Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 22:26

Ik word zo langzamer hand een beetje moe van al die liefdes topics dus ik dacht laten we het er even over hebben waarom onze ex onze ex is :+
Zowel singles als mensen die al voorzien zijn van een nieuwe partner mogen reageren :D

De redenen waarom ik mijn ex-vriend heb gedumpt zijn
1. Snuffelde rond op dating site en wanneer ik hem confronteerde ontkende hij keihard

2. We woonden bij zijn ouder, wij boven verdieping, hun beneden in een groot huis..maar als er dus iets was verkoos hij altijd het advies van papa boven dat van mij en moest over alles met papa overleg plegen terwijl hij gewoon een volwassen vent van 28 was..

3. Als hij boos was of ergens niet zn zin over kreeg liep hij stampvoetend de trap op :')

4. Hij was teveel met zichzelf bezig en gaf nauwelijks om mijn behoeftes

5. Hij poepte tegen de bril

Toen ik het uitmaakte begon hij heel erg te huilen en zei dat hij er niks van begreep en zoveel van me hield maar een paar weken later had hij al wel een nieuwe vriendin dus schijnbaar zat de liefde voor mij toch niet zo heel diep :7

Hij had ook wel een paar pluspunten hoor maar daar gast dit topic niet over ~~}>

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:30

Ik dumpte mijn ex omdat het gewoonweg een watje was :')

Dat gehang en geklef aan me -O- naar werd ik ervan. En hij kon geen tegengas geven dus ik walste nogal over hem heen. Beetje sneu voor hem :+

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:31

Omdat meneer me min of meer als vanzelfsprekend zag. Hij twijfelde, maar wilde er niet over praten. "Ik heb belangrijkere dingen te doen"

Oke. Na 2 weken hakte ik de knoop dus door :wave:

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:33

Mijn ex is mijn ex omdat hij op toen hij op zichzelf is gaan wonen alleenmaar oog had voor zijn eigen behoeften, waaronder mij in een glazen kooitje proppen. Zo blij dat ik mijn eigen sociale leven weer terug heb.

Achteraf wel meer aan de hand zoals dat ik me voelde alsof ik meer een begeleider/ouder dan een vriendin was.

Captain

Re: Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:38

Kreeg losse handjes, doei.. Dat ga je maar bij iemand anders doen! :evaw:

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:40

1. Ik mocht niet alleen naar onze gemeenschappelijke vrienden.

2. Constant ruzie over niks

3. "Je hebt het zo druk, misschien moet je je paard weg doen.."

Nouja, die laatste was de druppel. Paard was er eerst dus paard blijft :wave:

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:43

Ontmoette mijn huidige vriend :+

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:43

Hahaha, kan er een boek over schrijven :)

- omdat hij uit het niets gigantisch uit kon vallen
- omdat hij vond dat ik naast m'n kind, parttime werk, paard en verdere verplichtingen ook het volledige huishouden moest doen incl.altijd alleen boodschappen halen
- omdat hij niets voor mij/mijn kind over had op zowel financieel als emotioneel gebied
- omdat hij het nodig vond de "vuile was" bij een random vrouw via internet op te hangen
- omdat hij tot laat in de nacht poker speelde op de pc
- omdat hij vond dat ik me volledig aan zijn kind aan moest passen(incl. m'n bed en slaapkamer afstaan elke 2 weken+halve vakantie's)

Omdat het gewoon een groot klein egoïstisch kind was.
Zo enorm opgelucht dat ik hem aan de kant heb gezet.
Laatst bijgewerkt door different1 op 13-02-16 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:44

Leuk topic!

