Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 20:00

Lau schreef:
DeMolenhoek schreef:

Als je te dik bent om te gaan zitten blijf je toch staan en bezorg je niemand anders ongemak? Hoe egoïstisch ben je dan wel niet? (En ja, ik ben ook dik) Dik zijn heb je immo in bijna alle gevallen zelf veroorzaakt.



Maar ze vraagt het toch eerst netjes. Ik weet niet hoor maar staan als super zwaarlijvig persoon is echt niet lekker. Zeker qua evenwicht houden niet, en zelf in de hand tja niet ieder pod je gaat door het mondje.
Ik denk dat mensen gewoon vergeten hoe je aardig bent voor een ander my gawd je benen werken prima sta dan gewoon even op.

Dit weet je niet he.. Ik heb een redelijk normaal postuur, maar mijn benen werken echt niet prima. Ik zou dus ook niet zomaar opstaan.

Ik erger me aan de kou. Ik wil dat de verwarming weer aan gaat :')
En ik erger me aan het feit dat ik zondag waarschijnlijk weer loop te miepen dat het te warm is :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 20:03

Al ben je 200 kilo puur door vreten of 100 door een ziekte. Je gaat niet iemand pletten. :=
Dan ga je maar staan of wachten tot de volgende bus. Ik kan ook niet lang staan in de bus want ben enorm wagenziek. Dus ik ga dan gewoon wachten op de volgende.

charrr91

Berichten: 929
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 20:03

Als je zelf niet kunt opstaan, kan je dit ook bij die persoon aangeven. 9 van de 10 keer gewoon begrip :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 20:07

charrr91 schreef:
Als je zelf niet kunt opstaan, kan je dit ook bij die persoon aangeven. 9 van de 10 keer gewoon begrip :)


De persoon had ook kunnen uitleggen waarom ze wou/moest zitten. Maar het eerst vragen en bij een nee gewoon iemand anders gaan pletten is onbeschoft. Waarom stel je de vraag dan als je toch van plan bent om het te doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 20:08

Niobe schreef:
Fading schreef:
De film in de bioscoop, wij zijn weggelopen _O-


Welke film was het? -O-


Ik ben mega aangekomen de laatste 2 jaar, mijn vaders schuld, die zorgde elke dag voor chocola :')



Once upon a time in hollywood

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 20:09

Fading schreef:
Niobe schreef:

Welke film was het? -O-


Ik ben mega aangekomen de laatste 2 jaar, mijn vaders schuld, die zorgde elke dag voor chocola :')



Once upon a time in hollywood


Die heb ik ook echt met pijn en moeite uitgezeten. Mijn hemel wat een bar slechte film.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 20:09

Fading schreef:
Once upon a time in hollywood


Meestal kijk ik alle films met Leonardo DiCaprio, maar bij deze film zag ik de trailer en dacht direct: "Nope." :') Zat nog wel te twijfelen om erheen te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 20:16

Dat ik aan mijn vriend had gevraagd om de was op te hangen, hij een hele tijd heeft gerommeld bij de wasdraad. Nu is hij vertrokken om wat op te halen, ga ik gaan kijken. Heeft hij 10 shirtjes van de kleine op gehangen. Kerel :+ Ben dus maar zelf de rest aan het ophangen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 20:46

Whale schreef:
Fading schreef:
Once upon a time in hollywood


Meestal kijk ik alle films met Leonardo DiCaprio, maar bij deze film zag ik de trailer en dacht direct: "Nope." :') Zat nog wel te twijfelen om erheen te gaan.



Wij hebben een abbo dus vonden het proberen waard, maar na drie kwartier er nog niks van te snappen en allerlei beelden door elkaar, was doooood saai

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 21:05

Ik vond die film super!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 21:09

Typisch Quentin Tarantino. You love it or you hate it.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 21:11

Aan de mug die besloot me op mijn ooglid te prikken! Blij dat ik morgen vrij ben geloof ik :+

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-19 21:15

PostNL die verdomme zegt dat ze me gemist hebben terwijl hun bezorger niet eens aangebeld heeft. Lijkt wel vaste prik bij avondbezorging.

