Helaas! Het was maar een droom

Goh wat heb ik lekker geslapen en HEERLIJK gedroomd!
Eerst droomde ik over mijn overleden hondje, hoe blij ze was en tevreden. (Altijd fijn om te dromen toch?)
En toen kwam hij langs. Een hele leuke jonge man, die mijn hart sneller deed slaan. "Kor"
Geen blond haar of blauwe ogen, nee bruin haar en ogen. En zijn manier van praten

Spoiler:
(ja, het is een bekende nederlander
)
(ja, het is een bekende nederlander

In de droom liet hij me verschillende steden zien, zijn passie en ook het probleem dat hij bekent was en veel fans had die graag zijn aandacht wouden hebben. Ik reageerde prima, had alle tijd en accepteerde het.
Wanneer we verder gingen, hield hij mijn hand vast.
(hier werd ik even wakker, want ik voelde zijn hand echt! Bleek het dat ik mijn andere hand vast had gepakt

We hadden in mijn droom al vele date's gehad en hij had mijn ouders ook al ontmoet. En in de laatste droom ontmoette ik zijn vader (waar zijn moeder was?) . Helaas had deze man veel problemen die hij uitte in schelden en het belachelijk maken van anderen.
"Kor" vroeg of ik mee naar buiten ging en ik volgde hem.
Bleek het mijn buurjongen te zijn!

Hij had een leuk idee, hij wou graag met me naar de bioscoop. Dus liepen we naar de bushalte.
En wat daar gebeurde...
Hij steekt een kruising over en loopt naar een andere bushalte waar de bus staat te wachten. Ik zie hem instappen en weg rijden.
Op dat moment krijg ik een smsje en kijk ik wat er staat:
Ik kom naar je toe!
En toen werd ik verward wakker

Met dit liedje op de radio (ik slaap met de radio aan

https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo
Voelt zo de "monday blues" ??
Normaal ben ik enorm van dromen uitpluizen, dus inmiddels kan ik wel een beetje inschatten waar mijn hoofd mee bezig is/was.
Ik maak plaats voor nieuwe liefde, nieuwe mensen en leer mezelf nog meer kennen.
Wie heeft ook weleens zo gedroomd, dat het gevoel echt intens was en dat (ik in dit geval) echt verliefd wakker werd?