Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:39

Ik heb nu al meelij met mijn vrienden die overmorgen langskomen. Want ongesteld zijn = irritante, (nog meer) licht ontvlambare ik

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:41

TessaxQuincy schreef:
MarlindeRooz schreef:
Maar je baankans is wel echt 0... :) Maar als je daarna nog HBO wil doen kan je het best doen.


Ik weet het, maar anders weet ik echt niks. Ik heb gewoon een zware hekel aan school dus doe daarom ook gewoon het liefst iets dat ik echt leuk vind. En dat ik dus niet met zware tegenzin naar school ga, omdat de opleiding niet leuk is en school niet leuk is. Dan heb ik toch liever 1 van de 2 wel leuk. Ook al is er geen baankans in.


Maar wat wil je dan gaan doen als je je diploma hebt? Werken op een stal is al bijna zo goed als uitgesloten. Wil je dan je hele leven op een callcenter/achter de kassa/ in een winkel/ schoonmaken? Dat zijn vaak de baantjes waar je uit komt. Als je dat niet zit zitten gewoon ff je schouders eronder en een opleiding doen die je niet leuk lijkt. Als ik de tijd terug kon draaien was ik na mijn diploma gelijk gaan studeren. Inplaats van werken want nu zit ik met 24 jaar tussen de mensen van 16-18. Niet ideaal maar je toekomst is toch echt wel belangrijk. En zonder diploma kom je echt nergens.

Kabayo

Berichten: 14003
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:46

Dat is onzin lau. Als je gewoon een niv 4 diploma krijgt kan je bijna overal aan het werk

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:48

Als ze toch graag in de paardenwereld wilt werken, laat haar dan ontdekken of het lukt ja of de nee? Er zijn genoeg stallen die grooms zoeken.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:51

Kabayo schreef:
Dat is onzin lau. Als je gewoon een niv 4 diploma krijgt kan je bijna overal aan het werk


Ja maar dan moet je hem wel halen. En ik ken het type school is niet mijn ding. (ervaringsdeskundige hier) ook een “leuke” opleiding is dan niet leuk. Er hoeft maar 1 vak tegen te staan en he gaat er met de pet naar gooien. En dan vind je een ander onderwerp niet leuk en maakt je ook deze opleiding niet af. Been there done that.

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:54

Lau schreef:
Kabayo schreef:
Dat is onzin lau. Als je gewoon een niv 4 diploma krijgt kan je bijna overal aan het werk


Ja maar dan moet je hem wel halen. En ik ken het type school is niet mijn ding. (ervaringsdeskundige hier) ook een “leuke” opleiding is dan niet leuk. Er hoeft maar 1 vak tegen te staan en he gaat er met de pet naar gooien. En dan vind je een ander onderwerp niet leuk en maakt je ook deze opleiding niet af. Been there done that.


Hoeft niet altijd zo te zijn. Hier het levende bewijs hahah! Ik zelf vind school ook echt niks en ben er het liefst zo snel mogelijk klaar mee. Toch heb ik een MBO niveau 4 diploma en zit ik nu in het eerste jaar op het HBO!

LaPluche

Berichten: 1981
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:55

Aan het feit dat ik 100000 dingen moet doen en de motivatie ver te zoeken is.....

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:57

sureido schreef:
Als ze toch graag in de paardenwereld wilt werken, laat haar dan ontdekken of het lukt ja of de nee? Er zijn genoeg stallen die grooms zoeken.


Inderdaad. Ik heb ook Paardenhouderij gedaan en ook iedereen zei dit tegen mij. Ik had toch op mijn 17e een fulltime job en ging van BOL naar BBL. Dat ik uiteindelijk gestopt ben omdat ik het 'niet leuk' meer vond dat is een ander verhaal.

