Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:36

Dat ik echt een hele leuke stageplek had gevonden bij de politie maar dat ze een screeningsprocedure van 4 maanden hebben.. Als ze dat er nou even bij gezegd hadden.. :(

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:50

Aan die twee truuzen die breed voor mijn auto bleven rijden. Aarrggh .. VERKEERSREGELS!?

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:52

Dat ik van het koude weer zo ontzettend statisch ben. Ik krijg overal stroom van, word helemaal gestoord!

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:55

Leerlingen die goed bezig zijn met school, toppers! Maar dan i.p.v. broadcasting, broodkasten zeggen. Ze zijn er bijna :))

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:08

taartjee schreef:
Dat ik van het koude weer zo ontzettend statisch ben. Ik krijg overal stroom van, word helemaal gestoord!

Dit inderdaad. Ik kreeg me toch een optater van het bureau toen ik weer ging zitten en mezelf wilde aantrekken. Ik ben zelfs statisch met stopcontacten op het moment. Dus ik vraag anderen of ze mijn laptop willen aansluiten op het stopcontact. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:12

Aan mezelf en mijn blijkbaar oneindige naiviteit als het gaat om vertrouwen in mensen. 8)7
Note to self: als iemand 1, 2, 3 keer niet te vertrouwen blijkt te zijn, dan is dat de 4e keer met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook het geval.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-01-19 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:13

Fennadev schreef:
Dit inderdaad. Ik kreeg me toch een optater van het bureau toen ik weer ging zitten en mezelf wilde aantrekken. Ik ben zelfs statisch met stopcontacten op het moment. Dus ik vraag anderen of ze mijn laptop willen aansluiten op het stopcontact. :')


Niets is meer veilig, zelfs pony moest eraan geloven. Heb hem echt een optater gegeven, voelde het nog een minuut natintelen in mijn hand :oo

Vind dit weer opzich echt heerlijk, maar dat statische vind ik zo verschrikkelijk! Zelfs als mijn telefoon aan de lader ligt krijg ik het voor elkaar om daar dan weer een schok van te krijgen :+

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:46

Ik ben echt chagrijnig aan het worden want het is vandaag 2 weken terug dat ik tentamen had dus vandaag MOET het cijfer van mijn tentamen online komen. Uiteraard is hij er nog niet :roll: En het was nogal randje dus zit al 2 weken te wachten wat t wordt.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:47

Omg werkelijkwaar ik typ het en ik krijg hem binnen :')
Gehaald :D *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:57

laraxXxemma schreef:
Omg werkelijkwaar ik typ het en ik krijg hem binnen :')
Gehaald :D *\o/*

Gefeliciteerd!

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 18:00

Aan dat er van alles mis gaat op het werk. Waaronder ook een heleboel dingen die niet mijn verantwoordelijkheid zijn maar ik heb moeite met het vertrouwen van de nieuwe werknemers. Ik hoop gewoon dat ze echt hart voor de zaak hebben..

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 18:02

Ik probeer mijn oom te helpen met het uitzoeken of zijn vast bellen abbo goedkoper kan. Maar werkelijk bij geen enkele provider kun je alléén bellen krijgen. Behalve bij kpn, waar hij al 30 jaar hetzelfde abbo heeft en die is goedkoper dan wat ze nu aanbieden

hagelslag
Berichten: 9027
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 18:29

taartjee schreef:
Fennadev schreef:
Dit inderdaad. Ik kreeg me toch een optater van het bureau toen ik weer ging zitten en mezelf wilde aantrekken. Ik ben zelfs statisch met stopcontacten op het moment. Dus ik vraag anderen of ze mijn laptop willen aansluiten op het stopcontact. :')


Niets is meer veilig, zelfs pony moest eraan geloven. Heb hem echt een optater gegeven, voelde het nog een minuut natintelen in mijn hand :oo

Vind dit weer opzich echt heerlijk, maar dat statische vind ik zo verschrikkelijk! Zelfs als mijn telefoon aan de lader ligt krijg ik het voor elkaar om daar dan weer een schok van te krijgen :+



Het kan zijn dat jullie een erg droge huid gekregen hebben.
Dit is vaak bij mij het geval als ik statisch ben.
Dan smeer ik flink met bodycreme en dan gaat t paar dagen later weer goed

Kairos
Berichten: 2711
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 18:33

Lestrange01 schreef:
Ik heb al eerder op de brood afdeling gewerkt dus ik weet hoe het gaat, maar juist omdat ik daar dus "ontslagen" ben, maak ik me zorgen. Ik was namelijk net wat slordig en dat is soms best lastig om op te letten.

