Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:06

Oh dat gedoe over geld.. Zeker herkenbaar. Probeer minder oordelend te kijken dan ik vroeger deed, maar soms hè.. Heb een klasgenootje die vaak geldproblemen zegt te hebben. Ik had een keer ontbijt voor hem gehaald en vroeg hoe het nou toch kwam dat 'ie geen broodje kon halen, bleek hij in de kroeg rondjes te hebben gegeven. Heb dat broodje met een lang gezicht afgerekend en hem verteld dat ik het debiel vind dat 'ie z'n geld in de kroeg over de balk smijt en dan piept over ontbijt. Fiks je oliebol, je bent geen kind meer :+

Verder erger ik me nu aan dat ik hoofdpijn heb door teveel wijn gisteren hahaha. Maar klassiek gevalletje eigen schuld dikke bult.

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 11:11

Dat we net met lood in de schoenen naar het crematorium gaan om onze Rex op te halen en blijkt dat het een grote chaos is en niks compleet is van wat we mee naar huis zouden moeten nemen. Er zou schijnbaar gebeld zijn geworden naar ons gister om ons te informeren over het niet op voorraad hebben van de urn, maar we hebben geen telefoontje gehad dus.

Het was dus een complete verrassing om er achter te komen dat de urn er niet was, en daar bovenop ook de poot afdrukken die gemaakt werden gisteren (waar de meneer die dat gedaan heeft nog Extra voor opbelde om te vertellen hoe goed gelukt ze wel niet waren) nergens te bekennen zijn, alsook het feit dat mijn as sierraad ook niet aan de kant gelegd was. Just WTF?! Het enige, en uiteindelijk wel het belangrijkste, was dat ze 'de as in ieder geval niet kwijt was en die achter op een plank stond' - de manier waarop ze het zei gaf ons het gevoel dat dit dus ook wel regelmatig gebeurd, yikes.

Dus nu kunnen we gaan afwachten tot de medewerkster contact heeft gelegd met de meneer die gisteren de pootafdrukken gemaakt heeft en sinds vandaag met vakantie is en hopen dat ze niet kwijt zijn - ik wilde er graag een tattoo van laten zetten dus het heeft heel erg veel waarde voor mij dat ik die pootafdruk op inkt mee naar huis kan nemen.

Ik snap dat fouten maken menselijk is, maar ik vind het echt zo rot dat dit nu zo gaat. Vind het ook echt banketstaaf voor de dame die vandaag aan't werken was en zich door dit alles denk ik erg opgelaten heeft gevoeld. Ze werkt alleen op zaterdag, dus ze heeft verder geen idee wat de collega's doordeweeks doen. Schijnbaar geen top communicatie dus daar. En wij nu met een rot gevoel terug naar huis, afwachtend of ze die afdrukken hopelijk echt nog gaan vinden en om te horen wanneer ze denken alles compleet te hebben en we hem dan nu echt kunnen gaan halen.

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 11:19

Ik verwacht kijkers voor een pony vandaag.Liggen de paspoorten niet meer waar ze horen te liggen.Nergens te vinden.

Nyaleti

Berichten: 6144
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 12:09

cursebreaker schreef:
Dat we net met lood in de schoenen naar het crematorium gaan om onze Rex op te halen en blijkt dat het een grote chaos is en niks compleet is van wat we mee naar huis zouden moeten nemen. Er zou schijnbaar gebeld zijn geworden naar ons gister om ons te informeren over het niet op voorraad hebben van de urn, maar we hebben geen telefoontje gehad dus.

Het was dus een complete verrassing om er achter te komen dat de urn er niet was, en daar bovenop ook de poot afdrukken die gemaakt werden gisteren (waar de meneer die dat gedaan heeft nog Extra voor opbelde om te vertellen hoe goed gelukt ze wel niet waren) nergens te bekennen zijn, alsook het feit dat mijn as sierraad ook niet aan de kant gelegd was. Just WTF?! Het enige, en uiteindelijk wel het belangrijkste, was dat ze 'de as in ieder geval niet kwijt was en die achter op een plank stond' - de manier waarop ze het zei gaf ons het gevoel dat dit dus ook wel regelmatig gebeurd, yikes.

Dus nu kunnen we gaan afwachten tot de medewerkster contact heeft gelegd met de meneer die gisteren de pootafdrukken gemaakt heeft en sinds vandaag met vakantie is en hopen dat ze niet kwijt zijn - ik wilde er graag een tattoo van laten zetten dus het heeft heel erg veel waarde voor mij dat ik die pootafdruk op inkt mee naar huis kan nemen.

Ik snap dat fouten maken menselijk is, maar ik vind het echt zo rot dat dit nu zo gaat. Vind het ook echt banketstaaf voor de dame die vandaag aan't werken was en zich door dit alles denk ik erg opgelaten heeft gevoeld. Ze werkt alleen op zaterdag, dus ze heeft verder geen idee wat de collega's doordeweeks doen. Schijnbaar geen top communicatie dus daar. En wij nu met een rot gevoel terug naar huis, afwachtend of ze die afdrukken hopelijk echt nog gaan vinden en om te horen wanneer ze denken alles compleet te hebben en we hem dan nu echt kunnen gaan halen.


Mag ik vragen bij welk crematorium dit is gedaan? Antwoord mag via PB uiteraard :) als mijn paard gaat, wil ik hem ook laten cremeren maar zulke dingen zou ik dan echt niet kunnen hendelen.

