Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:57

Ik begrijp echt niet wat zo iemand dan op Tinder doet.. :n

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:03

Heel veel mannen zijn qua communicatie op de telefoon gewoon niet zo sterk. :')
Maar het is wel heel irritant ja..

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:05

Haha je kunt vaak wel meteen werken als ze het druk hebben idd :')

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:05

DreamGuide schreef:
@Luca03, stiekem een beetje verliefder op zijn hond?


Voorlopig wel _O-. Ben sowieso niet iemand die snel verliefd wordt nadat ik de laatste 2 keren heel hard gekwetst ben voor een stomme reden. Maar mijn hart is heeeel groot voor diertjes :').
Ik ben er wel bijna 100% van overtuigd dat dit wel goed komt. Hij is echt leuk



En uhh die gesprekken, vraag antwoord doe ik soms perongeluk. Dan ben ik even met iets bezig en antwoord ik even snel en vergeet een vraag terug te stellen.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:09

Als iemand het gesprek begint met een openingszin of alleen maar vragen blijft stellen reageer ik ook niet echt top. Gewoon not into you is dan het geval.

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:11

ik heb zaterdag een eerste date :D. We gaan naar de Biomarkt in Leuven en daarna nog gezellig iets eten. Kijk er wel naar uit. Op de chat klinkt hij alleszins al heel erg lief :). Hopelijk is die irl ook zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:13

Yonker schreef:
Als iemand het gesprek begint met een openingszin of alleen maar vragen blijft stellen reageer ik ook niet echt top. Gewoon not into you is dan het geval.


Maar waarom verwijder je dan diegene niet gewoon?

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:16

Tja geen idee, ik verwijder zelden matches. Heb ook super veel matches staan waar nooit tegen gepraat is van beide kanten. Het stoort me niet dat ze er staan :)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:22

Als iemand tegen me begint te praten en ik vraag me af wat me bezielde, dan verwijder ik diegene wel, is het maar duidelijk :+ Matches die niks zeggen en waarbij ook nog niks te melden heb blijven wel staan..

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:51

Wat herken ik de verhalen hier zo en de problemen waar julllie tegenaan lopen.
Ik dacht ook vaak dat Tinder niets voor mij was, de gesprekken op gang houden en origineel zijn, moeten nadenken wat je wil zeggen. Het daten zelf vond ik ook verschrikkelijk, meestal veel te stijf en ook dacht ik teveel na over hoe het ging enz.
Ik was 7 jaar single (Enkel wat flings en fwb, maar niets serieus) en ik haatte het daten zo :')

Nummus, ik zou wel op 2de date gaan. Daarna ga je een duidelijk beeld hebben of het nu wel of niets is en zit je niet meer achteraf te twijfelen of er nu potentieel in zat :) Ik was op een eerste date ook meestal wat stijver en een beetje awkward, ik ben zo'n persoon dat mensen eerst wat moet leren inschatten en kennen. Ik moet echt mensen vertrouwen.
Maar ik herken de tinder-struggle, het idee is leuk maar het uitvoeren ging zo lastig :+ ik was ook happy-single

Maar uiteindelijk moet iedereen doen wat hij/zij het beste vind. Ik ben nu anderhalf jaar samen met mijn vriend. Ik vraag me soms af of we een goeie relatie hebben, of wat een goeie relatie is. Ik ben gelukkig met hem en kan helemaal mezelf zijn. Voor mij is dat heel belangrijk, die zelfsprekendheid. Sommigen vinden 10 keer sex op een dag belangrijk in een relatie of continue knuffelen, vaak cadeautjes krijgen, ... andere mensen vinden dat dan weer onnodig..

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:55

Hier ook veel frustratie over gesprekken op gang houden. Soms sturen ze dan nog een toevoeging een dag later of zo over iets wat ze al hebben gezegd. Dus meer een ''uitnodiging'' to een nieuwe vraag haaha. Kom op zeg.

Sjintoo wat goed van je date!!! Zeker uitgebreid verslag hier doen!!

Nummus - Spijtig dat je stopt met tinder maar ik hoop dat je blijft mee kletsen. Ik denk dat ik de logica erachter wel snap. Ik heb ook even tijd nodig om te ontdooien en dat gaat er moeilijk als het allemaal al heel oppervlakkig begint. Ben zelf ook aan het kijken naar andere opties. Het liefste zo ik mensen willen leren kennen tijdens activiteiten.

Ik snap ook heel goed de twijfel om op 2de date te gaan. Ik weet ook nooit na 1 date of ik iemand echt leuk vind. En omdat ik ze niet aan het lijntje wil houden is mijn reactie ''laat maat'' . En ja zelfs na 2,3,4, etc ben nog niet getrouwd, maar ik kan het niet helpen. Toch wil ik je aanmoedigen om het een kans te geven! Wat je kan doen is erg duidelijk zijn, dus uitleggen dat je een 2de date zou willen om hem beter te leren kennen en om te zien of er meer inzit dan vriendschappelijk?

