Baby en kinderkleding #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 20:54

Die zebra tassen gaan ook lang mee..

Zeg Lautje.. ik kan me jouw kind met een merktas herinneren :+

Het rugtasje moet wel groot genoeg zijn voor haar drinken, bakje fruit, broodtrommel en melkbeker. Dit past precies in onze tas :D

Wij hebben deze:Afbeelding

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:04

Verootje ja hoor best veel
springstof
Kidscorner Breda
Petozzi

Persoonlijk vind ik voor jongens iid leuker, is geen stoer merk, meer rustig. Iig geen drukke printjes

Jurkje is iid van Petit louie ....

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:09

Petit louie is erg leuk, elk jaar wel iets van in haar kast (en mijn kast O:) )

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:12

Hele discussie gemist maar geloof dat het inmiddels wel is afgedaan :).

Wat een leuke rugzakjes komen er voorbij! Hier heeft onze dochter een echte meisjesrugzak: https://www.scapino.nl/milky-x-kiss-kin ... 8320091100 Ik ben normaal niet zo van de glitters maar vond deze wel schattig :Y).

Alja ik vind die sandaaltjes echt super leuk! Wat voor merk is dat?

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:23

Hier sleept mijn dochter met alle tasjes die ze maar kan vinden.
In Sliedrecht zit de 2e hands winkel MarieOlief, afgelopen weekend zijn we daar geweest, daar hingen mooie spullen, zag nog Carlijn Q jurkje hangen maar helaas is die al te klein voor mijn dochter.
Voor Ez hadden we een shirt van mayoral, nog een nieuwe broek van feetje met de kaartjes er nog aan en shirt van baby gap.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:36

Dat is hier ook inderdaad. Maar voor school is een stevige wel fijn!

MizzMontana

Berichten: 5678
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:42

Dit was onze tas, maar zoals je kan zien is een handvat afgeknapt :Y)
Die zebra’s zien er wel degelijk uit!

Afbeelding

kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:50


IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:54

Hij is wel heel leuk mizzmontana :D
Jammer van het hengsel..

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-19 21:56

IMJ schreef:
Die zebra tassen gaan ook lang mee..

Zeg Lautje.. ik kan me jouw kind met een merktas herinneren :+

Het rugtasje moet wel groot genoeg zijn voor haar drinken, bakje fruit, broodtrommel en melkbeker. Dit past precies in onze tas :D

Wij hebben deze:[ [url=m/gPfDj7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha die zwarte lak handtas ja van Ted Baker die ze dr oma afhandig heeft gemaakt :+

Maar nee qua rugtas doet ze het al 2 jaar met een hele lelijke roze peppa big tas

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 22:01

_lautje_ schreef:
Hahaha die zwarte lak handtas ja van Ted Baker die ze dr oma afhandig heeft gemaakt :+

Kan ook wel een beker en broodtrommeltje in straks :+

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 22:20

Ik lees even mee voor de rugzakken, hebben nu die hele leuke van Rex London die Liti postte maar of ik heb pech of dat is gewoon prutkwaliteit -O- Paar keer gebruikt en binnenkant begint al helemaal los te laten en te schilferen, buitenkant scheurt daardoor ook. Heb inmiddels al m’n geld terug, tasje gehouden, want vind hem ook aan de kleine kant dus voor nu ff leuk maar richting school echt te klein. Dus tzt toch een andere.
Pmarena die zien er ook leuk uit, maar lijken me ook vrij klein nog? Als ik de afmetingen zie dan, tasje van 30cm stelt echt weinig voor als daar 2 bakjes en 2 bekers in moeten volgens mij...

Wel grappig ja, wel veel uitgeven aan een kledingstuk maar niet aan een rugzak die langer mee gaat :D Maar ieder zo zn ding :j Kom hier iig op leuke ideeen, die Moov kit staat ook op de wishlist voor over een poosje, lijkt me echt tof spul :j

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 22:31

De tasjes van jeune premier zijn ook altijd leuk en dan zeker die schooltasjes
En de tasjes van cath kidston ook

Afbeelding
Afbeelding

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 22:59

Nou 30cm is niet klein hoor!
Gaat ook wel om de dikte van de tas denk ik.
Die van mij is geen 30cm hoor.