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 12:22

Vandaag een pokkelange werkdag waardoor de week boven de 50 uur komt.
Heb nu toch best een pokkehumeur

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 12:45

Verkeerd gelegen en jeetje... Mijn bovenarm voelt alsof hij er van af gaat vallen. Met een verkeerde beweging voel ik mijn spieren gewoon kraken

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 12:46

Sheehan schreef:
Verkeerd gelegen en jeetje... Mijn bovenarm voelt alsof hij er van af gaat vallen. Met een verkeerde beweging voel ik mijn spieren gewoon kraken


Dit heb ik laatst ook gehad. Heel naar en ruim 2 dagen last van gehad.

fjordjes

Berichten: 12033
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 13:54

Dat ik al een 3 kwartier aan het niksen ben terwijl ik het huishouden moet doen

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 13:55

Aan dat ik kan slapen wat ik wil maar zo ontzettend moe blijf.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 13:58

Voel me toch een partij schuldig over het eten van m'n koekjes. Achja, ze waren wel lekker :`)

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 13:59

Aan mijn moeder. Of ik de was wil vouwen. Geen probleem, alleen alles is nog drijfnat omdat ze altijd kleding over elkaar heen op het was rek hangt. Dat rek is enorm, dus waarom zou je dat doen :? . Zo duurd het dagen voordat het droog is. Laat mij het dan doen

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 15:31

Aan de sfeer thuis.

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 15:37

Mijn vriend, hij zegt dat hem iets dwarszit wat ik niet aankan maar hij wil het niet vertellen.
:x

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 15:46

Nathalie18x schreef:
Mijn vriend, hij zegt dat hem iets dwarszit wat ik niet aankan maar hij wil het niet vertellen.
:x

Oei, dat vind ik echt heel naar om te horen!

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 16:03

Nathalie18x schreef:
Mijn vriend, hij zegt dat hem iets dwarszit wat ik niet aankan maar hij wil het niet vertellen.
:x


Dan had ie zn mond moeten houden. Ik zou gek worden als iemand dit tegen me zegt .. het enige waar ik aan zou kunnen denken is dat het klaar is als iemand zoiets zegt. Vind het wel een nare 'streek'

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:14

xDenies schreef:
Nathalie18x schreef:
Mijn vriend, hij zegt dat hem iets dwarszit wat ik niet aankan maar hij wil het niet vertellen.
:x


Dan had ie zn mond moeten houden. Ik zou gek worden als iemand dit tegen me zegt .. het enige waar ik aan zou kunnen denken is dat het klaar is als iemand zoiets zegt. Vind het wel een nare 'streek'



Hij zegt dat het niet iets in die richting is en dat hij ook niet vreemd is gegaan oid. Lekker vaag allemaal.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-19 17:16

Pffff ik zou laaiend zijn Nathalie18x, dat is echt een rotstreek.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:20

Jezus waarom zegt ie het dan..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:22

Shaggy09 schreef:
Jezus waarom zegt ie het dan..


Omdat veel mensen de impact van zoiets niet inzien. |o


Afbeelding

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:22

Echt heel flauw dit ...

Foaly

Berichten: 4857
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:23

Die zou ik inderdaad op de bank zetten en zeggen dat ie er niet eerder af komt dan dat ie heeft verteld wat er is. Is ie nou helemaal betoeterd :=

Ik erger me aan de AH-medewerkster die mij kwam controleren bij de zelfscankassa's en mijn zorgvuldig met beleid ingepakte boodschappentas overhoop gooide. Ik had de de havermelk en yoghurt expres onderop gelegd en de tomaten bovenop, kon nog net ingrijpen voordat zij er tomatenpuree van maakte :roll:

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:26

Ik erger me aan dat een vriendin van me die ik al 2 maanden niet heb gezien last minute even afzegt voor vanavond.
En dat terwijl ik net een tas vol wijn en borrelhapjes heb gehaald. |o

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:28

Shaggy09 schreef:
Ik erger me aan dat een vriendin van me die ik al 2 maanden niet heb gezien last minute even afzegt voor vanavond.
En dat terwijl ik net een tas vol wijn en borrelhapjes heb gehaald. |o


Wil ik ze wel komen opeten hoor die borrelhapjes :9


Dat mijn vakantie er bijna op zit. Fffff

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:31

Foaly schreef:
Ik erger me aan de AH-medewerkster die mij kwam controleren bij de zelfscankassa's en mijn zorgvuldig met beleid ingepakte boodschappentas overhoop gooide. Ik had de de havermelk en yoghurt expres onderop gelegd en de tomaten bovenop, kon nog net ingrijpen voordat zij er tomatenpuree van maakte :roll:


Ik ergerde me net ook blauw aan een AH medewerkster. :')
Aan de kassa moest de per se allebei onze ID's zien terwijl ik duidelijk degene was die boodschappen deed. En de ID van mijn vriend lag nog in de auto.
Ze rekende de boodschappen af terwijl mijn vriend na de auto liep en heb daar gewoon als een of ander klein kind bij de kassa moeten wachten totdat mijn vriend terug was om zijn ID even te laten zien.
En dat terwijl ik al klaar was met afrekenen en al.
Stond ik daar lekker ongemakkelijk te wezen...

De volgende keer loop ik weg. Ben daar wel een beetje klaar mee.
Met oud&nieuw verplichtte de cassiere mijn neef van 30! zijn ID uit de auto te halen. Laat op de avond.
Die gast ziet er uit als 36, met een volgroeide baard en al. Kom op zeg, ik zou me doodschamen als caissière. Als ik mijn neef was geweest had ik het geweigerd. Zijn ze helemaal betoetert :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 17:33

Oplader die telfoon niet oplaad ,andere kabel doet het ook niet . Zwaar irritant