Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:52

FatCat, dat vind ik dus ook raar. Dat hij het jammer vind terwijl hij absoluut geen moeite doet om contact te onderhouden. Ben geen booty call... Ik ben er vanuit gegaan dat het hem allemaal niet zo interesseerde maar misschien was er een andere reden. Daarvoor krijgt hij vanavond de tijd om zichzelf nader te verklaren. Ik heb altijd al een dubbel gevoel gehad bij ons contact maar ik vond het wel prima destijds, gezellig met elkaar knuffelen en horrorfilms kijken zonder bijkomende ingewikkelde gevoelens. Maar nu heb ik wel weer behoefte om verder te kijken, vandaar nu ook fijn aan het daten <3

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 14:04

Sommige mensen praten niet graag over de app.

Leuk toch Linda

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 14:22

Ik heb van de knappe Portugese man niks meer gehoord dus ons drankje zal wel niet meer doorgaan. Hij stond ook heel lief met een ander meisje op de foto dus misschien heeft hij in die 5 dagen al iets gevonden of zo. :P

Wel door 5 andere Portugezen gevraagd of ik met ze een drankje wilde doen maar ik vond ze niet aantrekkelijk. :+

Heb nu inmiddels twee dates staan als ik thuis kom! Iemand vroeg me spontaan uit het niets op date op Tinder. Ons gesprek was 4 maanden geleden doodgebloed. Ik dacht: waarom ook niet.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 14:24

Maar als een gesprek toen doodbloedde, dat was dan toch niet voor niks? Vanwaar dan ineens toch afspreken? :+

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 14:27

Ik was op dat punt met iemand anders aan het daten dus zat vrij weinig op Tinder. Dus was gewoon gestopt met praten op 1 punt. :) En ben er inmiddels wel achter gekomen dat mensen op Tinder heel anders kunnen zijn dan in het echt. :D

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 14:40

Ik zie dat ook nog wel gebeuren dat ik over een paar maanden toch nog afpreek met iemand waar het gesprek eerst niet vlotte. Zit er nu iets meer dan 2 weken op en al zoveel geleerd.

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:38

listiglistje schreef:
Waarom zo onzeker zijn?
Wat je voelt straal je uit hè...

En misschien vindt hij je wel geweldig en is het erg leuk en gezellig tijdens je date.
Of heb je een glazen bol die kan voorspellen :+

Kijk bij daten hoort soms ook afwijzing, maar geen hand vol maar een land vol :Y) next...


Het begint met een glazen bol die voorspelt dat het gezellig wordt en voor je het weet zit je op z'n bezemsteel :+

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:41

Sjintoo schreef:
Na 6 jaar mis ik het ook wel om samen met iemand te knuffelen. Nu moet ik ook overal alleen naartoe (huwelijken, verjaardagsfeestjes). En als er dan koppeltjes op de dansvloer staan wordt ik wel eens jaloers .

Hier toevallig geen leuke vrouwen die op zoek zijn naar een vrouw :o :P

Hangt er vanaf hoe je er uit ziet <<)


Linda_Fleur schreef:
Jullie hebben gelijk, ik hoef niets te zeggen :D Er is ook niets meer gaande dus heeft ook geen nut. En wat betreft FWB, het was inderdaad niet eerlijk om hem zo via app af te wijzen. Ik dacht dat het voor hem ook niet echt meer hoefde gezien ik al 3 weken niets meer heb gehoord of gezien van hem. Blijkbaar zat hij er anders in, dan wil ik best wel eens aanhoren wat hij nou voor ogen had. Het is en blijft een aparte.

Zou voor mij extra rede zijn om er niet op in te gaan :+ haha


FatCat schreef:
Relaxed schreef:
Ik ben sowieso nooit knuffelig geweest, dat scheelt misschien ook wel :+ In bed moest ik ook gewoon altijd losliggen, dat geplak tegen elkaar aan :')

Ik dus ook niet, ben super klein maar heb heel veel ruimte nodig in bed. :+ En toch mis ik af en toe een knuffel blijkt nu.

Had nog fysio sessie onlangs. Hij heeft mij toen losgemaakt en op een bepaald moment had hij mij in zo een soort van greep/semi knuffel. Ik heb ervan genoten :') triest.

Nee dat is niet triest. Je bent stiekem gewoon een boef! (Ik ben zelf fysio en dit is een veel voorkomend iets, en nee dat is verder niet erg. Part of the job)


Pfff. Ik had een match. Een echte mister vanille.... :') ik heb vriendelijk bedankt :+

Ik zie mijn fwb donderdag weer :P zin in :D

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:43

Flessuh schreef:
listiglistje schreef:
Waarom zo onzeker zijn?
Wat je voelt straal je uit hè...

En misschien vindt hij je wel geweldig en is het erg leuk en gezellig tijdens je date.
Of heb je een glazen bol die kan voorspellen :+

Kijk bij daten hoort soms ook afwijzing, maar geen hand vol maar een land vol :Y) next...


Het begint met een glazen bol die voorspelt dat het gezellig wordt en voor je het weet zit je op z'n bezemsteel :+



_O-



Mister Vanilla hahahaah ~~}>

Ik ga vrijdag met mijn FWB 1 op stap en ik denk dat ik FWB 2 ook wel zal zien van het weekend :P

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:49

Peelie schreef:
FatCat schreef:
Had nog fysio sessie onlangs. Hij heeft mij toen losgemaakt en op een bepaald moment had hij mij in zo een soort van greep/semi knuffel. Ik heb ervan genoten :') triest.
Nee dat is niet triest. Je bent stiekem gewoon een boef!
_O- :j ik vind hem idd wel lekker :P

Heeft iedereen hier nou een FWB? ....mss ook eens 1tje zoeken....

