Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 20:17

Shaggy09 schreef:
MTV is het nieuwe TMF! :))

Ook het oude. TMF kwam pas later.

Ineke2

Berichten: 33121
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 20:33

Iedereen die er over denkt om over te stappen voor internet en TV naar online.nl raad ik aan dat vooral NIET te doen!

Ik ben helaas naar ze overgestapt, heb alles correct aangesloten ( dat bevestigen ze ook nog eens) maar toch heb ik geen internet en TV.

Zaterdag werd er gezegd dat “ back office” hier vandaag naar zou kijken. Kom ik thuis na het werk... Nog steeds niks.

Ik weer gebeld... word er gezegd dat ik de modem moet resetten... Dat uiteraard al minstens 10x gedaan, maar nog een keer dan maar. Lost het probleem natuurlijk niet op.

Dan moet er een monteur komen, wat ik niet graag wil, want ik kan geen vrij nemen van het werk.

Nu zeggen die telefoongasten weer dat het aan mijn bekabeling ligt?! In de muur dan wel te verstaan, niet de bekabeling van mijn apparaten.

En als ik dan zeg dat ik dan wel weer overstap naar een andere provider waar ik dat probleem niet heb, moet ik verplicht het jaar abonnement betalen. Kortom ik heb geen internet en TV maar moet er wel voor betalen?! Omgekeerde wereld dit of niet?

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 20:37

oomens schreef:
Shaggy09 schreef:
MTV is het nieuwe TMF! :))

Ook het oude. TMF kwam pas later.


Weet ik. Maar MTV werd na TMF weer booming. Vandaar.

Valerie93

Berichten: 3135
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 20:58

Ineke2 schreef:
Iedereen die er over denkt om over te stappen voor internet en TV naar online.nl raad ik aan dat vooral NIET te doen!

Ik ben helaas naar ze overgestapt, heb alles correct aangesloten ( dat bevestigen ze ook nog eens) maar toch heb ik geen internet en TV.

Zaterdag werd er gezegd dat “ back office” hier vandaag naar zou kijken. Kom ik thuis na het werk... Nog steeds niks.

Ik weer gebeld... word er gezegd dat ik de modem moet resetten... Dat uiteraard al minstens 10x gedaan, maar nog een keer dan maar. Lost het probleem natuurlijk niet op.

Dan moet er een monteur komen, wat ik niet graag wil, want ik kan geen vrij nemen van het werk.

Nu zeggen die telefoongasten weer dat het aan mijn bekabeling ligt?! In de muur dan wel te verstaan, niet de bekabeling van mijn apparaten.

En als ik dan zeg dat ik dan wel weer overstap naar een andere provider waar ik dat probleem niet heb, moet ik verplicht het jaar abonnement betalen. Kortom ik heb geen internet en TV maar moet er wel voor betalen?! Omgekeerde wereld dit of niet?


Hier hetzelfde gezeik ermee gehad. Ook tmobile thuis is een drama. Blijven maar gewoon braaf bij Ziggo.

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 21:25

Dat het echt intens druk was bij de Lidl. Rijen tot ver in de winkel. Twee kassa's open, om de haverklap: "Filiaalmanager naar de kassa alstublieft". Toen ging er nog een kassa open, mensen van achteraan sprinten naar voren om hun boodschappen op de band te gooien. Ik stond er beduusd bij en bedacht wat the heck zijn mensen asociaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 21:44

"Het moest zo zijn van God."

Ik blijf hier over na denken en ik word er zoooo giftig van. Val aub met je gezicht in de honden poep, dat wil God ook graag.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 22:16

Er zit een wespennest in het kozijn van het dakraam.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 22:46

M'n energie level wat dus echt niks is..

Gewerkt(wel van 6:15-17:00), even een ijsje gegeten met een vriendin & daarna uitgevloerd op de bank & nu al een tijdje uitgevloerd op bed

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 22:50

Dat ik morgenochtend voor het eerst weer rijles heb in 10 maanden met het peerd en dat ik zenuwachtig word?

