Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 13:41

DezeNaam schreef:
Dat ik eindelijk dacht lekkere vegetarische snacks gevonden te hebben... Nuja, lekker zijn ze wel. Enkel kijk ik nu pas op de verpakking en zie ik dat er eiwit inzit van scharreleieren. :n


Ik las vegetarische seks. -O-

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 13:43

DezeNaam schreef:
Die zijn inderdaad vegetarisch (wat geen probleem is dus). Maar het is een kleine moeite om eieren te gebruiken van kippen die buiten loslopen, of biologische eieren.
Scharreleieren vind ik 'onethisch'.


Maar alsnog is het wel vegetarisch, waar je het in eerste instantie over had toch :Y)

Ik ken wel een friettent die snacks heeft op scharrelvlees basis, maar echt bio producten wordt volgens mij door geen enkel bedrijf gebruikt wat snacks produceert. Zal denk ik ook niet 1,2,3 gaan gebeuren ben ik bang. En imo is biologisch echt niet perse beter als scharrel, maar dat is een hele andere discussie haha.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 14:58

Pony uit het niks niet rad schijnbaar ;(. Vanmorgen dekens gewisseld, gisteren was hij stijf maar prima. Met dekens wisselen geen slepen gemerkt van het rechterachterbeen. Eigenaar had gereden; sleept heel heftig met rechterachterbeen. Straks maar eens gaan kijken ;(

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 15:43

Vanmorgen paard hooi gegeven op de grond.Ik buk om iets op te rapen.Kom omhoog en knal met mijn hoofd tegen de onderkaak van mijn ruin.Auw.

Marcella

Berichten: 36739
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 15:58

Stomme hoofdpijn, nekpijn, zere arm, pols, vingers, enz.

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 16:03

Dat een van de eendenkuikens het vandaag niet gered heeft.
RSPCA had er 5 gebracht met de mededeling dat eentje heel zwak was. Voor ik ze in hun verblijf kon doen, was hij al weg ;(
De andere 4 doen het gelukkig wel heel goed!

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 16:05

Afbeelding

Ik ben echt al tijden benieuwd naar Candy Corn. Heel Tumblr staat er rond Halloween vol mee en wilde dit altijd al eens proeven. Nu net bij de Jamin naar binnen gesneakt en ze hadden het in het assortiment. Blij gekocht, blij proeven, en DAN VIND IK HET TOCH NIET LEKKER. Zo'n anti-climax.

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 16:54

Castilja schreef:
[ [url=m/OW8C2l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben echt al tijden benieuwd naar Candy Corn. Heel Tumblr staat er rond Halloween vol mee en wilde dit altijd al eens proeven. Nu net bij de Jamin naar binnen gesneakt en ze hadden het in het assortiment. Blij gekocht, blij proeven, en DAN VIND IK HET TOCH NIET LEKKER. Zo'n anti-climax.


:')

Dat ziet er ook gewoon heel onsmakelijk uit :x
Ik dacht dat het oordopjes waren :+

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 16:55

banketstaaf niet, het ziet er heerlijk uit :') :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 16:55

Mensen die even 5 min voor sluit klote gerechten komen bestellen waar je alles weer vies bij moet maken. :roll:

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 16:56

_O-

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 17:10

Dat ik niet kan kiezen welke pizza ik wil eten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 17:45

Aan dat ik nu al zo nerveus ben voor het vliegen morgen.
Ik haat vliegen. Nog extra nerveus omdat ik oorontsteking heb. Volgens de HA gehoorgang en niet binnenoor, dus zou ik géén extra pijn moeten hebben en mag ik gewoon vliegen. Hoop dat hij gelijk heeft.
Maar ik heb wél ontzettend zin in mijn tripje naar Wenen!

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 17:58

Dat ik in een uur verkouden ben geworden met flink pijn onder de oksels. Daar gaat mijn weekje weg maandag ;(

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-19 18:49

Anoniem schreef:
Aan dat ik nu al zo nerveus ben voor het vliegen morgen.
Ik haat vliegen. Nog extra nerveus omdat ik oorontsteking heb. Volgens de HA gehoorgang en niet binnenoor, dus zou ik géén extra pijn moeten hebben en mag ik gewoon vliegen. Hoop dat hij gelijk heeft.
Maar ik heb wél ontzettend zin in mijn tripje naar Wenen!


Dat klopt theoretisch wel. Oorpijn met vliegen komt door drukverschil van buitenkant van je trommelvlies t.o.v. de binnenkant. Zou opzich je gehoorgang niet extra pijnlijk moeten maken.

