Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ynskek
Moderator Algemeen

Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-20 19:58

Secret Santa Surpise #7: 2020

Afbeelding

Na het grote succes van 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 en 2019 gaan we ook dit jaar weer van start. De Secret Santa Surprise... Oftewel SSS.

Hoe werkt het?

In principe is het idee hetzelfde als met het normale lootjes trekken alleen dan op afstand.
De cadeautjes gaan dus ook in een pakketje via de pakketpost, net als je hint(s) zodat de ontvanger kan raden wie je bent.

Hiervoor zal je adres bij een bokker bekend worden. Wil je dit niet? Doe dan niet mee!

Spelregels

- Minimum leeftijd is 16 jaar, geboortejaar 2004 of eerder
- Het gaat om een bedrag van 12,50 excl verzendkosten.
- Inschrijven kan tot ongeveer 1 oktober of eerder als we de 100 deelnemers bereiken.
- Lootjes worden eerste week november verdeeld.
- Bij je inschrijving in dit topic stuur je direct een PB naar Ynskek toe. Hierin zet je: Je naam, Adres, Eventuele tops en flops. Ook geef je gelijk in dit bericht aan of je het op prijs stelt als iemand een wat ruimere top en flop lijst heeft of dat je liever iemand wil die dit niet heeft. Pas als dit bericht bij Ynske is is je aanmelding definitief.
- Tweedehands spullen zijn toegestaan in de paketten, maar als organisatie sluiten we kleding hier van uit. Als je absoluut geen tweedehands artikelen wilt ontvangen geef dit dan direct aan in je top/flop lijst.
- Het pakket moet verzonden worden tussen 9 en 18 december. Let op: Bij verzenden op 18 december moet het pakket voor 16.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze paketten ook echt de 18e mee gaan met de verzending
- Het pakket wordt verzonden via PostNL.
- Bij ontvangst van je pakket plaats je een foto zodat de lijst van Donna actueel blijft.
- Als je jou Secret Santa hebt geraden plaats je dit in het topic zodat de lijst van Donna actueel blijft.
- Heb je vragen, problemen of gaat er iets niet lekker in dit topic? Informeer dan M_D_H.
- Het is de bedoeling dat dit topic centraal blijft, gebeurt dit niet? Informeer dan M_D_H.
- De organisatie wil dat iedereen zijn pakket ontvangt. Lukt dit niet? Informeer dan M_D_H ruim op tijd.
- Na het verdelen van de lootjes is ruilen niet mogelijk.

Om dit topic centraal te houden hebben wij ook dit jaar gekozen om twee topics:
Secret Santa 2020, voor alle tips en flops, hints en uiteraard voor de foto's van de pakketten.
[LZP] Secret Santa Surprise 2020

En een kippenhok voor je dagelijkse portie kletspraat en onzin verhalen.
[HK] Secret Santa kippen 2019 #2

Let op: Het is de bedoeling dat je ook al voor het uitdelen van de lootjes actief meepraat om jezelf voor te stellen en de toekomstige secret santas al een kijkje te geven in je tops en flops.

Tips

-Voor de hints kan je denken aan een gedicht, rebus, foto, puzzel of een andere hint. Voor meer ideeën, neem een kijkje in de voorgaande topics.
- Kom je niet uit een hint? Vraag de andere deelnemers om hulp, lukt het dan nog niet? Vraag dan een extra hint aan Ynskek.

Voorgaande topics

[LZP] Secret Santa Surprise
[LZP] Secret Santa Surprise 2016
[LZP] Secret Santa Surprise 2017
[LZP] Secret Santa Surprise 2018
[LZP] Secret Santa Surprise 2019

Wij hopen op wederom een succesvol jaar.
Groetjes de Organisatie:

Donna89,
Ynskek,
M_D_H

Wij willen dit jaar graag tijdens deze actie een kaars laten branden voor Roby die haar strijd tegen kanker helaas vorig jaar heeft moeten opgeven.

Zij heeft meermaals mee gedaan aan eerdere edities en kon enorm genieten van alle voorpret. Hopelijk kijkt zij, waar ze dan ook mag zijn, van bovenaf met ons mee.

Afbeelding

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 21:59

Puzzelen vind ik geweldig! Disney, dieren en landschappen vind ik gaaf om te doen. Jan van Haasteren heb ik dan juist weer weinig mee. Ik wil alleen nog eens die van de F1 van hem, omdat ik dat wel echt leuk vind, maar over t algemeen vind ik zijn puzzles te druk..

Bellatrix schreef:
Nee Roos!! :oo

Cyn, wat is dat? _O-

Afbeelding

Letterlijk een puzzelmap haha.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:24

Hilli schreef:
Dat poedersuiker klinkt eigenlijk interessanter, Roosch :))

Lekker is ie ook wel! :))

Ben ook een borrelmens. Hou ervan. Gaat alleen niet goed samen met mijn "ik wil kg's kwijt" plan de campagne. Dus heeel af en toe zoek ik zelf wat lekkers uit. :j kan behoorlijk drinken, maar dat doe ik nooit in mijn uppie.
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:28

Afbeelding

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:32

Mijn facebook is redelijk openbaar, maar er staat dan ook weinig op :) Instagram doe ik niks mee

Koken hou ik trouwens echt niet van. Ik ben alleen en vind het altijd zo'n gedoe om voor mezelf te koken. Vind het echt tijdverspilling. 2 jaar geleden was dit ook al zo, toen kreeg ik van mijn SSS onder andere een kookboek, maar er is daardoor geen verandering in gekomen. Dus blijft een flop helaas.

Om er weer een nieuw onderwerp in te gooien. Wie van jullie heeft er huisdieren (die ook verwend mogen worden)?
Ik heb een hondje. Is tevens mijn mascotte. Op wedstrijd ziet iedereen altijd eerst Fem en dan pas mij.

Afbeelding

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:24

Ik heb 2 katten, Nacho en Noodle <3 Vorig jaar tijdens SSS waren ze zo groot..
Afbeelding

Nu zijn ze een beetje groter, de tijger weegt 2 kg meer dan de ander :')

Afbeelding

Ze krijgen eigenlijk alleen droge brokjes, vorig jaar tijdens SS zaten er in mijn pakket kattensnoepjes en die hebben ze met liefde opgegeten en kocht ik daarna zelf ook. Maar de ene werd nogal dik en toen moest ie op dieet. Dus heb ze sindsdien niet meer gekocht. Maar hij is afgevallen dus hij zou ze wel meer mogen :+

En al 2.5 jaar een heel leuk leasepaard genaamd Born Free <3

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door CharxHebe op 02-09-20 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:28

Leuk al die dieren.

Ik heb zelf 2 ponys Amber en Hans. Grietje heb ik helaas moeten laten inslapen recent.
Afbeelding

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 15:18

Veel dieren hier <3

Wij hebben Hipster de Hamster. En deze draak aka Morax:
Afbeelding
Morax is een beetje kieskeurig qua snoepjes :') speeltjes zijn altijd leuk :j

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:24

Hier drie honden ( en alles rondom de Japanse akita is erg welkom! ) en net een eigen schotel zuurvlees. Afbeelding
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 21:23

Oja. Huisdieren. Heb ik ook.