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:07

Het zal wel aan mij liggen maar het wordt met de dag gekker hier. Vrijdag herrie tot 1 uur snachts. En nu wederom weer luid gepraat, muziek en kids die nog rondrennen.

Echt serieus. Rot op. Ga slapen!

Foaly

Berichten: 4867
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:13

Jessica_1998 schreef:
M'n energie level wat dus echt niks is..

Gewerkt(wel van 6:15-17:00), even een ijsje gegeten met een vriendin & daarna uitgevloerd op de bank & nu al een tijdje uitgevloerd op bed


Je hebt bijna 11 uur gewerkt en vindt het gek dat je nu uitgeteld bent? Ik ben na 8 uur werken al moe en er is echt niets mis met mijn energieniveau hoor :=

OT: ik erger me aan mij bovenbuurman die maar heen en weer blijft lopen terwijl ik wil slapen. Het is 11 uur geweest ga naar bed of wees iig stil :roll:

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:18

Aan de bovenburen die het een goed idee vonden om vast voor meeuwenbedtijd hun vuilniszakken buiten te zetten.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:27

Aan een vriend (maar ook weer net iets meer) van me die zijn problemen aan mij doorgeeft.
Hij moet verhuizen naar Utrecht en daarbij zouden z’n ouders helpen. Nu heeft hij iets geflikt waardoor zijn ouders dat niet meer willen en mij nu vraagt of ik met hem naar Utrecht wil.
Nu heb ik nog nooit in zo’n stad gereden en mijn moeder mag het absoluut niet weten want die gaat dat nooit goed vinden. ( Daarbij heeft zijn vader ook gezegd dat ik hem echt niet moet gaan helpen en hij dit zelf op moet lossen. Dat wil ik ook graag respecteren)
Hij blijft er maar over door drammen en hij weet dat ik alles voor hem zou doen maar dit zal niet de eerste keer zijn dat ik fikse ruzie krijg hier thuis om hem..
Straks krijg ik pech onderweg, het is toch 150 km en dat is dan alleen de heenweg.
De terugweg zou ik alleen terug moeten
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 22-07-19 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33800
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:28

Ik ga rustig na een 9,5 uur durende werkdag nog even sporten om 22:00 's avonds. En dan heb ik voor het werk (voor 11) nog het huishouden gedaan. Maar ik heb ADHD. En ik word heel vervelend van niks doen. _O-

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:35

SindyKaya schreef:
Aan een vriend (maar ook weer net iets meer) van me die zijn problemen aan mij doorgeeft.
Hij moet verhuizen naar Utrecht en daarbij zouden z’n ouders helpen. Nu heeft hij iets geflikt waardoor zijn ouders dat niet meer willen en mij nu vraagt of ik met hem naar Utrecht wil.
Nu heb ik nog nooit in zo’n stad gereden en mijn moeder mag het absoluut niet weten want die gaat dat nooit goed vinden. ( Daarbij heeft zijn vader ook gezegd dat ik hem echt niet moet gaan helpen en hij dit zelf op moet lossen. Dat wil ik ook graag respecteren)
Hij blijft er maar over door drammen en hij weet dat ik alles voor hem zou doen maar dit zal niet de eerste keer zijn dat ik fikse ruzie krijg hier thuis om hem..
Straks krijg ik pech onderweg, het is toch 150 km en dat is dan alleen de heenweg.
De terugweg zou ik alleen terug moeten


Heel eerlijk? Ik weet niet of je wilt horen, maar ik denk dat je toch beter 'naar je ouders kunt luisteren'... als het voor jou al zo slecht voelt om het te doen en je moet je in zulke rare bochten wringen.. dat is ook een beetje het lot vragen om idd wat je zegt; iets onderweg of iets anders waardoor het toch uitkomt.
Ik zou het eerlijk tegen hem zeggen, denk ik. Of anders gewoon aangeven dat je niet kunt.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:54

Ik weet en je hebt ook helemaal gelijk, ik moet mezelf nu even sterk houden en het gewoon niet doen..

emily17
Berichten: 171
Geregistreerd: 17-12-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 23:58

Dat ik nu al een paar dagen buikpijn heb

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 00:04

SindyKaya schreef:
Ik weet en je hebt ook helemaal gelijk, ik moet mezelf nu even sterk houden en het gewoon niet doen..