Ik dumpte m'n eerste ex na 3j relatie en 2,5j samen wonen omdat hij een workaholic was en meerdere malen vreemd ging en in die jaren nog geen 50x in bed lag Al die jaren maar op de bank sliep

Werkte vaak tot 12/1u of nog later Snachts hij stond op ging werken en kwam dan pas thuis
Douchen en verzorgen(kon gerust een week zonder douche of nog langer dat is ansig al goor maar zeker als je monteur bent en +-120 uur werkt) kende hij niet en viel altijd met z'n vieze kop in slaap op de bank nadat hij amper 10 min thuis was (automonteur) als ik m wakker maakte werd die zo boos...
Wat elke morgen tot ruzie uitte en dat ik t te vies vond om op de bank te zitten zonder n schone Fleece deken

2x vreemd gegaan en maar ontkennen terwijl de feiten d'r niet om logen
Nadat ik m d'r uit schopte gaf hij het toe
En had overal spijt van zou veranderen enz enz
N maand later was t weer raak en heb ik m definitief d'r uit geschopt
In al die jaren is hij 5x op stal geweest terwijl we n pension stal hadden aan huis hij wou me nooit helpen als ik d'r om vroeg terwijl ik wel 3dagen per week moest helpen in z'n garage

M'n 2de ex omdat hij hartstikke gestoord was.... Sexuele handelingen verrichten met mij terwijl ik sliep (blijkbaar slaap ik daar door heen als ik moe ben) een avond gedaan alsof ik sliep omdat ik n vermoeden had... En m'n vermoeden werd bevestigd
Paar dagen na ik m dumpte heeft hij m'n paard gestolen... Relatie van 3 maanden ofzo

3de ex kon z'n handjes niet thuis laten
Zelfs als ik sliep sloeg die me in m'n gezicht omdat hij vond dat ik wakker moest worden (2x wakker gemaakt door n klap in m'n gezicht en dan d'r nog bij zeggen ja nu pas na zoveel klappen word je wakker) en dan ook nog boos worden als ik zei dat hij me z'n pijn deed heeft uiteindelijk 1,5 maand geduurd

Nu woon ik samen met de liefste vriend die ik kan wensen gaat dagelijks mee na stal en is net zo gek op onze dieren dan ik ben ondanks dat hij zelf nooit huisdieren gehad heeft
Als ik ziek ben doet hij alle dieren verzorgen incl paarden enz :+:
Ben zo dol op hem en hij op mij (als t goed is)
Hij maakt me intens gelukkig elke dag weer kan geen punt opnoemen wat d'r beter kan of iets
Zo zie je maar weer dat alles goed komt
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 13-02-16 22:47, in het totaal 2 keer bewerkt

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:45

Hij was computerverslaafd, zat elke vrije minuut die hij had achter de computer en we deden daardoor ook niks meer samen.

Deed niks in huis, alleen maar zooi maken.

We leefden als broer en zus samen.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:47

Ik heb 2 exen gedumpt, de eerste omdat ik verliefd was op een ander, de 2e omdat hij niet tegen zijn ouders durfde te zeggen dat we weer samen waren na een break :') (gevalletje overbezorgde schoonmoeder die geen enkel meisje bij haar zoon liet komen, na 4 jaar is ie nog steeds single en woont nog bij zijn moeder _O- )
Laatst bijgewerkt door Flowery op 13-02-16 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:48

Omdat hij veranderde in een enorm chagerijn. Ik mocht niks en nergens heen hij mocht alles en overal heen. Dronk veel te veel waardoor hij zich ging aanstellen en agressief werd.
Daarbij werd hij enorm onbeschoft en ging me behandelen als een straathond. Lees; me fluiten, dat ik dan moest komen met een "Kom hier". En als ik daar wat van zei keek hij me vernietigend aan.

En hij deed alleen maar naar tegen en over mijn paard.

Dus heb hem de deur gewezen. Dag later stond hij jankend als een klein kind bij mijn moeder op de stoep. Heb nog 2 jaar last van hem gehad. Pff

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:59

Omdat:

- Hij echt een mega mietje was
- Hij niets anders deed dan continu zeuren over zn problemen, en wanneer ik dan met oplossingen kwam was het allemaal niet goed en bleef doorzeuren
- er zat stront op de wcbril
- Hij was mega lui
- Hij loog over dingen

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:59

Omdat ik zijn moeder niet kon uitstaan. Wat een drama.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:03

Ik ben alleen maar gedumpt -O-

Maar ik volg wel want ik vind het een leuk topic :')