Vliegen komt goed :(:) ik scheet donderdag ook 7 kleuren maar toen we eenmaal boven de wolken zaten kon ik echt genieten van het mooie uitzicht. Ik vlieg morgenavond weer terug naar Amsterdam :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 18:50

Wij lossen elkaar af. Heb je het leuk? Nog leuke tips?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 18:53

Nabster schreef:
DezeNaam schreef:
Dat ik eindelijk dacht lekkere vegetarische snacks gevonden te hebben... Nuja, lekker zijn ze wel. Enkel kijk ik nu pas op de verpakking en zie ik dat er eiwit inzit van scharreleieren. :n


Ik las vegetarische seks. -O-


Vroeger waren condooms van dierlijke ingewanden gemaakt... :')

nicole_floor

Berichten: 3251
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 19:02

Mannenlogica

Tigress

Berichten: 8943
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:56

Mensen die hun zakjes met hondenpoep bij ons in de prullenbak op werk droppen. Neem het mee naar huis en gooi het daar weg. Wij gooien onze zooi toch in niet in jouw container? _-:(

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 22:01

Aan dat ik een heel leuk paard zie om te rijden maar deze al gereserveerd is -O-

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 22:27

Dat ik iets paardgerelateerds probeerde te verkopen maar een heel pennylevensverhaal van de geinteresseerde kreeg :')

LiannePuthzy

Berichten: 6999
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 01:34

Een vak op school, waar ik enorm tegenop zie, zelfs zo erg dat ik eraan zit te denken om die uren niet te komen..

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 08:39

Aan mijn hele zelf 8)7
Ik ben zo oververmoeid de laatste tijd dat ik gewoon niet oprecht gezellig kan zijn ergens maar als ik gewoon rustig ergens ben maken mensen ook nog eens opmerkingen van lach eens, wat is er, blabla met veel anderen erbij.
Terwijl de mensen die het vragen verdomd goed weten wat er is _-:(
Reden om pas echt chagrijnig te zijn -:(-
Laat me gewoon met rust ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 09:19

Eerst en vooral: Ik wil niet ondankbaar overkomen...

Anderhalf jaar terug, toen ik bijna moest bevallen kwam de vrouw van mijn vriend zijn baas langs. Ze had nog kleertjes van haar dochter die ik mocht gebruiken. Enigste voorwaarde, ze moesten terug komen. Nou super! Lijkt mij heel erg fijn!

Eerste 4 dozen inderdaad mooie meisjeskleren. Ondertussen was ik al bevallen, hun waren aan het verhuizen, wij waren aan het verhuizen. Ze had nog enkele dozen en ze kwam deze wel eens langs brengen. Kom ik thuis, 15+ dozen voor de deur :wow: Maar mee verhuisd en in het nieuwe huis eens gekeken. 2 dozen waren nog meisjeskleren. Alle andere dozen waren jongenskleren in maat 2-3-4 jaar. Dit is dus een jaar geleden. Wij zijn aan het verbouwen, zij zijn aan het verbouwen. Ik probeer ondertussen al een dik jaar die 15+ (want ondertussen is ze uit de eerste 4 dozen gegroeid...) dozen terug te krijgen naar hun want wij hebben door verbouwingen (wonen nu heel erg klein) niets van plaats. Ze staan letterlijk in het midden van ons dochter haar slaapkamer. Ook geen kleine dozen, denk aan bananendoos x 2 per doos. Al meerdere berichten gestuurd, gebeld maar ik word genegeerd. Dus deze week mijn vriend maar op zijn baas afgestuurd.

Nou, zij zijn ook aan het verbouwen en hebben ook geen plaats. Ze willen niet dat wij ze terug brengen. Allersinds, nu nog niet. Ze MOETEN terug als ze klaar zijn met verbouwen binnen enkele jaren. Maar nu niet.

Ik voel mij even flink gebruikt. Wij worden duidelijk aanzien als goedkope opslag...

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 09:27

Eerlijk gezegd? Een berichtje sturen dat je heel blij bent geweest met de kleertjes.
Intussen heb je meermaals laten weten dat je ze zoals beloofd weer terug wilt geven.
Jullie hebben er geen plek meer voor, waarom dat gaat ze eigenlijk geen moer aan, je wilt ze weer terug geven zoals beloofd.
Zij reageren niet? Geef ze een datum waarop je ze nu uiterlijk “ kwijt” wilt en dat je ze anders maar aan andere weg gaat weggeven, want ze staan echt in de weg.