Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 02:13

[/quote]
Handtekening opvragen.[/quote]

Ik heb de handtekening, maar daar wordt je totaal niet wijzer van -O-

Opzich woon ik in een heel betrouwbaar dorp ik loop morgen nog even naar het PostNL punt, als die daar niet ligt inderdaad even bellen.

Toch ff ruim 800 euro die ik nu mis...[/quote]

Hier ook is gebeurd. Telefoon nooit terug gevonden, valse handtekening van de postnl chauffeur en postnl deed er verder niks aan. Na hoop gezeur een nieuwe telefoon via de winkel gekregen maar voordat dat rond was allemaa, was ik aardig bang ddat we niks meer kregen.

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 08:17

Dat ik vanmorgen een mail kreeg van mijn school met de mededeling dat als je in een semester meer dan 2 keer te laat bent, je de week erop iedere ochtend om 08:00 op school moet staan om je te melden. Ik woon op dik 'n uur reistijd van school af. Haha. Ben geen kleuter meer, rot toch op. :')

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 08:42

Medische adviezen op fora. Eigen verantwoordelijkheid my ass. Hier lopen kinderen!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 08:45

Opeens een mail krijgen met het water wordt om 8uur afgesloten totb16:00. Stond eerder in een mail maar daar stonden ook heel veel andere zaken in. :=

Ik kon net gelukkig nog wel douchen.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:15

Aan dat het hele huishouden op mij neer komt omdat m'n pa en zusje moeten werken :evaw:
Ik moet ook naar het ziekenhuis voor een evenwicht onderzoek... Verwacht maar niet dat ik veel doe vanmiddag want ik kan niets :roll:

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:24

Aan het ziekenhuis dat nu weer eerst een gesprek wil. Ik had de informatie gekregen dat ik kon bellen voor een afspraak als ik op de 3de dag van mn cyclus zat. En nu moet ik eerst weer een doorverwijzing krijgen van mn huisarts en pas eind deze maand kan ik terecht in het ziekenhuis voor een gesprek. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 11:53

Marocje schreef:
AmyII schreef:
Wat me aanvliegt is dat ik me er lange tijd van gedistantieerd heb. Ik wilde en kon gewoon niet geloven dat mijn lieve papa ouder en zwakker werd/ is geworden.
En dat stoort me, ik heb niet ‘ingegrepen’ vanaf het moment dat het nodig was, maar nu pas... dat maakt mijn schuldgevoel alleen maar groter.
Morgen de opties bespreken, desnoods onbetaald verlof, als ik er maar kan zijn voor mijn lieve vader.

Compleet logisch, iedereen reageert anders in zo’n situatie. En das vantevoren (bijna) niet te voorspellen. Heel veel sterkte, hoop dat het gesprek morgen wat oplevert en je genoeg tijd krijgt om afscheid te nemen.
Mijn moeder zal zeer waarschijnlijke deze week overlijden. Wil er morgen nog naartoe maar heb mijn werk, de kinderen.. dus weet niet of dit gaat lukken. Maar ik heb al afscheid genomen, zij zal het ws niet meekrijgen als ik er morgen ben. En toch twijfel ik: nu kan het nog..


Nu kan het nog. Straks niet meer en dan heb je misschien spijt dat je niet gegaan bent. Dat wil je niet.
Sterkte.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 12:20

Gat in mijn broek en ben pas half 9 thuis. :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 12:37

-:(- -:(- -:(- -:(- -:(-
Groupon.
_-:( _-:( _-:( _-:(

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 12:38

Aan alle stress die een huis kopen met zich mee brengt..

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 13:23

Te moeten wachten op een antwoord van de mensen die geïnteresseerd zijn in mijn paard :=

__danielle__

Berichten: 1784
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 14:11

idioten die het tijdens een buurtfeest nodig vinden om om 2 uur s nachts continu bij ons aan te bellen en een steen tegen onze voordeur te gooien (thank god niet door het raam dat er 10 cm naast zit). Leuk hoor, dronkemansdaden

hagelslag
Berichten: 9038
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 14:30

RoosDeG schreef:
Aan alle stress die een huis kopen met zich mee brengt..