Kedi:

Afbeelding

En Neko:

Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 21:27

Ik heb 2 katten. 2 enorme macho's naar elkaar toe, 9/10x is het vechten. Maar soms, héél soms, kunnen ze wel lief zijn <3
Ze zijn super speels en houden onwijs veel van kattenkruid. Eten/snoepjes liever niet voor ze ivm allergieën. Zo baasje, zo huisdier :))

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 21:35

Ik heb ook 2 katten. <3
Eentje is zielig. Pas geopereerd aan haar oog en oren. Nu nog aan de medicijnen en met een kap om. :(:)

Afbeelding
Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 21:36

Awww we gaan beestjes posten? <3

Banjer <3
Afbeelding

Cobus <3
Afbeelding

Knelis <3
Afbeelding

Cinna <3
Afbeelding

Ronja <3
Afbeelding

Livia <3
Afbeelding

Buddha <3
Afbeelding

Harley <3
Afbeelding

Yellow <3
Afbeelding

Lychee <3
Afbeelding

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 22:04

Als we beestjes posten daaaan: Afbeelding

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 06:59

Zo leuk al die huisdieren!
Hier wonen 2 freules bij ons

Afbeelding

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:07

Wat een knapperds allemaal. Hier alleen een vriendinnetje van ondertussen bijna 7.

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:17

Als ik het berichtje van het beheer lees ga ik er stiekem vanuit dat ik erbij zit! :)

Dus dan stel ik mij vast al even voor. Ik ben 31 en het hoge Noorden achter gelaten voor een baan in België. Ik werk in de zorg dus de tijden om op te staan komen mij bekend voor. :+
Verder heb ik twee geweldige katten, twee pensionado's uit het asiel. Een vriend en een zoontje van vijf maanden.
Nu ik nadenk over mijn hobby's ga ik denk ik klinken als een cliché moeder, maar hé die moeten er ook zijn. :+
Goed; ik lees erg graag, kook en bak graag, ga graag wandelen in het bos en hou van reizen, koffie en chocolade. <:3
Om het dan een ' beetje minder saai' te maken ben ik groot Stephen King, hard rock en metal fan.

We hebben helaas geen bad en de Xenos interieur afdeling mag voor mij over geslagen worden.

Vorige jaar werden ook de katten goed verwend door mijn geweldige lieve Secret Santa, en kreeg ik spontaan hulp bij het uitpakken.

Afbeelding

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 16:01

_O- ja dat is zo geraden.

Ik ben vreselijk slecht met hints raden :=

Ook ik heb een woefer, maltezer x oliebol .
Inmiddels 7 of misschien al wel 9 jaar,nog steeds dol op piepbeesten,pluchen beesten die vermoord worden en andere piepspeeltjes.
Even een mooie foto van hem. moet ik nog steeds af laten drukken

Afbeelding

Verder 2 Friese paarden,1 op leeftijd en haar veulen van inmiddels 3 jaar.
Ben ik rustig aan mee aan het hersenwerk en,longeren, schriktraining etc.

Afbeelding

Maar wat 1 van de voorgangers ook al zei, het is hartstikke mooi dat iemand"onbekend" zoveel moeite voor jou wil doen.
Dat is al erg leuk, bovendien de voorpret van cadeautjes zoeken,raadsels bedenken etc maakt het ook leuk :)

zo kreeg ik voor Sinterklaas toch wel een heel tijdrovend cadeau...er was wat penny spul in de aanbieding bij de aldi... dat vond ik toch wel een beetje erg makkelijk vanaf makend..

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 16:51

Judith_ schreef:
hahahatsjoe schreef:
Ik ben jaren 60 gek, dus geen moderne spullen voor in huis, geen verzorgingsspullen en geen kaarsjes i.v.m. de katten. Kerst meuk leuk, vorige keer kreeg ik een geweldige kerstmuts en handschoenen. En ik heb minipaardjes dus roze minipaardjesdingen, heerlijk.

Wat leuk, de jaren 60! Ik ben heel erg benieuwd hoe zich dat uit? In je interieur? Je muziek smaak? Nieuwsgierig. :D

Leuk dat je het vraagt Judith.

Afbeelding

En in de keuken een oude Amerikaanse koelkast uit de jaren 50, een Brabantiatafeltje met skai stoeltjes, in de badkamer een grote oude wasmand, oude kastjes, oude handdoeken. Brook Benton, de beste zanger van die tijd en alle andere muziek uit die tijd. Heb helemaal niets moderns behalve de tv en de muziekspeler, en mijn bed. Boven heb ik nog een kamerscherm uit de jaren 50, alle bloempotten zijn sixties, enzovoort.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:12

Wat gaat het alweer hard. Zie veel dieren langskomen. Hier ook twee knapperts rondlopen

Aoi:
Afbeelding

Gin:
Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:33

Wat gaan jullie hard zeg!

