Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn auto's krijgen namen. Ik heb een Sparky gehad, een Calimero en nu een Dobby. Mijn man zijn auto heb ik Snoepie gedoopt om mijn man te etteren.
Die had een kleine storing in de elektriciteitsdinges toen we hem net hadden en deed dus heel willekeurig gekke dingen met de ruitenwissers en de lichten. Het duurde even voor we gevonden hadden wat het probleem was dus doordat ie spookte hebben we 'm Casper genoemd. 
toen Speedy een keer vriendjes mee genomen had zonder toestemming werd het Speedy 1,2,3 en 4.... Maar toen hebben we in gegrepen.
Alleen twee dagen geleden schoot er ineens weer een Speedy langs me door dus we hebben een nieuwe of de oude is terug van weg geweest. Al is deze schichtiger dus ik gok dat het een nieuwe Speedy is.
Ik denk dat mijn afwijking ietsje groter is dan gemiddeld.

Dobby had een keer een spiegel die niet meer elektrisch open ging. Hij klapte wel nog automatisch dicht met sluiten maar vervolgens moest ik hem met de hand open zetten. Dat heeft ie een maandje of twee vol gehouden. Mijn man ging de auto wassen (want ik doe niet aan auto's wassen en mijn man krijgt het daar van op zijn zenuwen.
) en toen ik hem vervolgens weer mee nam ging ineens automatisch de spiegel die niet meer open ging, ook mee open. 
) en de Volvo noem ik standaard de Vølvå. 
Z’n voorganger heette Perry omdat die soms klonk als Perry het Vogelbekdier van Phineas & Ferb
Nu hebben we een zelfde type auto alleen een heel stuk nieuwer en minder afgeragd maar Perry is gebleven. Het is hier dan ook niet “ik neem morgen de auto” neeeee “ik neem morgen Perry mee”