Ohh hier ook dit gezeur. Man echt irritant.
En dan zo alweer met mijn hond naar de dierenarts.
7 of 8ste x sinds eind augustus

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 16:22

Alweer mijn auto geblokkeerd op de parkeerplaats door iemand die te beroerd is om in een vak te parkeren en misschien wat verder te moeten lopen -:(-

Op aanraden van de politie ga ik de gemeente maar vragen om vaker langs te rijden / beter te handhaven. Hoop dat ze het na een dikke boete eens afleren.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 16:38

Ineke2 schreef:
Alweer mijn auto geblokkeerd op de parkeerplaats door iemand die te beroerd is om in een vak te parkeren en misschien wat verder te moeten lopen -:(-

Op aanraden van de politie ga ik de gemeente maar vragen om vaker langs te rijden / beter te handhaven. Hoop dat ze het na een dikke boete eens afleren.


Foto met datum merk erop en dat doorsturen na de politie of gemeente? Ik heb het dus zo opgelost :=

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 16:41

Heb zojuist een melding gedaan bij de gemeente met uitleg van de situatie en ook erbij gezegd dat het nu al zeker 2x is voorgekomen door personeel van winkel huppeldepup. ( zet ik niet openbaar hier neer welke winkel)

fjordjes

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 16:46

Aan dat ik moe ben, nog moet leren, eten koken, de was ophangen etc. Geen zin

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 17:51

RoosDeG schreef:
Aan alle stress die een huis kopen met zich mee brengt..


Dat gedeelte hebben we gelukkig achter de rug, maar nu ons eigen huis verkopen. Ook stress. Aaargh.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 18:02

Dat als je het tarief van bepaalde visites of behandelingen vraagt DA's vaak netjes rond je babbelen en het gewoon niet zeggen.

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 18:43

Na echt een poedersuiker dag op school kom ik het station uit lopen, wil mijn fiets pakken om naar huis te gaan en die fiets is nergens meer te bekennen. Genakt. :) Top. Zoveelste fiets, heb echt al honderden euro's uitgegeven aan telkens weer een nieuwe fiets. Heeft iemand een site waar ze goedkope tweedehands barrels verkopen? Of een andere tip? Word er echt moedeloos van. -O-

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:04

Castilja schreef:
Na echt een poedersuiker dag op school kom ik het station uit lopen, wil mijn fiets pakken om naar huis te gaan en die fiets is nergens meer te bekennen. Genakt. :) Top. Zoveelste fiets, heb echt al honderden euro's uitgegeven aan telkens weer een nieuwe fiets. Heeft iemand een site waar ze goedkope tweedehands barrels verkopen? Of een andere tip? Word er echt moedeloos van. -O-


Tip, je voorband leeg laten lopen en je pomp meenemen :Y) vriend van me huurde een kluisje iedere keer en legde daar zijn zadel in

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:11

Castilja schreef:
Na echt een poedersuiker dag op school kom ik het station uit lopen, wil mijn fiets pakken om naar huis te gaan en die fiets is nergens meer te bekennen. Genakt. :) Top. Zoveelste fiets, heb echt al honderden euro's uitgegeven aan telkens weer een nieuwe fiets. Heeft iemand een site waar ze goedkope tweedehands barrels verkopen? Of een andere tip? Word er echt moedeloos van. -O-


Swapfiets! Die worden een stuk minder snel gestolen omdat dieven weten dat er een GPS tracker in zit. Ik heb die van mij nu een jaar en hij is nog nooit gestolen.

Haalde m vanochtend alleen wel met een lekke band uit de stalling. Maar hij wordt gelukkig worden omgeruild voor een nieuwe :D

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:13

Een van de merries van mijn opa is plotseling overleden, mam en ik zeiden gisteren nog dat ze er zo goed uit zag en nu is ze weg.

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:19

Haha Charisabella ik vind het niet eens gekke tips :')
Zat inderdaad ook al rond te neuzen op de site van Swapfiets, denk dat ik daar toch maar op overstap. Ik heb echt om de 4 maanden wel dat ik weer een nieuwe fiets moet kopen, ben het zo zat. Ben echt onthand zonder die krengen omdat ik geen rijbewijs heb en echt alles fiets altijd. Ik zou wel graag een krat voorop mijn fiets willen bevestigen, jij enig idee of dat mag? :)

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:29

M'n werk die mij appt terwijl ik net gearriveerd ben in Athene. En doei :wave: