Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:32

Afbeelding

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 14:30

Zucht, mijn school die wilt dat we naar school komen om onze opdrachten te laten zien. Ze willen het niet online ontvangen maar mag er wel prettig 5 uur voor reizen.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 14:34

Nayomie schreef:
Zucht, mijn school die wilt dat we naar school komen om onze opdrachten te laten zien. Ze willen het niet online ontvangen maar mag er wel prettig 5 uur voor reizen.


Know the feeling, zit nu in de trein voor een uurtje tentameninzage :') snap dat dat niet online kan i.v.m. fraude maar ik zit wel 3 uur in het OV voor 1 uurtje school -O-

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 14:37

xPabloBokt schreef:
Nayomie schreef:
Zucht, mijn school die wilt dat we naar school komen om onze opdrachten te laten zien. Ze willen het niet online ontvangen maar mag er wel prettig 5 uur voor reizen.


Know the feeling, zit nu in de trein voor een uurtje tentameninzage :') snap dat dat niet online kan i.v.m. fraude maar ik zit wel 3 uur in het OV voor 1 uurtje school -O-

Ik snap dit gewoon echt niet. Wat bedenken scholen tegenwoordig? :=

Alles wat ik moet inleveren zijn digitale bestanden, maar hiervoor moet ik wel naar school. Ik word daar best pissig van want reizen kost me enorm veel energie op een dag, dan nog maar hopen dat alles meezit. En als het helemaal tegenzit moet ik nog 4 uur wachten tussen die dingen laten zien omdat het twee verschillende vakken zijn.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 14:49

Zo mee eens. Niet eens alleen qua reistijd, maar sowieso alles printen vind ik echt niet meer van deze tijd. Mijn school claimed helemaal into sustainability te zijn, maar rapporten van 40 pagina's moeten wel gewoon in tweevoud uitgeprint en ingeleverd worden...

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 14:52

__Sannne schreef:
Zo mee eens. Niet eens alleen qua reistijd, maar sowieso alles printen vind ik echt niet meer van deze tijd. Mijn school claimed helemaal into sustainability te zijn, maar rapporten van 40 pagina's moeten wel gewoon in tweevoud uitgeprint en ingeleverd worden...

Ik hoef het niet eens te printen, dat is het grappigste. _O-

Maar printen is wel echt uit de tijd en verspillend. :=

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 15:20

Nayomie schreef:
__Sannne schreef:
Zo mee eens. Niet eens alleen qua reistijd, maar sowieso alles printen vind ik echt niet meer van deze tijd. Mijn school claimed helemaal into sustainability te zijn, maar rapporten van 40 pagina's moeten wel gewoon in tweevoud uitgeprint en ingeleverd worden...

Ik hoef het niet eens te printen, dat is het grappigste. _O-

Maar printen is wel echt uit de tijd en verspillend. :=


:wow: :wow:

Dan had ik helemaal gezegd van: Dikke doei, hier heb je het bestand via mail, succes ermee.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 16:08

Ik sta alweer buiten. Ben een half uur binnen geweest. :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:11

Op kamers gaan een idee? Reistijd is formeel gezien gewoon niet de school zijn probleem :+

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:17

sureido schreef:
Op kamers gaan een idee? Reistijd is formeel gezien gewoon niet de school zijn probleem :+

Wel als het gaat om opdrachten die gewoon digitaal ingeleverd kunnen worden. En nee ik ga niet op kamers wonen. :)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:17

Nee klopt, het is niet school zijn probleem. Maar ik vind het ook irritant als ik voor een half uurtje naar school moet, en ik woon maar een kwartier fietsen van school. :') Dus op kamers of niet, het blijft een ergernis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:18

Mijzelf :') Heb even bij het tankstation staan denken wat in de tank moest , maar heb moedig de E5 erin gegooid tegen mijzelf in :)) . (Te oud voor E10 en dat weet ik , maar zag euro 95 op die slang en mijn autistische ik wou dat er natuurlijk in want had pas 1x eerder getankt en die moest er toen in :') (stond ook een sticker met E10 toen was het even kortsluiting bij mij) . Maar de auto rijd nog op E5 ,en geen paniek gehad :D . Wat een gedoe om brandstof te hernoemen en veranderen

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 16:23

sureido schreef:
Op kamers gaan een idee? Reistijd is formeel gezien gewoon niet de school zijn probleem :+


Ik woon samen. :+

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:24

xPabloBokt schreef:
sureido schreef:
Op kamers gaan een idee? Reistijd is formeel gezien gewoon niet de school zijn probleem :+


Ik woon samen. :+

Dit. En vanaf mijn ouders was het nog steeds 4 uur per dag reizen :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:53

Nayomie schreef:
sureido schreef:
Op kamers gaan een idee? Reistijd is formeel gezien gewoon niet de school zijn probleem :+

Wel als het gaat om opdrachten die gewoon digitaal ingeleverd kunnen worden. En nee ik ga niet op kamers wonen. :)

Was maar een ideetje hè, calm. ;)

Ja Sanne, ik kan me daar ook aan ergeren hoor, maar ben erg gelukkig dat ik dan geen 4 uur reizen van de uni zit :') dan is namelijk een half uur school opeens 8 uur school.

