te registreren maar vervolgens kan ik die krengen niet meer toevoegen nadat ik ze verwijderd heb. Mijn vriend heeft exact dezelfde telefoon en heeft nergens last van :o?

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:46

Dat ze me telefonisch lastigvallen over mijn energiecontract. Ja maar ik ben van Nuon! Helemaal niet, rot op. Ik regel het allemaal zelf wel. Als ik goedkoper wil en kan, doe ik dat zelf, heb ik je hulp niet bij nodig...

Nyaleti

Berichten: 6147
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 18:08

Dat ik zo graag een nieuw boek wil hebben zodat ik weer wat interessants te lezen heb maar ik ze erg duur vind. Iemand die een goede 2e hands site weet?

En dat ik naar de dokter ging voor de pijn in m'n benen en ik me totaal niet serieus genomen voel. Terwijl ik bijna de ballen had om een afspraak te maken over hetgeen waar ik al jaren last van heb en alles verdomme beïnvloed maar ik gewoon niet over durf te praten. Top. We stellen het wel weer een jaar uit.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 18:11

Eigenlijk moet ik van lachen zo triest, maar mijn vader komt volgende maand de sterfdag van mijn moeder niet herdenken :')

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 18:40

casperzazoe schreef:
Dat ik zo graag een nieuw boek wil hebben zodat ik weer wat interessants te lezen heb maar ik ze erg duur vind. Iemand die een goede 2e hands site weet?

En dat ik naar de dokter ging voor de pijn in m'n benen en ik me totaal niet serieus genomen voel. Terwijl ik bijna de ballen had om een afspraak te maken over hetgeen waar ik al jaren last van heb en alles verdomme beïnvloed maar ik gewoon niet over durf te praten. Top. We stellen het wel weer een jaar uit.


Is het voor Engels of Nederlandstalige boeken?
Nederlandstalig zou je op boekenkraam.nl nog kunnen kijken eventueel.
En misschien boeken Facebook groepen afgaan enkijken wat daar aangeboden wordt.

Via bol krijg je ook tweedehands boeken maar die zijn in mijn ervaring erg duur.
En marktplaats staat ook altijd wel vol met 2e hands boeken.
Een bezoekje aan de kringloop kan ook heel erg fijn zijn!
Afhankelijk van waar je woont, hebben ze daar vaak echt een heel leuk aanbod.

Voor Engelstalig heb je sites als Bookdepository die voor hele leuke prijzen hun boeken verkopen. Dan zijn ze nieuw al goed betaalbaar.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:00

casperzazoe schreef:
Dat ik zo graag een nieuw boek wil hebben zodat ik weer wat interessants te lezen heb maar ik ze erg duur vind. Iemand die een goede 2e hands site weet?

En dat ik naar de dokter ging voor de pijn in m'n benen en ik me totaal niet serieus genomen voel. Terwijl ik bijna de ballen had om een afspraak te maken over hetgeen waar ik al jaren last van heb en alles verdomme beïnvloed maar ik gewoon niet over durf te praten. Top. We stellen het wel weer een jaar uit.


Wil je per se een papieren boek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:42

casperzazoe schreef:
Dat ik zo graag een nieuw boek wil hebben zodat ik weer wat interessants te lezen heb maar ik ze erg duur vind. Iemand die een goede 2e hands site weet?

https://www.zwerfboek.nl/menu.php
Ken je dit?

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:43

iirrssjjee schreef:
Dat ze me telefonisch lastigvallen over mijn energiecontract. Ja maar ik ben van Nuon! Helemaal niet, rot op. Ik regel het allemaal zelf wel. Als ik goedkoper wil en kan, doe ik dat zelf, heb ik je hulp niet bij nodig...

O dit zo irritant en ze blijven bellen. |o

Nyaleti

Berichten: 6147
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:51

Bedankt voor jullie reacties :) wil wel graag een papieren boek. Vind het juist zo fijn om even geen elektronica in m'n handen te hebben en een e-reader geeft toch een ander gevoel denk ik?
Binnenkort maar weer naar de stad waar een leuk 2e hands winkeltje zit en ik ga jullie websites even bekijken :) via Bol is het idd vaak nog duur. Zat laatst te kijken om via daar te verkopen maar je moet zelf 15% van de verkoopprijs betalen + nog 2 euro voor iets anders. De koper moet ook 2 euro extra voor servicekosten betalen waardoor je de prijs niet echt hoog kan maken..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:52

Van wat voor boeken houd je? Je mag anders wel wat lenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 20:03

Docenten die mijn mail negeren. Ik moet weten of ik maandag aan mijn nieuwe stage kan beginnen waarom kunnen ze gewoon niet even reageren man {:)-:(

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 20:16

casperzazoe schreef:
Bedankt voor jullie reacties :) wil wel graag een papieren boek. Vind het juist zo fijn om even geen elektronica in m'n handen te hebben en een e-reader geeft toch een ander gevoel denk ik?
Binnenkort maar weer naar de stad waar een leuk 2e hands winkeltje zit en ik ga jullie websites even bekijken :) via Bol is het idd vaak nog duur. Zat laatst te kijken om via daar te verkopen maar je moet zelf 15% van de verkoopprijs betalen + nog 2 euro voor iets anders. De koper moet ook 2 euro extra voor servicekosten betalen waardoor je de prijs niet echt hoog kan maken..

En een bibliotheek? Betaal je rond de 50 per jaar en kan je zo veel lenen als je wil (hier iig). Ze haddne hier ook altijd hele recente boeken al liggen!

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 22:59

Marcella schreef:
iirrssjjee schreef:
Dat ze me telefonisch lastigvallen over mijn energiecontract. Ja maar ik ben van Nuon! Helemaal niet, rot op. Ik regel het allemaal zelf wel. Als ik goedkoper wil en kan, doe ik dat zelf, heb ik je hulp niet bij nodig...

O dit zo irritant en ze blijven bellen. |o


En boos dat ie deed toen ik zei dat ik het zelf wel ging regelen joh -O-