Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:22

__Sannne schreef:
Beautyblogger met d'r zogenaamde burnout. Ga toch een eind heen man.


Had ze zich te zwaar opgemaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:22

Niobe schreef:
__Sannne schreef:
Beautyblogger met d'r zogenaamde burnout. Ga toch een eind heen man.


Had ze zich te zwaar opgemaakt?



:')

cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:25

15-20min doe ik er ook over ALS ik alleen douche, want meestal douche ik even snel - paar minuutjes - en neem ik een bad erna om even te relaxen met een boekje erbij. 40minuten is inderdaad wel erg veel, maar 5 min vind ik dan ook weer het andere uiterste, lol. Nu al bijna 13 jaar uit huis, maar bij m'n ouders thuis douchte ik ook echt wel 15minuten zeker, maar daar werd bij ons eigenlijk nooit een probleem van gemaakt - en we woonden met 5 man in huis. Maar ook daar ging ik meestal in bad. Ik ben echt een bad mens haha. Ik vul ook gerust 2x mijn bad bij met warm water als het te koud wordt omdat ik al te lang lig. :')

@Whale
Hihi sorry, adres blijft geheim ;) Al betwijfel ik of je d’r nog wil hebben als ze weer eens een van d’r momenten heeft van overprikkeld zijn en alles op stelten zet hier of d’r gekke 10 minuten, lol. :')

@Nayomie
Oudduitse Herder is ze, goed gespot!

lenaa_tje

Berichten: 10346
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:34

__Sannne schreef:
Beautyblogger met d'r zogenaamde burnout. Ga toch een eind heen man.

Hoezo kan een beauty blogger geen burn-out krijgen? Dat jij je dat niet kan voorstellen betekend niet dat ze geen burn out heeft? Of zeg je dit ook tegen collega ‘s als die uitvallen.

Sorry ik weet dat je ergernissen mag delen.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:39

__Sannne schreef:
Beautyblogger met d'r zogenaamde burnout. Ga toch een eind heen man.


Pardon?

Nayomie
Berichten: 32783
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:40

cursebreaker schreef:
15-20min doe ik er ook over ALS ik alleen douche, want meestal douche ik even snel - paar minuutjes - en neem ik een bad erna om even te relaxen met een boekje erbij. 40minuten is inderdaad wel erg veel, maar 5 min vind ik dan ook weer het andere uiterste, lol. Nu al bijna 13 jaar uit huis, maar bij m'n ouders thuis douchte ik ook echt wel 15minuten zeker, maar daar werd bij ons eigenlijk nooit een probleem van gemaakt - en we woonden met 5 man in huis. Maar ook daar ging ik meestal in bad. Ik ben echt een bad mens haha. Ik vul ook gerust 2x mijn bad bij met warm water als het te koud wordt omdat ik al te lang lig. :')

@Whale
Hihi sorry, adres blijft geheim ;) Al betwijfel ik of je d’r nog wil hebben als ze weer eens een van d’r momenten heeft van overprikkeld zijn en alles op stelten zet hier of d’r gekke 10 minuten, lol. :')

@Nayomie
Oudduitse Herder is ze, goed gespot!

Dacht al! Mijn moeder heeft er twee. Geweldig ras <3 Mag je nog steeds aan me geven hoor. :D

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:40

Die mensen zijn er hoor :) Die tegen een collega uitvallen waar het niet goed mee gaat. Vandaag te horen gekregen dat 'je toch weet hoe die is', kortom stel je niet aan.

Zeg niet dat __Sannne zo is hoor, maar zeker op het gebied van dingen die je niet kan zien/verklaren wordt er heel gemeen gedaan. En dat is mijn ergernis al van de afgelopen maanden.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:41

__Sannne schreef:
Beautyblogger met d'r zogenaamde burnout. Ga toch een eind heen man.


Denk dat jou nog wel eens uitgelegd mag worden wat een burn out precies inhoudt... 8)7

Nayomie
Berichten: 32783
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:42

xDenies schreef:
Die mensen zijn er hoor :) Die tegen een collega uitvallen waar het niet goed mee gaat. Vandaag te horen gekregen dat 'je toch weet hoe die is', kortom stel je niet aan.

Zeg niet dat __Sannne zo is hoor, maar zeker op het gebied van dingen die je niet kan zien/verklaren wordt er heel gemeen gedaan. En dat is mijn ergernis al van de afgelopen maanden.

Dat. Precies dezelfde ergernis afgelopen tijd.

Edit: ik doel niet op Sanne overigens.
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 18-10-19 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:02

Mensen zijn gemeen. Maar kom op, niet zo serieus hoor. Misschien heeft Sanne het ook wel heel lastig op het moment en dan snap ik best dat je op zo’n moment denkt van “wat heeft die trut toch te zeiken, gaat nergens over” en dat je dat dan even kwijt moet. En daar is dit topic perfect voor toch? Ook als ze het niet moeilijk heeft. Maar wie heeft het nou niet moeilijk tegenwoordig?