Waar een wil is, is een weg. En als je vanuit een stage kan blijven … ;)

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:16

Mn ex die me de ene dag haat en de andere dag flirt :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:17

20 minuten aan de lijn en de betreffende persoon is niet aanwezig |o

VenoSnorlax

Berichten: 4521
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:42

De enorme wachtrij bij t-mobile, en dan er als medewerker zitten |o

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:48

Dat ik dit weekend een festival heb gehad war onwijs leuk was en dat ik mensen op Facebook tegen de organisatie zie zeiken over het weer.
Man man man, je gaat zo’n dag toch niet laten verpesten door 3uurtjes regen :+

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 17:33

Dat ik vergeten ben de papierbak aan de straat te zetten en ik weet dat er nu commentaar gaat komen van de huisbaas, maar doordat ik zo in mijn hoofd zat gisteren gewoon totaal niet meer aan gedacht -O-

Nyaleti

Berichten: 6177
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 19:01

poes schreef:
Snap je gevoel casperzazoe


(Terwijl we allebei weinig te klagen hebben eigenlijk :') )
Jij zit nu zeker in een after travel dipje? :(:)

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 19:07

Dat ik einde werkdag ineens zo misselijk/beroerd werd dat ik meerdere keren heb moeten overgeven en nu de hele dag mis met mijn zoon die zich na ruim een week eindelijk weer beter voelt, omdat ik als een slappe dweil in bed lig en niks kan.. :(

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 19:33

casperzazoe schreef:
poes schreef:
Snap je gevoel casperzazoe


(Terwijl we allebei weinig te klagen hebben eigenlijk :') )
Jij zit nu zeker in een after travel dipje? :(:)


Valt mee hier. Zomer is altijd vol leuke dingen in Gent :) en ik ben privé druk met iets...

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 19:33

Valerie93 schreef:
Mensen die ruzies uitvechten via Whatsapp en Facebook door middel van quotes en plaatjes.

Doe dat privé, aan andere kant wel leuk om te volgen :')


Heerlijk dit, ik groei daarvan :')

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 19:42

Jelly beans, waarom zijn die dingen zo lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 20:02

Aan mijzelf. Ik was een beetje in paniek omdat ik mn werkmobiel niet kon vinden, blijkt dat ie in mn lunchbox zit: lekker tussen mijn restje avondeten van gister :roll:

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33800
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 21:02

9 enorme verhuisdozen op 19m2. Ga pas over 2 weken verhuizen maar heb alleen vandaag en morgen echt veel tijd... ander steeds halve dagen en dan kan ik steeds een beetje inpakken.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 22:26

Mijn ouders pff :') ..

hagelslag
Berichten: 9042
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 22:54

Ik wil zoooo graag in een bepaald topic reageren en hoop op goed nieuws voor ts.
Maar ik wil ook niet te veel irriteren dus ik wacht vol spanning af tot ts reageerd

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-19 23:27

Mijn kat die alweer nachtenlang aan het terroriseren is.. als ik dit niet snel opgelost krijg dan gaat ze weg met pijn in m'n hart.. ik begin eind augustus aan mijn studie en ik slaap bijna nachtelijks onderbroken of bijna niet omdat ze alles meent te moeten slopen, alles bij elkaar jankt en de andere kat alleen maar loopt te provoceren als ze daar zin in heeft..

Ik weet het gewoon niet meer -O-

Laat even duidelijk zijn dat ik alles wil proberen/uitsluiten voordat ik haar naar een ander huisje doe.. maar ik weet het gewoon even niet meer.

Marcella

Berichten: 36739
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 23:34

Dat de grond knetterhard was met aardappelen rooien en nu last heb van mijn rug. En had nog een gieter water neergegooid om het al iets zachter/losser te krijgen. -O-

https://myalbum.com/photo/jwnZ5yLGUFUM/360.jpg
Zulke bonken kwamen er dus uit en die moet je dan ook weer fijn maken, want anders gaat het erna maanden duren om fijner/kapot te krijgen. :=

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 23:37

hagelslag schreef:
Ik wil zoooo graag in een bepaald topic reageren en hoop op goed nieuws voor ts.
Maar ik wil ook niet te veel irriteren dus ik wacht vol spanning af tot ts reageerd


Ik zit ook heel vaak in spanning af te wachten op nieuws bij bepaalde topics :+