Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flowery

Berichten: 2445
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 07:22

Dat ik maandag een examen heb en het dit weekend + maandag boven de 30 graden is... Dag concentratie :wave: |o

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 07:49

Mensen die een klacht/probleem hebben met een bedrijf en die dit meteen op social media gooien. Nu iemand die klaagt dat ze al 2 weken geen tv hebben en daar flink boos om is. Ze was de afgelopen 2 weken op vakantie... :\

hagelslag
Berichten: 9044
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:29

Dat ik raar geslapen heb, slecht gedroomt en toen ik wakker was duizelig was zonder dat ik het door had. Ben tegen de kast gevallen(nee niks gebeurd maar alsnog raar)

Caitlin_KJarig
Berichten: 3763
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 08:54

Aan de spierpijn! Gister op mijn “nieuwe” bijrijdpaard gereden, western. Het was best fanatiek rijden en ik moest alles onder de knie krijgen want ze probeerde mij wel wat uit! Heerlijk gereden.. Alleen nu wakker worden met overal pijn is iets minder. Ik wist niet eens dat ik deze spieren had. :') >;)

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:33

De communicatie in dit bedrijf >;)

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:45

Je zou toch denken dat wanneer een werknemer wordt ontslagen dat ze dan de klanten opbellen waar hij die week moest zijn om de situatie uit te leggen en de afspraak te verzetten. Nee krijg je telefoontjes met de vraag waar hij in hemelsnaam is |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:58

Dat ik vandaag zou beginnen met mijn nieuwe baan maar het bedrijf gewoon 0,0 communiceert met mij. Inmiddels al tig keer achter aan gebeld en beloftes gekregen dat ik gebeld zou worden, nu ben ik er wel klaar mee. Beetje jammer gezien ik al weken alles loop te regelen en nu dus weer achter m'n uitkering aan kan gaan dat ik niet vanaf vandaag in loondienst ben..
Had er zoveel zin in maar dat is nu wel ver te zoeken..

En dat ik gisteravond iets heb verrekt bij m'n linker lies waardoor ik bijna niet geslapen heb door de pijn en me nu geen houding kan geven zonder er last van te hebben en ook nog barstende koppijn te hebben..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:27

Ik droomde dat ik een hele gave tweede tattoo had laten zetten. Toen werd ik wakker zonder die gave tattoo, bummer.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33800
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:55

Dikke snee in mijn duim door een mes. Dik bloeden en doen... en moet de hele dag met zout werken. :brr:

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:55

MarlindeRooz schreef:
Dikke snee in mijn duim door een mes. Dik bloeden en doen... en moet de hele dag met zout werken. :brr:


handschoentjes aan?

Myfairytale
Berichten: 5392
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:03

Dat me aan de ene kant de tijd niet snel genoeg kan gaan, maar aan de andere kant veel te snel gaat.

En mijn zenuwen voor morgen.

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:06

Dat mijn ogen dusdanig gevoelig zijn dat ik nooit oogschaduw op kan doen zonder dat te voelen zitten. Ik vind het mooi staan en leuk om aan te brengen maar het irriteert iedere keer weer. Herkent iemand dit toevallig en kan me een gouden tip geven? :+ Ik draag lenzen, maar heb het ook zonder lenzen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33800
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:20

Lau schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dikke snee in mijn duim door een mes. Dik bloeden en doen... en moet de hele dag met zout werken. :brr:


handschoentjes aan?

Is niet te doen 9,5 uur lang haha

Nyaleti

Berichten: 6184
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:58

Dat ik zo boos ben over het gebeuren in de Amazone. Geen bron gevonden dat het echt al 16 dagen in de fik staat trouwens. Maar er wordt geen poedersuiker aan gedaan, het wordt gestart door de boeren zelf en verliezen de controle. Maar niemand hoger op geeft een fiets, niemand die geld inzameld voor de lokale stammen of om wildlife te redden.