Heel goed!
Snap dat het moeilijk is, zeker omdat je schrijft dat diegene wéét dat je alles voor 'm zou doen. Kunnen mensen heel goed mis/gebruik van maken als ze dat eenmaal doorhebben.

vikawiek

Berichten: 1491
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 00:06

Ik had vandaag mn nieuwe jodphurs aan, m’n voeten voelen als een mislukte drilpudding

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 00:09

Dat ik ergens mee bezig ben en dat iedereen waaraan ik tips wil/kan vragen al slaapt.

iirrssjjee

Berichten: 5938
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 00:49

Ineke2 schreef:
Iedereen die er over denkt om over te stappen voor internet en TV naar online.nl raad ik aan dat vooral NIET te doen!

Ik ben helaas naar ze overgestapt, heb alles correct aangesloten ( dat bevestigen ze ook nog eens) maar toch heb ik geen internet en TV.

Zaterdag werd er gezegd dat “ back office” hier vandaag naar zou kijken. Kom ik thuis na het werk... Nog steeds niks.

Ik weer gebeld... word er gezegd dat ik de modem moet resetten... Dat uiteraard al minstens 10x gedaan, maar nog een keer dan maar. Lost het probleem natuurlijk niet op.

Dan moet er een monteur komen, wat ik niet graag wil, want ik kan geen vrij nemen van het werk.

Nu zeggen die telefoongasten weer dat het aan mijn bekabeling ligt?! In de muur dan wel te verstaan, niet de bekabeling van mijn apparaten.

En als ik dan zeg dat ik dan wel weer overstap naar een andere provider waar ik dat probleem niet heb, moet ik verplicht het jaar abonnement betalen. Kortom ik heb geen internet en TV maar moet er wel voor betalen?! Omgekeerde wereld dit of niet?


Vrienden van ons inddd ook gehad... 2 weken zonder tv en internet... uit ellende hadden die de dvds weer tevoorschijn gehaald :+

Kabayo

Berichten: 14005
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 05:30

Dat mijn telefoon weer helemaal niks doet. Gaar niet aan en laad niet. Ding is gloednieuw. Dit is al de 2e keer...

hagelslag
Berichten: 9043
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 07:37

Mannen....
Aan de ene kant zegt hij, ja je moet maar wat meer thuis slapen ipv van mij.... En als ik dan thuis slaap snapt ie niet waarom |o
Oftewel stik erin

Aprella
Berichten: 643
Geregistreerd: 24-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 09:08

1. Dat ik achter sta in een hele hoop topics omdat ik amper op het internet ben geweest de voorbije week

2. Dat mijn partner en ik ene monitor hebben gekocht die stuk uit de doos kwam maar de winkel weigert om de koop te ontbinden of het toestel te vervangen omdat het volgens hen onze schuld is terwijl ze niet met 100% zekerheid kunnen bewijzen dat het niet zo uit de fabriek is gekomen. "Maar de verpakking is niet beschadigd en er zit ene vingerafdruk op. Wij nog nooit een monitor stuk uit het fabriek gehad.... dit kan dus niet." :roll: Het is net de bedoeling dat dit bijna nooit voorkomt....

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 09:15

Foaly schreef:
Jessica_1998 schreef:
M'n energie level wat dus echt niks is..

Gewerkt(wel van 6:15-17:00), even een ijsje gegeten met een vriendin & daarna uitgevloerd op de bank & nu al een tijdje uitgevloerd op bed


Je hebt bijna 11 uur gewerkt en vindt het gek dat je nu uitgeteld bent? Ik ben na 8 uur werken al moe en er is echt niets mis met mijn energieniveau hoor :=


Ik maak eigenlijk standaard lange dagen al 2,5 jaar, normaal gaat dat prima & kan ik daarna inderdaad gewoon nog sporten of iets & nu is t al een week of 2 dat ik gewoon op de bank crash & al in slaap val voor het avondeten