Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:08

Kom ik weer met m'n romantische familie...

Mijn neef woont in Emmen. Zijn vriendin woonde in Haarlem of daar in de buurt in ieder geval, haar hele familie komt daar vandaan. Maar het klikte te goed... ze woont nu sinds december bij hem in Emmen, na echt maandenlang samen praten en huilen en hoe moet het dan, en dat gaat hartstikke goed en deze maand trekken ze samen in hun nieuwbouwhuis. :j
Haar ouders komen af en toe gewoon logeren en van de omgeving genieten en wij zijn dol op haar.

Dus ik zou 't eerst afwachten.

Peelie

Berichten: 13426
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:21

Ik snap wel dat afstand een dingetje kan zijn. Maar aan de andere kant, als een van jullie twee een eigen huis heeft dat jullie een weekendje bij elkaar kunnen zijn (mocht het zo ver komen) dan moet dat niet zo'n probleem zijn.

Gisteren is mijn flow weer langs geweest. Alleen maar om even een knuffel te halen. Na 10 minuten was hij weer door naar huis :P

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33837
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:02

Nou ik wil echt niet weer hele weekenden samen zijn hoor... wil gewoon mijn eigen ding doen. Ben trouwens ook maar 1 dag vrij in het weekend. ;)

Peelie

Berichten: 13426
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:10

MarlindeRooz schreef:
Nou ik wil echt niet weer hele weekenden samen zijn hoor... wil gewoon mijn eigen ding doen. Ben trouwens ook maar 1 dag vrij in het weekend. ;)

Tjah. Op een gegeven moment kan ik me voorstellen als het fijn is om een keertje een weekendje samen te zijn. Zeker als de reisafstand het lastig kan maken.

Mandyy

Berichten: 30500
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:13

Wij hebben altijd maar 1 dag samen weekend. Heeft voor- en nadelen.

Morgen is het al een jaar geleden dat we begonnen te chatten op Tinder. :oo Tijd gaat snel!

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:47

Ik heb ook zo'n 'lange' afstandsrelatie gehad..

Eerste was 5.000 km verderop, geen doen. :+
Tweede 150 km verderop..

Inderdaad alleen de weekenden samen zijn. Ik vond dat op een gegeven moment wel echt ruk. :+ Je zit dus de weekenden al vol. Als ik dan eens met vriendinnen af wilde spreken ging hij moeilijk doen want dan zag hij me 2 weken niet. Ja, dus? :+

Ik wil het ook niet meer, maargoed, dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. :D

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 16:15

Hier 10 km afstand en kunnen ook enkel maar in het weekend afspreken. Ben in de week te druk door werk/school, paarden en fitness. Hij kan door de week ook moeilijker door het werk

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 16:43

Ik zou enkel weekend ook ideaal vinden! Alhoewel.... Dat zeg ik nu... Maar als ik verliefd ben... :+

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 16:45

Mijn ex was internationaal chauffeur dus zagen elkaar ook alleen in het weekend, ik vond dat eigenlijk wel lekker :+ Doordeweeks mijn eigen ding doen en eigen baas over de TV :P

capopjekop

Berichten: 30672
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 16:47

Als je verliefd bent duren die 5 dagen laaaaaaaang. Ik vond het klote want ik zag mijn vrienden minder. Het was echt keuzes maken. Ik wilde hem niet de hele avond alleen bij mij thuis laten en hem altijd meenemen is ook weer zoiets

Eulogy
Berichten: 5744
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 20:12

Ik zou echt 24/7 samen kunnen zijn met mijn vriend maar om die reden zie ik hem ook niet elke week. Langer dan 2 weken vind ik wel echt vervelend maar elk weekend reizen en geen andere weekendplannen kunnen hebben vind ik echt slopen. Bij ons gaat dit overigens echt prima (hoewel wij wel een duidelijke "eind datum" hebben), gelukkig zijn we ook allebei close met elkaars vriendengroepen.

Voordeel bij ons is dat zijn basis wel gewoon hier, maar hij studeert nog tot volgend jaar 300km verderop. Dus daarna komt ie gewoon "naar huis" zonder gezeik over waar we gaan wonen :+ En omdat hij dus studeert, kan ie ook wel eens langer dan alleen het weekend hier blijven.

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 08:30

Waar een wil is, is zeker een weg! Dat klopt, alleen inderdaad weekenden gelijk volgeboekt hebben is wel lastig maar we zien wel hoe ver het komt haha, eerst maar een paar dates verder kijken :')

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 15:59

Goh, zelfs mijn vriendschapsdate gaat niet door. :+

Ondertussen ook geen andere matches waarvan ik denk: ja, leuk! Ik krijg of alleen van die serieuze mensen waar geen grapje mee te maken valt. Of van die lang leve de lol mensen die niks serieus zoeken.

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 17:27

Hmm dat is jammer Neverland.

Hier staat Tinder even op een lager pitje, heb nog steeds met 2 jongens contact, waarvan met 1 al 3x afgesproken. Afgesproken om er niet te serieus in te staan, gewoon gezellig hebben. En dat gaat goed. De andere jongen durft nog steeds niet af te spreken :')

Dus op dit moment nog even druk genoeg met deze :9

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 08:13

Waarom durft hij niet af te spreken?

Hier een heerlijk weekend gehad! :D Zaterdag heb ik hem meegenomen naar de paarden, hij wilde zijn huis pimpen dus Menno heeft een schilderij voor hem gemaakt, hilarisch! :')
[ITP] Mennoangelo maakt weer eens een schilderij!

Gisteren naar de IKEA geweest, lekker geshopt en daarna dé relatietest met het opzetten van de meubels maar was super gezellig en huis ziet er TOP uit! :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 08:22

Hoe bedenk je het :')

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 11:04

Gisteren weer eens een tinderdate gehad... was wel gezellig maar ik denk niet meer dan dat... ben nog beetje aan het twijfelen of ik nog een tweede keer wil afspreken.
Hij heeft dezelfde naam als mijn ex, dat is wel beetje raar ofzo :Y)

Mandyy

Berichten: 30500
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 11:52

Dat is even wennen. Ik heb twee exen met dezelfde naam. :P :+

Rustig even over nadenken of je het de moeite vond nog voor een tweede keer af te spreken.

Peelie

Berichten: 13426
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 12:45

Mandyy schreef:
Dat is even wennen. Ik heb twee exen met dezelfde naam. :P :+

Rustig even over nadenken of je het de moeite vond nog voor een tweede keer af te spreken.

Ik ook :') en door tinder kwam ik er achter dat er nog veeeeeeel meer zijn met de zelfde naam :') ik vind dat op dit moment echt een afknapper :P

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 12:47

Nou mijn ex zijn naam komt echt zoveel voor, ga ik maar geen rekening mee houden :')

Jildau

Berichten: 9419
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 13:14

Haha ik swipede iedereen weg die dezelfde naam had als m'n ex. :')

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 14:04

Ik selecteerde wel echt op namen :+

Ik ben nog steeds zo blij met mijn tinderman <3 Mijn vader kreeg zaterdag een hartaanval, en mijn vriend heeft me zo erg gesteund. Hij bleef rustig, pakte direct alle spullen en we zijn direct naar Nederland kunnen rijden omdat hij zo koel in zijn hoofd bleef, ik rende als kip zonder kop rond. Hij is er ook echt voor mijn ouders, zo fijn.

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:29

M'n ex heeft een naam die ik nooit eerder had gehoord en na hem ook nooit meer heb gehoord :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 16:32

Sterkte StableDoor!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 17:23

Sterkte StableDoor!
Wel echt super hoe hij het oppakt!