Ymor Welcome!

Maanlicht spijtig dat het niets is geworden....wel fijn dat je het netjes hebt kunnen afsluiten.

Dreamguide - ik hecht geen belang aan openings zinnen, moeilijk om iets leuk te verzinnen! De enige dat ik negeer is als ik een ''zwaai'' emoji toegestuurd krijg. Als ze al geen mooite doen om wat te typen

Excuss als ik iemand ben vergeten! Zowiso wens ik iedereen veel success!

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:06

Ja terwijl vandaag bij de garage eentje riep van dan ben je wel een droomvrouw dat snap je wel he? (Saab-mannen...)

En toen was ik dus niet vlug genoeg om te zeggen dat ik nog vrij was. _O- Dus nu maar via m'n vader kijken hoe ie heet.

Kijk en zó makkelijk gaat dat dus in het echt, terwijl op Tinder is het stom en moeizaam.
Maar nee hoor als ik nog welkom ben blijf ik zeker meekletsen!

Wat betreft 2e date: ik heb echt al sinds maandagavond niks van 'm gehoord. Ik begin normaal gesproken elke keer het gesprek dus ik dacht ik wacht nu even af, en had 't emotioneel nogal druk gisteren. _O- Maar ja blijft toch rustig van die kant, dus even kijken nog en dan zelf een berichtje sturen. :+ Misschien heeft hij toch ook twijfels ofzo.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:18

Maar is dat niet gewoon mannenpraat? Ik hoor ook vaak van dat soort dingen maar weet vrij zeker dat ze er niks mee bedoelen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:21

Nou als je nu al niks meer hoort Nummus, dan is het hem gewoon sowieso niet..

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:27

Weet ik niet Neverland. Maar moest er van beste vriendin voor gaan. _O-

Nja klopt op zich Relaxed, ik vind het ook verdacht omdat als ik niet appte hij wel appte elke dag. :+ Maar ik kan natuurlijk ook wat zeggen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 14:21

Lastig. App m en als je het gevoel hebt dat het van jouw kant moet komen weet je dat ook weer.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 14:28

Daar ging het bij mij mis met de FWB :+ . Ik was zo gewend dat hij elke keer het gesprek begon en toen hij het 3 weken lang ook niet deed was ik beledigd toen hij me ineens uitnodigde. En ik was op dat moment into de date dus zag het nut er niet zo van in :o . Toen we hebben gepraat besproken dat we er beide meer moeite voor gingen doen. Contact is nu weer leuk en gister zelfs een uitnodiging gekregen om te komen barbequen, maar ik kon niet. Zag ik later op snapchat dat zijn hele familie erbij zat, haha.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:47

:= Het is een goed idee in ieder geval. Gewoon even kijken.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:48

Gesprekken op gang houden is ook niet zo mijn ding. Ik vind het maar lastig. Spreek dan liever iemand in het echt. Maar snel met iemand afspreken vind ik ook wel een drempel.

Maanlicht jammer dat de sauna date hem niet os geworden!

Linda_fleur goed dat jullie er een gesprek over hebben gehad!

sabine1979

Berichten: 2596
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:29

Ik denk dat ik tinder maar weer ga installeren ;(
Ik ga het niet volhouden met hem hoe het gaat.
Zijn hond blijft poepen en plassen binnen :r
Zondag zou hij, naar zijn zeggen, binnen 10 a 15 minuten aanrijden naar mij toe, dat werd dus 1 uur voordat hij aanreed. Kleine moeite om door te geven dat het later wordt _-:(
Zijn bij mijn vriendinnen geweest en daarna na het cafe, hij ging de hond naar mij brengen, oke prima, zit niemand op te wachten een hond in het cafe.
Komen we s nachts thuis, voordeur niet afgesloten -:(- loop ik naar buiten, achterdeur niet afgesloten -:(-
Zeg hem, dat ik hier niet blij mee ben, ze kunnen zo mijn huis inlopen.
Wat moet ik hiermee?
Ik heb gepraat met hem, dat hij wat beter kan nadenken voordat hij de deur uitloopt bij mij, ben er best wel heel boos over, dat weet hij ook

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:35

Je bent pas een maand aan het daten toch?

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:37

Pfoe ja begrijpelijk dat je boos bent. Laat hij de hond niet genoeg uit of is het stress? Deuren vergeten dicht te doen is gewoon slordig.

sabine1979

Berichten: 2596
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:46

Zal 2,5 maand zijn zoiets.

Ben hier echt niet blij mee :(

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:54

Enige wat je kunt doen is alles met hem bespreken. Dat van de hond weet ik niet... Ik zou het ook echt vies vinden en ik hou van honden. Maar als iemand zijn hond meeneemt en die blijft maar poepen en plassen dan mag de hond voortaan thuis blijven. Ik weet niet of hij er iets aan doet? Dat hij niet meer poept of plast?

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:00

Vervelend sabine, maar als er in zo'n korte tijd al zulke irritaties zijn..