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 07:08

@tamara daar hebben wij hier (nog) geen last van. Zou wel jammer zijn als het zulke slechte kwaliteit is, wij gebruiken hem nu een maand of 2

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 07:29

Afbeelding

Chef tosti met zn wortel in de weer. Combinatie door mijn man uitgezocht, niet gek! Smallrags truitje en babyface broekje. Eeuwige kwijllap van Ali :roll: ik kijk er zo naar uit dat dat klaar is!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 07:37

Gelukkig zijn die kwijllappen me bij beide kinderen bespaard gebleven :)

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 07:45

Tamara schreef:
Ik lees even mee voor de rugzakken, hebben nu die hele leuke van Rex London die Liti postte maar of ik heb pech of dat is gewoon prutkwaliteit -O- Paar keer gebruikt en binnenkant begint al helemaal los te laten en te schilferen, buitenkant scheurt daardoor ook. Heb inmiddels al m’n geld terug, tasje gehouden, want vind hem ook aan de kleine kant dus voor nu ff leuk maar richting school echt te klein. Dus tzt toch een andere.
Pmarena die zien er ook leuk uit, maar lijken me ook vrij klein nog? Als ik de afmetingen zie dan, tasje van 30cm stelt echt weinig voor als daar 2 bakjes en 2 bekers in moeten volgens mij...

Wel grappig ja, wel veel uitgeven aan een kledingstuk maar niet aan een rugzak die langer mee gaat :D Maar ieder zo zn ding :j Kom hier iig op leuke ideeen, die Moov kit staat ook op de wishlist voor over een poosje, lijkt me echt tof spul :j


Ik vind hem niet klein, maar zoiets is natuurlijk wel een verschil wat de 1 of ander vindt. Hier kan alles er makkelijk in:

- normaal formaat kinderbroodtrommel
- 2 grote drinkflessen
- banaan / appel in beschermbox
- nog een klein doosje (die van Rex London)
- een setje reserve-kleding "voor het geval dat" in het binnenvak
- waterdicht tasje "voor het geval dat" zit in het vakje voorin buitenkant

En nu zitten ook zijn gymschoentjes er nog bij :)

We hebben ook een gróte broodtrommel, zo'n RVS met 2 of 3 vakken (we hebben er 2) en die past er ook prima in :j

Dus hier echt dik tevreden. Hij ziet er "om het kind" toch nog compact uit want zo'n kleuter met zo'n enorme rugzak tot z'n knieholtes vind ik persoonlijk echt geen gezicht :') Dit lijkt ook niet van dat plasticerige schilferspul te zijn aan de binnenkant, het is echt mooie kwaliteit. Buitenkant ook stevige, hele mooie kwaliteit stof, geen plastic.

Oh dat ziet er toch top uit MiR! Bruin en blauw is mooie stoere combi :)

Die van ons heeft ook nooit gekwijld gelukkig, ook nooit snot, looporen of spuitluiers of iets...dat is toch wel bijzonder prettig moet ik zeggen. Maargoed die had wel weer veel last van andere dingen dus zo heeft iedereen wel wat.

Reusje0504

Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 08:09

Ohh die rugtasjes van trixie zijn echt gaaf! Ik heb er 1 van fresk (walvissen) en 2 met hun naam erop geborduurd. Die zijn heel simpel maar prima voor kdv (heb ze gekregen). Zoiets als Liezel heeft heb ik wellicht ook nodig als ze wat groter worden haha.

De romper die Dani plaatste met de garnalen vind ik ook supergaaf!

Offtopic over speelgoed, rugtasjes enzo vind ik erg leuk trouwens. Gaat het veel verder dan dat dan scroll ik gewoon door :)

Ik heb nog wat tweedehandsjes gekocht van tumble, merkte dat ik te weinig (of ach wat heet te weinig :)) leggings had voor wat warmer weer, als een korte broek nog te koud is.

Heb nu al zin in al jullie zonnige foto’s van komend weekend!

FuGeLiCu
Berichten: 1376
Geregistreerd: 28-09-10
Woonplaats: Boven Groningen

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 08:35

Dan kom ik ook maar even weer uit de stille meelees modus. Tot nu toe steeds hele andere merken kleding als wat jullie noemen, maar we zijn in de laatste maat aangekomen die prenatal verkoopt, dus moeten nu toch op zoek naar andere merken, want alleen met H&M komen we er niet, haha! En op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat er veel meer voor meisjes in de winkels hangt als voor jongens.

Rugzak is hier Woezel en Pip, kwaliteit kan vast beter, maar eens in de zoveel tijd heeft kruidvat een nieuwe, kijken we daar weer naar, want hij is nogsteeds blij met Woezel en Pip!

