Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:14

Dat ik vannochtend een aantal slaapverlammingen heb gehad en nu mega erge hoofdpijn heb.. Ik hoop dat het vanmiddag over is want heb een erg belangrijke afspraak voor ons bedrijf. Zo kan ik echt niet normaal functioneren :\

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:21

xDenies schreef:
Lestrange01 schreef:
Ongesteld en ik sterf van de pijn


En Aleve feminax 'bij menstruatiepijn' werkt niet? Dit is echt mijn redder in nood bij ongesteld zijn ..


Jaaa!!! Dat is echt een wonder middel, het enige wat helpt. Alleen mijn moeder had naproxen gekocht om dat eens te proberen, maar dat werkte dus niet. Al ben ik erachter gekomen (nadat ik om twee uur snachts in bed lag te creperen van de pijn) dat ik nog een soort zalf had voor je spieren waardoor je huid heel erg warm wordt. En dat hielp ook. Gelijk heel mijn rug en buik ingesmeerd. Mijn kamer ruikt nog naar dat spul maar ik kon slapen :')

Ik erger me aan hoe gespannen ik ben voor het zien van mijn cijferlijst van de examens, het gaat er echt om spannen of ik cum laude kan slagen

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:38

Mijn keelpijn leek weg te zijn, maar is nu weer terug aan het komen. Beetje jammer dat ik na een half jaar mijn baantjes niet kunnen zwemmen (woensdagochtend is het enige moment dat ik dat fatsoenlijk kan, en we waren druk met de bruiloft voorbereiden waarbij de woensdag onze enige gezamenlijke vrije dag was doordeweeks), ik vandaag weer wilde beginnen. Met keelpijn sla ik even over namelijk.

En gisteren na 2 weken vrij weer moeten werken en gelijk een hoop gezeik, inclusief een collega die mijn groep probeert in te pikken omdat hij niet graag met een andere collega samenwerkt, en dat op die manier minder hoeft. En dan hoor je dat hij dat achter mijn rug om tijdens mijn verlof al wilde doen met de woorden 'ze is er nu toch niet'. Ja, gaat dus niet gebeuren jongen. Over een half jaar is de collega waar hij niet graag mee samen wil werken weg (zij is momenteel ook ons locatiehoofd), en neem ik de boel van haar over. Dan ga je nu niet zo tegen mij doen. Benieuwd hoe hij morgen op mijn oplossing reageert.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:41

Britta31 schreef:
Het feestje van onze dochter die niet goed ging.Ik ben heel boos -:(- Ik ga dadelijk de stofzuiger aanzetten voor de slaapkamerdeur.

Nee dit lost wat op :') als mijn moeder dat deed draaide ik om en ging ik verder slapen na 5 min.

Ghostattack

Berichten: 11241
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:47

Gisteravond toen ik van stal terug naar huis reed.. Was ineens zonder aankondiging de hele brug afgesloten! |o Ik moest dus 40km omrijden om thuis te komen..

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:50

Lekkage... deze week voor de 3e keer de huiskamer blank..

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:53

sureido schreef:
Britta31 schreef:
Het feestje van onze dochter die niet goed ging.Ik ben heel boos -:(- Ik ga dadelijk de stofzuiger aanzetten voor de slaapkamerdeur.

Nee dit lost wat op :') als mijn moeder dat deed draaide ik om en ging ik verder slapen na 5 min.


Inderdaad :+

Waarom was het feestje niet goed gegaan ?

Myfairytale
Berichten: 5392
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:00

Dat ik gisteravond laat door een donker bos terug reed naar huis (partner opgehaald van station) en er ineens 3 grote honden in het complete donker de weg overstaken.
Schrok me helemaal kapot.

Wij dachten dat de honden losgebroken waren en door de schrik bleven we even staan. Komt er na een paar minuten doodleuk iemand aanlopen die kennelijk zijn honden los liet lopen op een openbare verharde weg in het bosgebied en die dus een kruispuntje zomaar overstaken! 8)7

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:11

Afbeelding
Aan dit.......

