Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 20:42

Bij mij zal het eerder de vraag zijn welk steekje er wel vast zit _O-

Captain

Berichten: 21384
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 22:20

Ik heb een ongelooflijk LEUKE tweede date gehad.. Ergens deze week ga ik naar hem thuis. :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:18

Geen twijfels meer over dat hij homo/bi is? :P

xxxmh

Berichten: 3488
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:21

Pff jongens... had lgespleukerekken met een jongen, klikte echt goed had ik het idee, maar hij was op vakantie twee weken lang dus konden niet afspreken maar hij wilde het wel zei hij vorige week nog en ineens was het stil twee dagen lang en ik net gevraagd wil je nog afspreken of niet en nu zegt hij dat hij denkt toch niet dat we bij elkaar passen.

Dus we gaan maar weer opnieuw verder swipen..

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:57

Ik ben er dus nog geen tegengekomen met een steekje los. Betekend dit dat: A. Ik nog niet lang genoeg bezig ben of B. Ik ze zorgvuldig uitkies O:) of C. Dat ik zelf enkele steken los heb zitten? :+

Oeh Captain wat spannened!!

Xxxmh Spijtig dat die zo lang heeft gewacht. Maar nu weet je het en kan je verder....NEXT!!!

EDIT - heb net Soldier boy een berichtje gestuurd dat ik hier hierbij wil laten.

En nu is het rustig. Ik heb wel matches maar niemand die wat zegt en ik heb ook niet de motivatie om het gesprek te beginnnen. Ik dus het even rustig deze week, geen dates! Oh, en dan is er natuurlijk wel nog SuperLike-man waar ik nog steeds niet weet of die mijn leuk vind of niet.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 07:41

Ik merk dat ik weinig waarde hecht aan een lang chatgesprek. Als iemand daarna zal zeggen van het is genoeg zo, dan is dat zo.

Gisteren de De Pool langs geweest. Ik wil niet te veel delen hier, maar hij was "even vergeten" te zeggen dat hij een Dom is. We zijn niet tot het laatste honk gegaan, maar het was wel heel erg leuk. Hij gaat nu eerst voor 2 weken terug naar Polen op bezoek bij zijn ouders.

Woensdag zie ik luxe jacht fotograaf. Daar ben ik al een aantal weken mee aan het chatten en we hebben van het weekend dan eindelijk nummers uitgewisseld. Ik merk dat ik het ook heel erg leuk vind om de stem bij het plaatje te horen. Hij is wel heel erg lief in de chat en een klein beetje ondeugend, wat ik heel erg leuk vind. :D

Verder niet zo veel op de planning eigenlijk. En kwa gesprekken is het eventjes een beetje rustiger nu :P

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 08:09

@Peelie, een 'Dom'? :o?

Hier gisteravond weer Tinder gedownload en nu een stuk of 10 matches. Een is qua uiterlijk echt mijn droomman en daar heb ik ook al leuk gesprek mee.

De rest zitten ook leuke bij, maar hoe begin je nou een leuk gesprek? Ik kan alleen maar super standaard vragen bedenken

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 08:11

Christian grey :')

Captain

Berichten: 21384
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 08:11

Neverland schreef:
Geen twijfels meer over dat hij homo/bi is? :P


Nou, nog steeds ergens wel een beetje een vermoeden, maar dat is meer de manier waarop hij soms praat ofzo.. Verder hebben we het gewoon ontzettend gezellig, zijn alleen maar aan het lachen en denken over vrijwel alles hetzelfde dus ach, iedereen heeft wel wat. :D

edit: een dom is een dominant? :P Lekker toch? :')

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 08:49

Captain schreef:
Neverland schreef:
Geen twijfels meer over dat hij homo/bi is? :P


Nou, nog steeds ergens wel een beetje een vermoeden, maar dat is meer de manier waarop hij soms praat ofzo.. Verder hebben we het gewoon ontzettend gezellig, zijn alleen maar aan het lachen en denken over vrijwel alles hetzelfde dus ach, iedereen heeft wel wat. :D

edit: een dom is een dominant? :P Lekker toch? :')

Haha ja. :')

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:43

Oooooh, weer iets geleerd :')

Mijn droomman vraagt me op date voor deze week maar ik ben zo'n watje. Nadeel is dat hij nu in Duitsland woont maar Engels spreekt. Dus dat communiceert al iets moeilijker als het niet onze moedertaal is :P

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:45

Wat heb je te verliezen? Het wordt niet makkelijker door langer te wachten. En als je straks een leuke date misloopt heb je mss altijd spijt. Wat als spookt er dan door je hoofd heen

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:50

Gaan Laurahh!!! Hoe langer je wacht hoe meer verwachtingen en dat helpt de zaak niet.

