Mooie dromen en het gevoel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Mooie dromen en het gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 08:31

Afgelopen nacht is er een wonder gebeurd, ik werd weer verliefd!!

Helaas! Het was maar een droom ;(
Goh wat heb ik lekker geslapen en HEERLIJK gedroomd!
Eerst droomde ik over mijn overleden hondje, hoe blij ze was en tevreden. (Altijd fijn om te dromen toch?)
En toen kwam hij langs. Een hele leuke jonge man, die mijn hart sneller deed slaan. "Kor"
Geen blond haar of blauwe ogen, nee bruin haar en ogen. En zijn manier van praten <3
Spoiler:
(ja, het is een bekende nederlander :P )

In de droom liet hij me verschillende steden zien, zijn passie en ook het probleem dat hij bekent was en veel fans had die graag zijn aandacht wouden hebben. Ik reageerde prima, had alle tijd en accepteerde het.
Wanneer we verder gingen, hield hij mijn hand vast.

(hier werd ik even wakker, want ik voelde zijn hand echt! Bleek het dat ik mijn andere hand vast had gepakt :') Dus ik sluit snel mijn ogen en val zo weer in slaap)

We hadden in mijn droom al vele date's gehad en hij had mijn ouders ook al ontmoet. En in de laatste droom ontmoette ik zijn vader (waar zijn moeder was?) . Helaas had deze man veel problemen die hij uitte in schelden en het belachelijk maken van anderen.
"Kor" vroeg of ik mee naar buiten ging en ik volgde hem.
Bleek het mijn buurjongen te zijn! :') Die ik nooit eerder had gezien.

Hij had een leuk idee, hij wou graag met me naar de bioscoop. Dus liepen we naar de bushalte.
En wat daar gebeurde...

Hij steekt een kruising over en loopt naar een andere bushalte waar de bus staat te wachten. Ik zie hem instappen en weg rijden.
Op dat moment krijg ik een smsje en kijk ik wat er staat:
Ik kom naar je toe!

En toen werd ik verward wakker -O-
Met dit liedje op de radio (ik slaap met de radio aan ;) )
https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo

Voelt zo de "monday blues" ??
Normaal ben ik enorm van dromen uitpluizen, dus inmiddels kan ik wel een beetje inschatten waar mijn hoofd mee bezig is/was.
Ik maak plaats voor nieuwe liefde, nieuwe mensen en leer mezelf nog meer kennen.

Wie heeft ook weleens zo gedroomd, dat het gevoel echt intens was en dat (ik in dit geval) echt verliefd wakker werd?

GeneralFlynn

Re: Mooie dromen en het gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 08:37

Ik.
Echt hoteldebotel.
Maar na een kwartier wist ik dan al niet meer waar de droom precies over ging, en ik weet ook nooit de naam van mijn droomman.
Het is door de jaren heen ook altijd een andere man.
Ik bedoel, ik herken hem dan niet uit eerdere dromen.
Beetje jammer dat ik deze droom al jaaaaren niet meer gehad heb.
(misschien omdat ik nu getrouwd ben? )

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 08:38

Misschien heb je nu je droomman al gevonden Tinkerloos? :D Dat is toch super nieuws?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 09:45

Haha, lijkt me heerlijk om een keer mee te maken, ben al zo lang niet verliefd geweest.

Ik heb nog nooit een verliefd zijn droom gehad, maar ik heb wel iets vergelijkbaars kwa zeker het gevoel voelen meegemaakt. Alleen uuuhm.... Dat is een beetje 18+ :+

Spoiler:
Echt super bizar, ik droomde dat ik hele goede "interactie" had met een man en toen werd ik vlak voor de climax wakker, en het voelde echt zo, was helemaal flustered, man man man, DAT was echt mega frustrerend.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 10:08

Dat ken ik ook ja. :D

En het is geen mooie droom, maar ik droom wel eens dat ik moet kiezen tussen mijn kinderen wie ik in een noodsituatie kan redden.
Dan kan ik er bijv maar 1 redden en voor de ander loopt het slecht af.
Dan huil ik vreselijk in mijn droom en word ik ook echt met tranen en snikkend van het huilen wakker.
(dat droom ik gelukkig niet vaak hoor)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 19:15

Shiloh schreef:
Haha, lijkt me heerlijk om een keer mee te maken, ben al zo lang niet verliefd geweest.

Ik heb nog nooit een verliefd zijn droom gehad, maar ik heb wel iets vergelijkbaars kwa zeker het gevoel voelen meegemaakt. Alleen uuuhm.... Dat is een beetje 18+ :+

Spoiler:
Echt super bizar, ik droomde dat ik hele goede "interactie" had met een man en toen werd ik vlak voor de climax wakker, en het voelde echt zo, was helemaal flustered, man man man, DAT was echt mega frustrerend.

Oops, ook herkenbaar :')