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:20

Mijn keelpijn..

Oh en de vrouw in de Appie, die het nodig vond om te bellen terwijl ze met haar kleine dochter boodschappen aan het doen was. Meisje zat rustig een banaan te eten in de buggy, maar moeder was alleen maar druk met de persoon aan de andere kant van de telefoon en hun roddels.. :n

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:30

Dat mijn lichaam blijkbaar zo'n klap van gisteren heeft gehad dat ik nog steeds ziek ben.

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:45

Britta31 schreef:
Het feestje van onze dochter die niet goed ging.Ik ben heel boos -:(- Ik ga dadelijk de stofzuiger aanzetten voor de slaapkamerdeur.


Je hebt wel opvallend veel irritaties die te maken hebben met je dochter..

Ik wilde net onkruidjes gaan plukken in de voortuin, gaat t kei hard regenen.
Dan niet hè :=

Mandarijn
Berichten: 9067
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:08

Dat ik wel weet wat iemand moet vertellen (dat ik wil dat ie ophoudt met mij te jojo-en), maar dat ik niet durf en er daardoor over blijf piekeren. Heb ook de mogelijkheid morgen pas. |o

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:21

Er is sterke drank mee gesmokkeld.Ze mag van ons een biertje met haar vrienden.Maar andere brachten het mee.Je kan wel bedenken wat er is gebeurd.Voorlopig het eerste half jaar geen feestjes.Ze is 17.De ouders van haar vrienden vinden een biertje ook goed.Dit overlegt.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:35

Dronken, kotsen, orgie, bukkake?

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:36

MarcoBorsato schreef:
Dronken, kotsen, orgie, bukkake?

Je vergeet: zwanger

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:40

Van bukkake raak je niet zwanger, dat is een plus.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:41

MarcoBorsato schreef:
Dronken, kotsen, orgie, bukkake?

:')

Britta ik snap dat het lastig is, maar beter thuis dan ergens anders toch? Bijna iedereen probeert dit uit, en 17 vind ik niet eens zo’n heftige leeftijd. Ik was 16 toen ik naar Lloret ging voor het eerst met vriendinnen. Toen ik 17 was had ik die overgang van 16/18, dus was wel rot.

En ja als ik aan de sterke drank ga heb ik daar de dag erna flink van geleerd hoor!

Maar opvoeden moet natuurlijk iedereen zelf doen en kan niemand zich mee bemoeien.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:44

MarcoBorsato schreef:
Van bukkake raak je niet zwanger, dat is een plus.


Maar van die orgie wel :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:47

Morning after pil ligt bij de etos, ik had een huisgenoot die nooit condooms gebruikte dus ik heb 'm heel vaak gehaald.

Edit: niet voor mezelf.

Niobe

Berichten: 7987
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:16

MarcoBorsato schreef:
Morning after pil ligt bij de etos, ik had een huisgenoot die nooit condooms gebruikte dus ik heb 'm heel vaak gehaald.

Edit: niet voor mezelf.



Hahaha, gelukkig maar van de edit

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:26

Ik was nog op tijd :')

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-19 13:29

Bouwvakkers die om 12.00 naar vochtschade in mijn nieuwbouwwoning zouden komen kijken maar er nog steeds niet zijn. :7

black_kelpie

Berichten: 7820
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:38

Mijn buurvrouw en haar vriend die er pas bij in is komen wonen. Goed en wel een paar weken een relatie, maar vooruit, veel plezier. En de dunne muren in dit huis.

Ofwel ze maken ruzie, of ze huilt, of ze hebben sex. En ik... hoor... alles. Vanmorgen begon het om kwart voor 6 al, en het is nu weer feest -O-

Bloemetje75
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:54

Mijn ene collega die dacht de voertaal naar Frans te veranderen nu er een nieuwe dame kwam proefdraaien. Jammer joh, we werken in Nederland dus we spreken Nederlands (of het lokale dialect). Nieuwe dame is goed tweetalig en mondig genoeg om te vragen als ze het niet begrijpt.