Gefeliciteerd met slagen trouwens!!


Ik zou me er zeker dan niet te druk om maken, alleen hooguit vragen aan welke puntjes collega’s zich irriteerden voornamelijk en dan daar proberen op te letten. Ik weet dat dat bij mij mijn afwachtende houding is, dus daar probeer ik ook wat aan te doen.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 19:49

Mijn auto die niet startte :\ en dat terwijl ik nu echt weinig reserves heb financieel :')

entless
Berichten: 312
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 20:45

Ik wacht op de uitslag van de PSSM1 test van mijn Tinker, al zal die nog onderweg zijn.
Bij elk appje, melding of mailtje op mijn mobiel schiet mijn bloeddruk omhoog.

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 20:50

Dat de baby zo apart drinkt en na mijn idee weinig. Al volgt hij wel zijn eigen lijn in curve. Maar vind het wel lastig zo.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 21:14

Dat ik een keelontsteking + oorontsteking heb en dat zelfs zonder verkouden te zijn. Ik vind het ergens nog best knap..
Nu duimen dat het voorbij is voordat ik over 2 weken ga vliegen :(

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 21:39

SavannahNx schreef:
Dat ik echt een hele leuke stageplek had gevonden bij de politie maar dat ze een screeningsprocedure van 4 maanden hebben.. Als ze dat er nou even bij gezegd hadden.. :(

Klopt versnelde procedure bestaat niet meer.

Dan wil je niet weten hoelang een sollicitatieprocedure kan duren.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 22:08

Marcella schreef:
SavannahNx schreef:
Dat ik echt een hele leuke stageplek had gevonden bij de politie maar dat ze een screeningsprocedure van 4 maanden hebben.. Als ze dat er nou even bij gezegd hadden.. :(

Klopt versnelde procedure bestaat niet meer.

Dan wil je niet weten hoelang een sollicitatieprocedure kan duren.


Op de site van kombijdepolitie staat dat het 6 weken duurt... Is dit bij elke overheidsinstantie zo lang weet jij dat toevallig?

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 22:36

Mijn benauwdheid van afgelopen nacht + drukkend gevoel op borst. Hopelijk is dat vannacht niet terug, kan niet nog een nacht met amper lucht.

De gordijnroede die naar beneden kwam toen ik probeerde wat meer lucht te krijgen (raam open/ gordijn dicht)

De verkopers op dit achterlijke eiland. Het weer is hier heerlijk, maar blijf appelflap van toeristen af, spreek me niet constant aan, vraag me niet of ik je nog een keer op wil zoeken en ga zo nog maar door. -:(-

Oh en de stomme vrouw die in de lift volledig in paniek raakte en op alle knoppen begon te douwen toen hij weer raar deed (paar dagen geleden ook al). Nee dat zal helpen mevrouw, daarvan gaat de lift het echt weer doen {:)-:(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 22:50

Dat Eneco het nummer het dorp gebruikt in de reclame. Het nummer die gebruikt is tijdens de begrafenis van mijn lieve oma, totaal verkracht.
Echt, ik vind die reclame om te kotsen.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 23:03

Medestudenten. Lezen is zo ontzettend moeilijk! :list:

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 23:07

Myrthe3 schreef:
Dat Eneco het nummer het dorp gebruikt in de reclame. Het nummer die gebruikt is tijdens de begrafenis van mijn lieve oma, totaal verkracht.
Echt, ik vind die reclame om te kotsen.

Ik zag de reclame, vond hem wel mooi. Kan me voorstellen dat het voor jou een hele andere betekenis heeft.
Het woord verkracht vind ik alleen niet zo gepast

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 23:24

SavannahNx schreef:
Op de site van kombijdepolitie staat dat het 6 weken duurt... Is dit bij elke overheidsinstantie zo lang weet jij dat toevallig?

Ja dat is tijd van brief tot gesprek. :+

* Screening 3/4 maanden.
* Diverse testen te doen (capaciteiten, sport, enz.).


Of dat dit bij alle overheidsinstanties is weet ik niet.