Ik zal me ook even voorstellen :D

Ik ben Annemiek, 35 jaar. Vorig jaar heb ik voor het eerst mee gedaan, groot succes! Ik weet niet wat ik leuker vond; het krijgen van kado’s of het zoeken naar kado’s voor mijn lootje en het inpakken.. ik denk dat laatste :D
Ik werk als trouwvideograaf en fotograaf.
Ik heb een paard (Mystic, een tinkerruin van 20) en een hond (Faizah, mijn 8 jarige afghaanse windhond).
Samen met mijn vriend zijn we druk bezig met het opknappen van ons zeilschip, om later op te wonen en mee te reizen.
Andere hobby’s van me zijn koken, de moestuin, duurzaam/zelfvoorzienend leven, en ik hield altijd enorm van knutselen/tekenen/schilderen en creatieve activiteiten maar daar heb ik de laatste jaren nauwelijks tijd voor gehad.

Mijn paard krijgt alleen hooi en speciale brok, maar mijn hond mag alles. Wel is madam wat kieskeurig, en dingen die te hard/taai zijn of stinken zoals runderoor, luchtpijp en long blieft hare majesteit niet :+ Wel is ze gek op vis.

Mystic
Afbeelding

Faizah
Afbeelding

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:44

Ik ben picky qua make up en maskers haha. Heb daar al zat van :)
Maar ik doe wel mee met beestjes showen. Dit is mijn pony en mijn kat ga in straks even een foto van zoeken. Heb wel al mn huis volhangen met foto's eigenlijk
Afbeelding
Afbeelding

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:57

Yeah! Ik zit erbij *\o/*
Ik zal me ook even voorstellen
Ik ben Iris ik ben bijna 26 jaar oud en heb mijn eigen tinker Cookie Afbeelding
In mijn vrije tijd ben ik in de winter vaak aan het puzzelen (1000 stukjes en dan de Disney varianten zijn het leukst! )
Make up kwam net voorbij heb ik helemaal niks mee maar nagellak vind ik wel weer erg leuk!
Verder is mijn lievelingskleur roze
Een flop is absoluut de kleur groen

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:41

Afbeelding

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 08:04

Laat ik mij ook even voorstellen. Heb nu lekker vakantie dus zit wat minder achter de computer. Inmiddels doe ik al een paar jaar mee. Vooral de verrassing vind ik erg leuk. Heb je iets zelfgemaakt? Top! Ik ben zelf ook graag creatief bezig.
Ik ben verder graag buiten. Lekker wandelen in de natuur en dan het liefst foto's maken. Sinds 2 jaar ben ik daar weer lekker mee bezig en in het bezit van een mooie olympus systeemcamera.
Liever geen voedselpakket, al mag je voor pure chocolade van hands off my chocolate best een uitzondering maken.
Samen met mijn viend vind ik het heerlijk om spelletjes te spelen. We hebben zelfs een heuse competitie. Zo spelen we bijvoorbeeld de beverbende, exploding kittens maar ook marioparty op de switch of gaan we bowlen, midgetgolfen etc.

Ik rij 1x per week paard op de manege dus paardenspullen zijn niet nodig. Ik heb ook een huisdier. Rex mijn konijn. Snoepjes krijgt hij niet maar met een lekkere smaak hooi maak je hem wel blij.

Ik doe mijn best om mee te praten. Ben ik wat stil dan ben ik druk of vrij. Er is voor mijn lootje wel voldoende info te vinden dus wat dat betreft maak ik mij geen zorgen. Op naar weer een mooie editie.

Meet Rex in Peruviaanse stijl.

Afbeelding