Marcella

Berichten: 36741
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:59

Dat mij gisteren gevraagd was om een half uur langer te werken en ik nee gezegd had, maar uiteindelijk hebben ze mij wel een half uur langer laten staan. -:(-

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 12:41

Dat mijn schoonzusje nog steeds een pakket van de voedselbank krijgt.Schaam je :(

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 12:46

casperzazoe schreef:
Dat ik zo boos ben over het gebeuren in de Amazone. Geen bron gevonden dat het echt al 16 dagen in de fik staat trouwens. Maar er wordt geen poedersuiker aan gedaan, het wordt gestart door de boeren zelf en verliezen de controle. Maar niemand hoger op geeft een fiets, niemand die geld inzameld voor de lokale stammen of om wildlife te redden.

Heb je groot gelijk in! Notre Dame brandt af en de wereld staat op zijn kop. Het Amazonewoud staat in de fik en geen haai kraait. 20% van de zuurstof op aarde komt van daar.
Te triest voor woorden gewoon!

Nyaleti

Berichten: 6184
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 12:55

Laibadji schreef:
casperzazoe schreef:
Dat ik zo boos ben over het gebeuren in de Amazone. Geen bron gevonden dat het echt al 16 dagen in de fik staat trouwens. Maar er wordt geen poedersuiker aan gedaan, het wordt gestart door de boeren zelf en verliezen de controle. Maar niemand hoger op geeft een fiets, niemand die geld inzameld voor de lokale stammen of om wildlife te redden.

Heb je groot gelijk in! Notre Dame brandt af en de wereld staat op zijn kop. Het Amazonewoud staat in de fik en geen haai kraait. 20% van de zuurstof op aarde komt van daar.
Te triest voor woorden gewoon!



Dit! Nu was ik ook al compleet over de zeik dat er binnen enkele dagen miljoenen euro's was ingezameld voor een kerk, maar er vervolgens geen geld is voor kansarme dorpen in Afrika etc. Écht te belachelijk voor woorden, haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan. :=

Achja, ik blame de boeren in de Amazone niet. Die doen het om de vraag van vlees en soja vanuit Amerika en Europa aan te kunnen. Anders verdienen ze helemaal geen klap meer. #ikbenzotriggered :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 13:07

Dan waren er serieus mensen die de immense geldophaling steunden want cultuur en geschiedenis moet bewaard blijven. Nou ik blijf liever ademen.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 13:15

Dan moet je je woedde richten op de Braziliaanse regering...

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 13:28

DeMolenhoek schreef:
Dan waren er serieus mensen die de immense geldophaling steunden want cultuur en geschiedenis moet bewaard blijven. Nou ik blijf liever ademen.


Het is te gek voor woorden.
Miljarden naar een kathedraal die behalve geschiedenis/cultuur/emotionele waarde ons niks geeft. Maar ons zuurstof kan ons ondertussen gestolen worden...

Echt deze wereld. :+

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 13:35

Door deze keuzes komt de mens nog wel zichzelf tegen.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 13:37

Dat ik geen zin heb om de hele middag te wachten tot mn stofzuiger er eindelijk is

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 13:38

Aan dat ik door een collega momenteel meer stress heb nu ik deels in de ziektewet zit dan dat ik daar de hele dag met gigantisch veel pijn rondliep. (of in ieder geval voelt t nu zo) Wat een drama ventje zeg.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 13:44

Shaggy09 schreef:
DeMolenhoek schreef:
Dan waren er serieus mensen die de immense geldophaling steunden want cultuur en geschiedenis moet bewaard blijven. Nou ik blijf liever ademen.


Het is te gek voor woorden.
Miljarden naar een kathedraal die behalve geschiedenis/cultuur/emotionele waarde ons niks geeft. Maar ons zuurstof kan ons ondertussen gestolen worden...

Echt deze wereld. :+


Wie zegt er dat er geen geld naar toe gaat? Noorwegen heeft bijv. de afgelopen jaren een miljard euro gestoken in de Amazonefonds. Die zijn nu gestopt omdat de president van Brazilië met die fonds begon te bemoeien en alle bestuurders naar huis heeft gestuurd.