Nu zit ik dus verdomme zonder tas terwijl ik die morgen nodig had.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 22:23

Werk Pff... was een week vrij alles netjes achtergelaten met uitleg erbij... Hebben ze echt alleen het hoognodige gedaan en zelfs dat eigenlijk niet want van minstens 1 dossier is het schip al een week binnen en is niet eens aangifte voor gedaan ( hoeven jullie niet te snappen hoor :P )

Kortom... denk dat ik woensdag einde dag weer een beetje bij ben...

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 22:29

Werk..

Ga dus nu ook dringend opzoek naar wat anders.. liefst waar ik per 1 nov kan beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 22:31

DeMolenhoek schreef:
Dat ik aan mijn vriend had gevraagd om de was op te hangen, hij een hele tijd heeft gerommeld bij de wasdraad. Nu is hij vertrokken om wat op te halen, ga ik gaan kijken. Heeft hij 10 shirtjes van de kleine op gehangen. Kerel :+ Ben dus maar zelf de rest aan het ophangen :')


Ik vraag mijn man nooit meer om iets huishoudelijks te doen, hij doet het toch altijd op een manier waardoor ik het zelf opnieuw moet doen. :')

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 23:18

Anthea schreef:
DeMolenhoek schreef:
Dat ik aan mijn vriend had gevraagd om de was op te hangen, hij een hele tijd heeft gerommeld bij de wasdraad. Nu is hij vertrokken om wat op te halen, ga ik gaan kijken. Heeft hij 10 shirtjes van de kleine op gehangen. Kerel :+ Ben dus maar zelf de rest aan het ophangen :')


Ik vraag mijn man nooit meer om iets huishoudelijks te doen, hij doet het toch altijd op een manier waardoor ik het zelf opnieuw moet doen. :')


Vraag je af of hij er belang bij heeft om het goed te doen. Heb eens iemand 12x of zo het simpele concept van een mailmerge uitgelegd. Ging elke keer mis. Zeer frusterend totdat ik me realiseerde dat het helemaal niet in haar belang was om het te kunnen. Niet sexy, veel precies werk, weinig waardering.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 23:22

papa die van de fiets valt en pas ma twee dagen toegeeft en naar t ziekenhuis gaat, je raad t al, elleboog gebroken. Maar nee gewoon twee dagen lang eigenwijs volhouden dat het maar een beetje stijf is, en het vooral lekker soepel maken door veel te bewegen!!!!!

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 23:23

Dat m’n vulling net uit mn kies geknapt is.. alleen word dit de 4e keer in driekwart jaar dat ik bij de tandarts aanklop voor gaatjes etc.. ben in staat om alles eruit te laten trekken en een kunstgebit neem.. ben pas 23 -O-

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 23:23

Robijntjah schreef:
Aan de mug die besloot me op mijn ooglid te prikken! Blij dat ik morgen vrij ben geloof ik :+


Hoe krab je daar Jolijn :+

Ik aan mezelf vandaag, raakte het draad bij m'n paard aan en kreeg stroom.. auw :(

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 23:24

Kaulitz schreef:
Dat m’n vulling net uit mn kies geknapt is.. alleen word dit de 4e keer in driekwart jaar dat ik bij de tandarts aanklop voor gaatjes etc.. ben in staat om alles eruit te laten trekken en een kunstgebit neem.. ben pas 23 -O-


Tijd voor een nieuwe tandarts wellicht?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 23:29

Beneden het ijskoud hebben ,en nu in bed het warm hebben -zucht-

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 23:35

Ik erger me eraan dat mensen een misselijkmakende foto op facebook delen van een oudere vrouw die bij een ongeluk om het leven is gekomen. Ze willen de dader die doorreed opsporen. Daarvoor hoef je de privacy van die vrouw en haar nabestaanden niet te schenden door er een foto bij te zetten. Net of je daarmee de dader kunt vinden. Een locatie van het ongeluk verspreiden en proberen getuigen te vinden zou een stuk nuttiger kunnen zijn.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 23:59

MarlindeRooz schreef:
Al ben je 200 kilo puur door vreten of 100 door een ziekte. Je gaat niet iemand pletten. :=
Dan ga je maar staan of wachten tot de volgende bus. Ik kan ook niet lang staan in de bus want ben enorm wagenziek. Dus ik ga dan gewoon wachten op de volgende.


Vreten :( |(
Wat een nare opmerking.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 00:05

Dat iedereen gaat slapen net als ik toch soort van begin wakker te worden :')