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:53

Flessuh schreef:
Het begint met een glazen bol die voorspelt dat het gezellig wordt en voor je het weet zit je op z'n bezemsteel :+

:') _O-

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:54

een aantal van ons hebben die wel ja :j

Ik vind het wel fijn om op zijn tijd toch aandacht en genegenheid te krijgen en gewoon leuke dingen ook samen te doen

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 16:06

Wauw jullie gaan hard!
En inderdaad allemaal FWB hier, denk dat ik daar het type niet voor ben.

Goh ik had zondagavond Tinder gedownload en die avond best kritisch zitten swipen. Ondertussen 18 matches. Een aantal leuke gesprekken, had gister een dagtaak aan dat chatten :')

So far 3 serieuze kandidaten. 1 droomman qua uiterlijk maar we hebben nauwelijks gesproken en hij wil al afspreken in zijn stad. En wil niet richting mij komen, dus dan sta ik niet zo te popelen.

Met de ander super leuke gesprekken en humor en die gisteravond gepromoveerd naar Whatsapp. En super hotte selfies gekregen :o Enige afknapper is dat ie rookt, maar wauw hij is wel erg sexy :')

En dan nog een jongen waar ik als puber als eens mee gedate heb en nu weer terug in contact. Heeft ook potentie.

Maar ben nog te scheiterig om met iemand af te spreken :')

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 16:12

Laura goed bezig!! Verstand op 0 en afspreken voor een drankje :j

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 16:12

Silly1972 schreef:
Flessuh schreef:


Het begint met een glazen bol die voorspelt dat het gezellig wordt en voor je het weet zit je op z'n bezemsteel :+



_O-



Mister Vanilla hahahaah ~~}>

Ik ga vrijdag met mijn FWB 1 op stap en ik denk dat ik FWB 2 ook wel zal zien van het weekend :P

Ja sorry hoor. Maar zacht lief en kleffie beffie heb ik echt geen zin in :') hahaha. Het spannendste wat hij kon verzinnen is het minst spannende wat ik ooit gedaan heb.... ik heb genoeg vanille gehad de laatste jaren.

Enne. Fwb. Ik dacht zelf ook dat ik er niet het typ voor was, maar ik vind het helemaal prima :)

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 16:43

Ik was vroeger ook erg Vanilla en Fwb? Echt niet!!!
Wat zullen mensen niet van mij denken?
Heb dat nu nauwelijks nog en geniet met volle teugen en ben mijn grens steeds meer aan het verleggen.
Maar heeft mij ook echt wel wat jaren gekost.
Heb zelfs 10-11 jaar helemaal niets gehad en dat wil ik niet meer

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 16:45

Zo, dit topic heeft er de vaart flink in! Net als sommige mensen hier :D Leuk om alle verhalen te lezen :j Wel kleine waarschuwing, sommige mensen zijn wel heel openhartig over wat ze allemaal wel en niet doen met dates. Dit topic wordt heel fanatiek meegelezen, misschien een reden om niet al te openhartig te zijn :))

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 17:01

Denk dat dat allemaal wel mee valt er wordt niet in detail getreden en sex is niet iets om je voor te schamen, doen de mannen andersom ook niet.

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 17:18

Wie zegt dat je je er voor moet schamen? :? En hoezo haal je er mannen bij?

Doe er lekker mee wat je zelf wilt, maar wees niet verbaasd als het bij je terug komt op de een of andere manier.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 17:32

FatCat schreef:
Relaxed schreef:
Ik ben sowieso nooit knuffelig geweest, dat scheelt misschien ook wel :+ In bed moest ik ook gewoon altijd losliggen, dat geplak tegen elkaar aan :')

Ik dus ook niet, ben super klein maar heb heel veel ruimte nodig in bed. :+ En toch mis ik af en toe een knuffel blijkt nu.

Had nog fysio sessie onlangs. Hij heeft mij toen losgemaakt en op een bepaald moment had hij mij in zo een soort van greep/semi knuffel. Ik heb ervan genoten :') triest.


Oh dat soort trieste momenten heb ik ook. Op stal is een man die af en toe even zn hand op m'n been legt (en een keer op m'n bil _O-) en dan zit m'n hoofd van wacht even dat mag niet zomaar! maar m'n lijf denkt jaaaaaaa. :')

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 17:34

Whahaha Nummus zo herkenbaar. :')

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 17:43

Hahaha. Oke. Zo erg heb ik het echt niet :') daar ben ik dan weer wel gereserveerd over :')

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 17:43

Dat is dus het voordeel van een FWB, heb je daar niet zo erg last meer van.
En nog leuke dingen ondernemen ook.
Ik kan bv ook echt goed praten met ze.
Zelfs al zou ik een vaste relatie krijgen zou ik alsnog graag vrienden blijven alleen zonder de benefits :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 17:53

En dat zou ik dus heel raar vinden, bij een nieuwe relatie contact houden met een fwb.. Had het er laatst toevallig met iemand over. Lijkt leuk in theorie, maar in de praktijk :n

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 17:59

Ik zie dat ook niet echt gebeuren. Ja mogelijk bij huidige... FWB-ish :P Maar goed, wij kennen elkaar al een jaar, zien elkaar meerdere keren per week, hebben elkaars vrienden en familie ontmoet.. Zijn absoluut hele goede vrienden van elkaar. Zou hem ook niet graag willen missen. Maar of een nieuwe man het accepteert.. We spoken natuurlijk ook al een jaar het nodige uit :P