Onzichtbare dingen zijn niet te snappen voor sommige mensen, laat ze lekker. Ik zie dat ook al 15 jaar met mijn paniekaanvallen en depressies en ander psychologisch gezeik. Interesseert me tegenwoordig echt heel weinig. Kan er wel om lachen. Om mezelf ook. Wordt het leven een stuk leuker van. Het is al zo poedersuiker!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:05

Als het over Vera gaat vind ik het echt een poedersuiker opmerking.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:12

Joh jongens, laat mij me lekker ergeren. Daar is dit topic voor. Ik ga er verder dus ook niet op in.

Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:12

__Sannne schreef:
Joh jongens, laat mij me lekker ergeren. Daar is dit topic voor. Ik ga er verder dus niet op in.


Of dat :+ _/-\o_

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:42

Ik deelde ook gewoon mijn ergernis. Niets met 'zo serieus' te maken. De rest leg je zelf al uit :j Tevens zet ik er nog bij dat het niet op Sanne bedoeld is, maarja.

MoniekJ

Berichten: 3593
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:43

Dat mijn internist belde vanavond en ik toch een maagonderzoek moet. Volgende week al en ik stress nu al.

Plus mijn werk. Lag week geleden in het ziekenhuis en dat is netjes gemeld door iemand van mijn familie. Ze hebben totaal niks laten horen. Niet van hoe gaat het etc. Of vraag ik nu teveel?

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:46

We reageren allemaal wel eens op elkaars ergernissen en zeker wanneer het zo bot en lomp geplaatst wordt. Alsje daar niet tegen kan moet je niks plaatsen.

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 20:47

xDenies schreef:
Die mensen zijn er hoor :) Die tegen een collega uitvallen waar het niet goed mee gaat. Vandaag te horen gekregen dat 'je toch weet hoe die is', kortom stel je niet aan.

Zeg niet dat __Sannne zo is hoor, maar zeker op het gebied van dingen die je niet kan zien/verklaren wordt er heel gemeen gedaan. En dat is mijn ergernis al van de afgelopen maanden.

Eens. Onbegrip voor zulke dingen is enorm helaas, vooral als men je daardoor als zondebok denkt te kunnen gebruiken (helaas nog succesvol ook)...

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 21:09

Mensen die bellen terwijl ze iets heel rumoerigs aan het eten zijn
Ik kan al niet tegen Lichte eetgeluiden
Laat staan als iemand iets heel krokants aan het weg malen is
Hier imploderen mijn Voorste hersenkwabben echt instant van |o _-:( -O-

charrr91

Berichten: 931
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 21:14

En hier ook een slachtoffer van de belastingdienst.. Eerst al 800 euro van de huurtoeslag.. Toen 448 euro van de zorgtoeslag. En nu heb ik weer teveel huursubsidie ontvangen, dus ook nog ff 1427 euro terugbetalen. Welja.. Blijkbaar iets omhoog gegaan met inkomen, wordt meteen weer gestraft :+

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 21:30

Hier ook, in totaal effe 2600 euro terug betalen. Ik zit serieus 200 euro (op jaarbasis) over de grens :')
En dan mijn auto die aan vervanging toe was.
Financieel gezien was 2019 een TOPjaar _O-

Marcella

Berichten: 36756
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 21:31

Ik erger mij aan het feit dat ik een muur klaar had willen hebben met glad smeren alleen dat kleine rotstukje nog steeds niet klaar is (word wel steeds kleiner). :') En dat mijn lijf niet wil meewerken. |o

En erger me aan mezelf dat ik dit in een verkeerd topic gezet heb. |o |o |o |o

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 21:46

charrr91 schreef:
En hier ook een slachtoffer van de belastingdienst..


Aaah dat is zo klote. Zelf ook al vaak meegemaakt. Krijg je van je werk beloningen voor je goede prestaties, ziet de belastingdienst dat je inkomen is gestegen, kun je al je huursubsidie en toeslagen weer terugbetalen waardoor je dus niks op bent geschoten met je bonussen. |o

Vandaag erger ik me aan mezelf en het feit dat ik me om heb laten praten en mijn lange haren af heb laten knippen. En nu heb ik spijt en geen zin meer om nóg een keer door die awkward periode te gaan voor het weer een mooie lengte heeft. -O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 21:57

Dat ik me onterecht enorm eenzaam voel... probeer mezelf af te leiden maar dat lukt niet. Zo maar slapen. :n

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 22:11

Als mensen zeggen ja ik ga het vandaag opsturen oid en gewoon niks gebeurd. En nu is het weer weekend, dus weer wachten.

Marcella

Berichten: 36756
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 22:24

Dat het gezellig gaat worden vannacht met een krolse kat met kort lontje naar kitten. :roll:

Hoewel ze nu soms ook extreem tolerantie is gewoon weglopen met kitten om haar nek hangend. :roll: