Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nyaleti

Berichten: 6180
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 01:04

3 uur vertraging op m'n vlucht {:)-:(

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 01:29

Aan dat mijn vriendin boos op mij is omdat ik haar kant niet kies terwijl zij iemand aan het pesten is.

Kan me niet schelen dat we een relatie hebben maar je ben 20 en gaat niet iemand zo de grond in trappen. Daar kan ik zo niet tegen! Wees dan maar lekker boos op mij

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-19 01:31

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn vriendin boos op mij is omdat ik haar kant niet kies terwijl zij iemand aan het pesten is.

Kan me niet schelen dat we een relatie hebben maar je ben 20 en gaat niet iemand zo de grond in trappen. Daar kan ik zo niet tegen! Wees dan maar lekker boos op mij


Goed van je dat je niet blind reageert. Is de gepeste persoon je onbewust dankbaar voor :)

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 07:46

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn vriendin boos op mij is omdat ik haar kant niet kies terwijl zij iemand aan het pesten is.

Kan me niet schelen dat we een relatie hebben maar je ben 20 en gaat niet iemand zo de grond in trappen. Daar kan ik zo niet tegen! Wees dan maar lekker boos op mij

Heel goed +:)+

Heb in het verleden ook een collega die door een andere collega gepest werd ( ging echt verder dan wat plagen) ook geholpen door de pestende collega zelf eens een paar x flink voor schut te zetten door hem “ te pakken” met zijn eigen opmerkingen.
Daarnaast ook onze supervisor op de hoogte ervan te brengen (die werkte wegens omstandigheden toen thuis)

Het pestgedrag hield toen vrij snel op, want tja het was niet zo leuk als er om jezelf gelachen werd ipv de collega die je peste <<)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 08:02

Mijn vriend die geen nee kan zeggen tegen zn baas. Hij zou nog op zn knietjes gaan voor hem als het moest. We lagen net 3 uurtjes op bed en hij zou om 12:00 beginnen word ie om 05:45 gebeld of ie nu wilt komen en ja hoor meneer gaat eruit en gaat weg. Terwijl we gisteren vrij waren en ik wel 20 keer naar boven ben gegaan om hem wakker te maken en te smeken of ie zn bed uit wilde komen om 13:00...

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-19 11:21

SavannahNx schreef:
Mijn vriend die geen nee kan zeggen tegen zn baas. Hij zou nog op zn knietjes gaan voor hem als het moest. We lagen net 3 uurtjes op bed en hij zou om 12:00 beginnen word ie om 05:45 gebeld of ie nu wilt komen en ja hoor meneer gaat eruit en gaat weg. Terwijl we gisteren vrij waren en ik wel 20 keer naar boven ben gegaan om hem wakker te maken en te smeken of ie zn bed uit wilde komen om 13:00...


Rot is dat, knuffel :(:)

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 11:23

Gaan stofzuigen voor de slaapkamerdeur.

Tigress

Berichten: 8943
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 12:09

Die ranzige smaak in m'n mond door die rottige amandelsteentjes.
En de spanning voor de afspraak overmorgen bij de KNO arts...Ik ben bang dat de boel er uit moet, maar ik vind het ook erg spannend weer :')

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-19 12:21

Aan dat er door iemand die dicht bij mij staat altijd meteen gezegd wordt dat ik in de slachtofferrol kruip als ik aangeef mij ergens gekwetst door te voelen.

Ben m'n narcistische vader niet dus stop met me met hem te vergelijken, dankjewel.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 13:22

Ineke2 schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn vriendin boos op mij is omdat ik haar kant niet kies terwijl zij iemand aan het pesten is.

Kan me niet schelen dat we een relatie hebben maar je ben 20 en gaat niet iemand zo de grond in trappen. Daar kan ik zo niet tegen! Wees dan maar lekker boos op mij

Heel goed +:)+

Heb in het verleden ook een collega die door een andere collega gepest werd ( ging echt verder dan wat plagen) ook geholpen door de pestende collega zelf eens een paar x flink voor schut te zetten door hem “ te pakken” met zijn eigen opmerkingen.
Daarnaast ook onze supervisor op de hoogte ervan te brengen (die werkte wegens omstandigheden toen thuis)

Het pestgedrag hield toen vrij snel op, want tja het was niet zo leuk als er om jezelf gelachen werd ipv de collega die je peste <<)

xPabloBokt schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn vriendin boos op mij is omdat ik haar kant niet kies terwijl zij iemand aan het pesten is.

Kan me niet schelen dat we een relatie hebben maar je ben 20 en gaat niet iemand zo de grond in trappen. Daar kan ik zo niet tegen! Wees dan maar lekker boos op mij


Goed van je dat je niet blind reageert. Is de gepeste persoon je onbewust dankbaar voor :)


Helaas zal ik er niets aan kunnen doen want volgens mijn vriendin doet ze "niets verkeerd" en met lange afstandsrelatie kan ik haar moeilijk aan haar haren mee sleuren :') . Maar het gaat mij er vooral heel erg om dat ik voor niemand, ook niet voor haar, onrechtvaardig gedrag in mijn ogen goedkeur. En dat negeren, boos zijn of wat dan ook er niet voor zorgt dat ik zwicht en me niet laat manipuleren. Daar heb je bij mij echt een verkeerde aan :+

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 13:35

Dat mama druiven heeft gekocht dn ik SUPER blij was maar dat ze echt niet te doen zuur zijn :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 13:49

xPabloBokt schreef:
Aan dat er door iemand die dicht bij mij staat altijd meteen gezegd wordt dat ik in de slachtofferrol kruip als ik aangeef mij ergens gekwetst door te voelen.

Ben m'n narcistische vader niet dus stop met me met hem te vergelijken, dankjewel.


Oeh herkenbaar :(:)

Ik erger me aan mezelf, moet nog heel veel doen maar heb geen zin. En dat er iedere keer mensen langs komen waar ik geen zin in heb :evaw:

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:30

Dat we hier al 3,5 jaar wonen en nog steeds post krijgen van de vorige bewoner. We vermoeden dat het allemaal post is dat met geldzaken/schulden te maken heeft, dus we blijven er maar naar de bedrijven en banken bellen dat de geadresseerde al 3,5 jaar niet meer hier woont.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:32

Dat ik wacht op bericht terug van een potentiele stageplek en mezelf helemaal gek maak van de zenuwen omdat ik weer eens veel te dicht op de deadline zit en best wel een potentieel probleem heb als ik deze stageplek niet krijg.

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:26

Aan de organisatie van de schrijfwedstrijd waar ik aan meegedaan heb. Uitslag zou vrijdag komen, toen hebben ze een bericht geplaatst dat het maandag zou worden. Prima, duidelijk. Inmiddels half vier op dinsdag en nog niks. Niet eens een bericht van wanneer het nu wel komt.

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:59

Dat ik allemaal zoveel prachtige creaties op Facebook voorbij zie komen en daar zoveel inspiratie van krijg van patronen die ik ook wil gaan maken en kleurencombinaties waar ik ook mee wil gaan werken, maar dat ik het veel te weinig ingepast krijg tussen baan, huishouden en hond en als ik dan een keer tijd heb heel m’n motivatie is verdwenen.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 17:14

M'n vriend die de reservesleutel binnen heeft liggen en vervolgens in slaap is gevallen terwijl hij weet dat ik er ben. Je had ook gewoon in die twee minuten dat ik de stallen aan het doen was de achterdeur open kunnen draaien...

Bloemetje75
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 17:35

Ohana_91 schreef:
Dat we hier al 3,5 jaar wonen en nog steeds post krijgen van de vorige bewoner. We vermoeden dat het allemaal post is dat met geldzaken/schulden te maken heeft, dus we blijven er maar naar de bedrijven en banken bellen dat de geadresseerde al 3,5 jaar niet meer hier woont.


Retour afzender sturen met groot “verhuisde in 2016” ofzo er op. Bellen/mailen is zinloos in mijn ervaring.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 17:38

Ohana_91 schreef:
Dat we hier al 3,5 jaar wonen en nog steeds post krijgen van de vorige bewoner. We vermoeden dat het allemaal post is dat met geldzaken/schulden te maken heeft, dus we blijven er maar naar de bedrijven en banken bellen dat de geadresseerde al 3,5 jaar niet meer hier woont.

Aangifte doen van adresfraude. Is een online formulier voor. Serieus, de kans is groot dat de oude bewoner jullie adres gebruikt om rekeningen naartoe te laten sturen en/of dat hij/zij nog steeds bij jullie ingeschreven staat en dat moet je gewoon niet willen. Als het wel een keer tot een deurwaarder komt breken ze je deur open en zijn de sleutelmakerskosten voor jou, ook als de bewoner er niet woont. Openmaken mag niet, maar zou er wel serieus werk van maken want het kan ook voor jou heel nadelig zijn.

Mandarijn
Berichten: 9067
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 17:42

Vriendje die mijn verjaardag vergeten was (maar dat had ik al verwacht :+ ) en vervolgens ook even niet meer wist hoe oud ik nou werd.
Eigenlijk vond ik het meer grappig dan ergerlijk, maar toch. :')

luuntje

Berichten: 13976
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 18:16

Mandarijn gefeliciteerd met je verjaardag.

Stom van je vriendje om het te vergeten.

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 18:35

Mandarijn schreef:
Vriendje die mijn verjaardag vergeten was (maar dat had ik al verwacht :+ ) en vervolgens ook even niet meer wist hoe oud ik nou werd.
Eigenlijk vond ik het meer grappig dan ergerlijk, maar toch. :')


Dan een dikke proficiat van Bokt!

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-19 18:40

Mandarijn schreef:
Vriendje die mijn verjaardag vergeten was (maar dat had ik al verwacht :+ ) en vervolgens ook even niet meer wist hoe oud ik nou werd.
Eigenlijk vond ik het meer grappig dan ergerlijk, maar toch. :')


Ooh knap dat je het zo oppakt. Ik was echt pislink geweest :+

Gefeliciteerd!

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:23

Dat ik er van baal dat mijn broertje mij eigenlijk een soort van liet stikken door niet naar stal te rijden. Dat niemand begrijpt dat ik nu even niet in een vreemde auto (in het donker) durf te stappen. En dat ook niemand snapt dat ik juist vandaag zoveel behoefte had om m'n paardje te zien …. en even te rijden.

Ik voel me k*t. Ik slaap slecht. Ik vind het verkeerd dood eng. En ik heb nog geen zekerheid over de kosten rondom mijn auto. Schadeplaatje is best wel … hoog ..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:28

Heel veel sterkte Denies, dat heeft echt tijd nodig. Ik heb vroeger als kind een ongeluk meegemaakt toen ik bij mijn ouders in zat. Ben ook echt tijden bang geweest en dat ik niet in de auto wou, dat moet echt slijten.

Ik erger mij aan mijn mentor die opeens een examen inplant voor morgenochtend vroeg terwijl ik anders pas smiddags op school hoef te zijn. Ik moet morgenochtend eerst werken. Ja dan moest ik maar eerder beginnen, domme klojo.