Misschien hebben jullie hier advies over, we zijn wat aan het twijfelen om een loopfiets voor buiten aan te schaffen of een traptractor, of een fietsje met zijwieltjes. Maarja, we kunnen niet alles aanschaffen. We hebben een driewieler, zit hij met veel plezier op, trapt alleen nog niet zelf mee. En we willen graag nog iets voor buiten. Nu hoor ik soms dat een loopfiets goed is voor evenwicht om later het echte fietsen te leren, of is dat zonde en kun je beter wachten tot hij trapt op zn driewieler en dan een klein fietsje met zijwieltjes aanschaffen? Kortom, wij zijn er nog niet echt uit, wat zijn jullie ervaringen? :D

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-19 08:36

Afbeelding

Deze rugzak vind ik zelf erg mooi. Ouderwets model van Blafre en in alle kleuren te krijgen

Sophie is vandaag in dr teckelbroek met vestje van +1 in the family.
Afbeelding

Alja

Berichten: 25597
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 08:45

FuGeLiCu schreef:
Dan kom ik ook maar even weer uit de stille meelees modus. Tot nu toe steeds hele andere merken kleding als wat jullie noemen, maar we zijn in de laatste maat aangekomen die prenatal verkoopt, dus moeten nu toch op zoek naar andere merken, want alleen met H&M komen we er niet, haha! En op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat er veel meer voor meisjes in de winkels hangt als voor jongens.

Rugzak is hier Woezel en Pip, kwaliteit kan vast beter, maar eens in de zoveel tijd heeft kruidvat een nieuwe, kijken we daar weer naar, want hij is nogsteeds blij met Woezel en Pip!

Misschien hebben jullie hier advies over, we zijn wat aan het twijfelen om een loopfiets voor buiten aan te schaffen of een traptractor, of een fietsje met zijwieltjes. Maarja, we kunnen niet alles aanschaffen. We hebben een driewieler, zit hij met veel plezier op, trapt alleen nog niet zelf mee. En we willen graag nog iets voor buiten. Nu hoor ik soms dat een loopfiets goed is voor evenwicht om later het echte fietsen te leren, of is dat zonde en kun je beter wachten tot hij trapt op zn driewieler en dan een klein fietsje met zijwieltjes aanschaffen? Kortom, wij zijn er nog niet echt uit, wat zijn jullie ervaringen? :D



Ik heb zo n smart Trike voor buiten
Nu nog met duwstang maar die kan er ooit af
Mijn meisje zit er erg graag op

Hoe oud is jou kindje?

FuGeLiCu
Berichten: 1376
Geregistreerd: 28-09-10
Woonplaats: Boven Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 08:52

Alja schreef:
FuGeLiCu schreef:
Dan kom ik ook maar even weer uit de stille meelees modus. Tot nu toe steeds hele andere merken kleding als wat jullie noemen, maar we zijn in de laatste maat aangekomen die prenatal verkoopt, dus moeten nu toch op zoek naar andere merken, want alleen met H&M komen we er niet, haha! En op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat er veel meer voor meisjes in de winkels hangt als voor jongens.

Rugzak is hier Woezel en Pip, kwaliteit kan vast beter, maar eens in de zoveel tijd heeft kruidvat een nieuwe, kijken we daar weer naar, want hij is nogsteeds blij met Woezel en Pip!

Misschien hebben jullie hier advies over, we zijn wat aan het twijfelen om een loopfiets voor buiten aan te schaffen of een traptractor, of een fietsje met zijwieltjes. Maarja, we kunnen niet alles aanschaffen. We hebben een driewieler, zit hij met veel plezier op, trapt alleen nog niet zelf mee. En we willen graag nog iets voor buiten. Nu hoor ik soms dat een loopfiets goed is voor evenwicht om later het echte fietsen te leren, of is dat zonde en kun je beter wachten tot hij trapt op zn driewieler en dan een klein fietsje met zijwieltjes aanschaffen? Kortom, wij zijn er nog niet echt uit, wat zijn jullie ervaringen? :D



Ik heb zo n smart Trike voor buiten
Nu nog met duwstang maar die kan er ooit af
Mijn meisje zit er erg graag op

Hoe oud is jou kindje?


Een driewieler met duwstang hebben we al, maar we willen er graag iets bij om buiten mee te spelen/gebruiken. Alleen omdat hij nog niet mee trapt, twijfelen we over een loopfiets, dat hij daar zelf een beetje zn energie mee kwijt kan ook.

Dat was inderdaad wel handig om even er bij te zetten, onze kruimel is 2 jaar.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 08:53

Micro step?

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 09:02

mooi rugzakje lautje en Sophie ligt er weer goed gekleed bij. vind die tekels steeds leuker worden!

qua kleertjes FuGeLiCu, zoveel keus! Al eens bij de Zara wezen neuzen?