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:58

Alles overheersende innerlijke duisternis en het besef dat het leven écht niet leuk is

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:02

sureido schreef:
Nayomie schreef:
sureido schreef:
Op kamers gaan een idee? Reistijd is formeel gezien gewoon niet de school zijn probleem :+

Wel als het gaat om opdrachten die gewoon digitaal ingeleverd kunnen worden. En nee ik ga niet op kamers wonen. :)

Was maar een ideetje hè, calm. ;)

Ja Sanne, ik kan me daar ook aan ergeren hoor, maar ben erg gelukkig dat ik dan geen 4 uur reizen van de uni zit :') dan is namelijk een half uur school opeens 8 uur school.

Ik geef alleen aan dat ik niet op kamers ga. Kijk, als ome duo enorm gul was geweest, was het een idee geweest, maar helaas heb ik dat geluk niet. En ik woon prettig samen met mijn partner :+: Toch bedank voor je tip. :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:55

Zeurende zeikende moeder

LoveBodin

Berichten: 4355
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 18:14

Independence schreef:
Alles overheersende innerlijke duisternis en het besef dat het leven écht niet leuk is

:(:)



Mijn ergernis vandaag dat ik bijna werd aangereden door een auto en vervolgens mijn beurt bij het verkeerslicht miste daardoor.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 19:22

Dat mijn vriend vanavond naar een Halloween feestje ga en ik ook uitgenodigd ben maar niet kan ivm tentamens volgende week.. :( Erger me er niet aan dat hij wel gaat hoor! Maar erger me eraan dat ik niet mee kan. Mag hem zo wel even transformeren tot vampier maar daarna weer vol aan de bak voor school helaas..

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 19:41

Als er een ongeluk is gebeurd en mensen dan in hun reacties melden "ohh.., dat is bij mij in de buurt" of "mijn verzorgpony staat daar vlakbij". Maakt het het dan opeens erger voor jou als persoon ofzo ondanks dat je de persoon helemaal niet kent?

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 19:47

Blackberry28 schreef:
Als er een ongeluk is gebeurd en mensen dan in hun reacties melden "ohh.., dat is bij mij in de buurt" of "mijn verzorgpony staat daar vlakbij". Maakt het het dan opeens erger voor jou als persoon ofzo ondanks dat je de persoon helemaal niet kent?


Ohhh ja dit, zo erg! Als er ergens een ongeluk is gebeurd ofzo: "oh daar ben ik ook een keer langs gefietst" of toen met dat tram gebeuren in Utrecht "ik ga ook altijd met de tram door Utrecht" ja nou chapeau, met jou nog eens duizenden anderen maar oké.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 20:14

Dat mijn zusje mij probeert te koppelen aan iemand die ik echt express voorbij zou lopen :roll: Waarom snappen mensen niet dat ik happy alone ben :o

mala26

Berichten: 5003
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 20:44

Aan de wandelaars die het nodig vonden om zonder verlichting in het pikke donker langs een 60 km weg te wandelen. En dan boos gebaren dat ik ze pas laat zie, mafkezen

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 22:20

Ik erger me aan dat ik weer bevries: er komt teveel op mij af. Lesvoorbereidingen op het werk kosten me de grootste moeite maar krijg ik alleen maar gedaan omdat collega’s afhankelijk zijn. Werk voor mijn eigen opleiding krijg ik niet meer gedaan, contact met mijn ouders loopt stroef door mijzelf: ik bedenk elke keer veeeeeel te laat dat ik ff contact met mijn ouders wilde hebben die dag... En dat terwijl mijn lieve paps (ernstig) ziek is en deze week met chemo is begonnen.

Er komt zóveel op me af dat ik aan helemaal niks meer denk... poedersuiker.

Ik ben te overwhelmed om nog ergens in uit te blinken, het liefst kruip ik in bed met mijn dekbed over me heen om me te verstoppen en niks meer te hoeven...