Edit; oke een soort scharrel een keer gedumpt omdat ie echt waaayyy tooo klef was continu, ik stikte echt en naja het was allemaal niet zo wederzijds. :') Ohja en nog een reden was ook mijn huidige vriend _O- Die is een ontelbaar keer leuker (en knapper etc. :D )

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 23:03

Wow in jullie "klachten" herken ik ook weer een paar punten die mijn ex ook had

Nauwelijks douche
Persoon waar ik over heen kon walsen hij was best emotioneel voor een man en opzich vind ik emoties bij een man met afentoe is een traan niet erg maar hij huilde als als ik iets zieligs vertelde :P

JLIN haha ook al poep op de bril _O-
Gelukkig had ik een schoonvader die dol was op schoonmaken en dan mooi de poep van zn eigen kind eraf kon boenen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:04

Sorry eh poep op de bril? HOW?! :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 23:05

_Dominique schreef:
Sorry eh poep op de bril? HOW?! :')

Ehmm als je teveel naar achteren met je kont op de bril zit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:06

Dat zit toch voor geen meter _O-

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:07

Eerste vriendje, ik was 15 jaar, vroeg na 2 dagen via Facebook: mag ik je eens vingeren? :oo Euh... :\
Dat was echt een shock voor mij toen :'). Maar nu de allerliefste vriend die er is die nooit zoiets zou vragen :)

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:09

Hij had plotseling geen tijd meer om in het weekend af te spreken. Zijn beide weekenden zaten helemaal vol en doordeweeks had hij ook geen tijd. Toen heb ik hem laten weten dat we helemaal niet meer hoefden af te spreken :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:10

Mijn ex bleek nogal over dingen te liegen. Waren al kleine dingetjes voor gekomen voordat wel samen gingen wonen...Maar liefde maalt blind hè. ..

Toen we eenmaal samen gingen wonen kwamen alle skeletten uit de kast.

Niet alleen meer kleine leugens maar ook hele grote (waaronder n mega studieschuld waar hij over had gelogen en hij nu n dwangbevel voor kreeg). Na confrontatie elke x weer liegen...Tot ik t zat was...

Hij was zo iemand van als ik het niet zie dan is t er niet (stopte alle rekeningen, aanmaningen de gewoon in zn tas...weg foetsie...Geen probleem meer...uhu...)

Eigenlijk was hij ook heel narcistisch maar dat zag ik toen niet...En hij leefde vooral op mijn geld met zijn dure smaak.

Mijn ouders hadden dat eerder Door dan ik, ik zag t niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:11

TrIjNiE__ schreef:
Eerste vriendje, ik was 15 jaar, vroeg na 2 dagen via Facebook: mag ik je eens vingeren? :oo Euh... :\
Dat was echt een shock voor mij toen :'). Maar nu de allerliefste vriend die er is die nooit zoiets zou vragen :)

_O- _O- _O-

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:14

Omdat mijn ex een grote leugenaar is, flipte bij confrontaties, hij over de streep is gegaan, mij onwijs gekwetst heeft, hij vaak een slecht humeur had en omdat het de grootste loser is die ik ken!

Bijzonder hoe je in korte tijd compleet anders over iemand kan denken! Hihi

Nu al een leuk topic dit, goed idee!

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:16

Calanddra schreef:
Mijn ex bleek nogal over dingen te liegen. Waren al kleine dingetjes voor gekomen voordat wel samen gingen wonen...Maar liefde maalt blind hè. ..

Toen we eenmaal samen gingen wonen kwamen alle skeletten uit de kast.

Niet alleen meer kleine leugens maar ook hele grote (waaronder n mega studieschuld waar hij over had gelogen en hij nu n dwangbevel voor kreeg). Na confrontatie elke x weer liegen...Tot ik t zat was...

Hij was zo iemand van als ik het niet zie dan is t er niet (stopte alle rekeningen, aanmaningen de gewoon in zn tas...weg foetsie...Geen probleem meer...uhu...)

Eigenlijk was hij ook heel narcistisch maar dat zag ik toen niet...En hij leefde vooral op mijn geld met zijn dure smaak.

Mijn ouders hadden dat eerder Door dan ik, ik zag t niet.

Pfoee veel herkenning!