Nou, de titel zegt het al. Ik heb een vector logo, wat ik graag op een jas wil. Maar 1 jas. En daar zit het probleem, vaak moet je meer bestellen, of het wordt ontzettend duur. Logo zou op de linkerborst moeten komen (1 kleur) en evt op de rug nog tekst, maar dat hoeft niet perse.
Voorkeur gaat uit naar een softshell jas, maar hoeft niet perse. Iemand tips?
Ik zie dat je in Zwolle woont. MT-wear misschien eens een prijs opvragen. Daar kun je volgens mij gewoon 1 stuk laten bedrukken.
xoranlover
Geplaatst: 04-03-20 20:15
Tshirtdeal. Daar heb ik mijn bodywarmer en vesten laten drukken. Gewoon er 1 te bestellen. Had mijn bodywarmer vrij snel stuk en gewoon een nieuwe opgestuurd gekregen.
mooney
Geplaatst: 04-03-20 20:15
Bybaukje zou ik eens bekijken, heb geen ervaring met bedrukte artikelen maar andere spullen tevreden over. Zit eraan te denken om daar de softshell jas te laten bedrukken die ik graag zou willen
Ik heb hier ooit wat laten bedrukken, kon vanaf 1 stuk en op borst en rug. Fijne klantenservice ook. Misschien is Het wat.
Hutcherson
Geplaatst: 04-03-20 20:17
Je kunt gewoon 1 jas kopen die je hebben wilt... als je daarmee naar een sign bedrijf gaat of een reclame bedrijf. Ik heb er jarenlang gewerkt en kwamen veel van dat soort verzoekjes langs hoor. gewoon even je logo aanleveren en zeggen waar je het logo wilt hebben. jas afleveren en het wordt er ter plekke op geperst.
Eerst zelf een jas uitzoeken en passen en daarna bij de werkshop laten bedrukken. Kost iets van €7 per kant ofzo
Mama3
Geplaatst: 04-03-20 20:21
Ik heb onlangs bij de decathlon een jas laten bedrukken met naam voor 5 euro. De jas elders gekocht, logo's doen ze ook maar de kosten daarvan weet ik niet.