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:01

Jullie hebben helemaal gelijk!
Ik ben alleen zo'n watje, kan mezelf helemaal gek maken van tevoren
Maar des te sneller kunnen we het maar gehad hebben, dan is het ijs gebroken.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:05

Laurahh schreef:
Jullie hebben helemaal gelijk!
Ik ben alleen zo'n watje, kan mezelf helemaal gek maken van tevoren
Maar des te sneller kunnen we het maar gehad hebben, dan is het ijs gebroken.

Gewoon gaan hoor! Juist leuk dat hij het voortouw neemt en je op date vraagt!

Gewoon zonder "verwachting" gaan. Als het dan leuk is is het leuk en als het dat niet is dan is het thankyou, next.

Als je het niet probeerd weet je het nooit.

De Pool spreekt ook alleen maar engels en ik vind dat juist wel voor grappige situaties zorgen. Soms hebben de woorden wat meer uitleg nodig. Zo blijf je wel aan de klets :)

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:05

Gewoon doen :)

Ik heb mijn date gisteren afgezegd, opzich reageerde die prima. Ik was echt te brak :+ Nu pas 13 juni, eerder gaat niet maar maakt me niet zoveel uit :=

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:07

Yonker schreef:
Gewoon doen :)

Ik heb mijn date gisteren afgezegd, opzich reageerde die prima. Ik was echt te brak :+ Nu pas 13 juni, eerder gaat niet maar maakt me niet zoveel uit :=

Hoezo was je zo brak dan :') 1.5 week is te overzien toch.

Ik vergeet helemaal te melden dat ik as woensdag op date ga met de jachtfotograaf. Hij wilt me meenemen naar Hotel W voor lunch in Amsterdam. :oo hardstikke duur! Zegt hij droog. Ja ik betaal. Uhm... oke. Ik zeg geen nee <3

Captain

Berichten: 21384
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:11

Laurahh schreef:
Oooooh, weer iets geleerd :')

Mijn droomman vraagt me op date voor deze week maar ik ben zo'n watje. Nadeel is dat hij nu in Duitsland woont maar Engels spreekt. Dus dat communiceert al iets moeilijker als het niet onze moedertaal is :P


Mijn date is ook Engels maar gaat echt prima! Nu moet ik ook zeggen dat zijn Engels letterlijk perfect is, je zou denken dat hij uit Amerika komt. Dat van mij is ook niet slecht maar kan nog weleens vastlopen als ik het spannend vind maar het loopt eigenlijk vanzelf!

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:19

Goh ik heb eindelijk weer eens een fatsoenlijke match, goede baan, volwassen kinderen, zaakjes op orde :D
Waar je al niet blij mee kan zijn haha!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:23

Iets teveel wijntjes zaterdagavond, had dr gewoon echt geen zin in. Alleen maar lam op de bank gelegen :=

Exitium

Berichten: 7146
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:38

Misschien dat dat ook al wel genoeg zegt, Yonker :P

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:42

Mag ik hier ook meepraten? Na een relatie van 11 jaar alweer 6 jaar single en heb me eindelijk aangemeld op enkele datingsites waaronder Tinder. Maar ik heb amper matches. Als ik jullie verhalen zo lees hebben jullie er veel meer. Sinds woensdag 1 match gehad maar die woonde op 2 u rijden van bij mij

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:42

Exitium schreef:
Misschien dat dat ook al wel genoeg zegt, Yonker :P


Hoe bedoel je?? :+

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:49

Sjintoo schreef:
Mag ik hier ook meepraten? Na een relatie van 11 jaar alweer 6 jaar single en heb me eindelijk aangemeld op enkele datingsites waaronder Tinder. Maar ik heb amper matches. Als ik jullie verhalen zo lees hebben jullie er veel meer. Sinds woensdag 1 match gehad maar die woonde op 2 u rijden van bij mij

Gewoon heel veel swipen :') it's a numbersgame.


Yonker schreef:
Iets teveel wijntjes zaterdagavond, had dr gewoon echt geen zin in. Alleen maar lam op de bank gelegen :=

Hmm... dat is idd een veeg teken :P en waarom had je er geen zin in dan?


Relaxed schreef:
Goh ik heb eindelijk weer eens een fatsoenlijke match, goede baan, volwassen kinderen, zaakjes op orde :D
Waar je al niet blij mee kan zijn haha!

Nou, dat klinkt al positief!

Exitium

Berichten: 7146
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:50

Dat je laatste berichten overkomen alsof het je niet veel uit zou maken als die date überhaupt niet meer zou gebeuren :P