Victoria Milan - Europa's nr. 1 site voor discreet overspel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Victoria Milan - Europa's nr. 1 site voor discreet overspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 09:42

Serieus..ik zat net echt met mijn oren te klapperen..
Op de radio een spotje, waar reclame wordt gemaakt om een affaire te beginnen..
100% discreet, jouw geheim.

Vorig jaar werd er ook al reclame voor gemaakt, maar na het een hele tijd niet meer gehoord te hebben, hoorde ik het vanmorgen dus weer op de radio.

Het moet toch niet gekker worden! Net of dat het normaal is om een affaire te hebben, laat staan dat er reclame voor gemaakt wordt. Of ben ik nu zo ouderwets en is dit de nieuwe manier van het hebben van een relatie?

In mijn optiek is de manier waarop er reclame gemaakt wordt ('jouw geheim') al niet echt een gedegen basis voor een relatie. Maar goed, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de bokkers hierover denken.

gretoes

Re: Victoria Milan - Europa's nr. 1 site voor discreet overspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:44

ik vind het ook echt t'e bizar..... en eigenlijk schandalig dat er reclame voor word gemaakt!

ik moet er niet aan denken, en mijn man ook niet (hoop ik :-) )

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:47

Zelf denk ik er precies hetzelfde over. :)

Hoorde de reclamespot gister ook voor het eerst op de radio, en dacht in eerste instantie dat ik het verkeerd had gehoord.. :=
Vind het een behoorlijk vreemde bedoening. Sowieso het vreemdgaan op zich al, maar dat er dan ook nog bedrijven zijn die er een markt in zien. Daar kan ik al helemaal niet bij, inclusief de bijbehorende reclamespots. :n

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:49

Jeetje, serieus?
Wauw... ziek eigenlijk.

Vind vreemdgaan sowieso al het stomste wat iemand kan doen in een relatie,bah, laat staan dat ze het promoten :?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:52

Zijn nog 7 verschillende spots ook :+
Weet wel naar welk radio station jullie luisteren :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:52

Ik hoorde laatste ook iets over een website: Second Love oid.
Te gek voor woorden :n !!!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:59

Op sky komt ook de hele tijd second love voorbij ..
Ben eigenlijk wel zo nieuwsgierig dat ik me aan zou willen melden om te kijken wie er allemaal bij staan..
Je moet toch wel gigantisch achterlijk zijn om je op zo'n site aan te melden?
Rare wereld :Y)

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:07

Vind het fijn dat er mensen hetzelfde over denken.
Vind het gewoon walgelijke reclame spotjes.
Je gaat toch niemand aanzetten tot overspel?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:09

Ze zeggen dat ze al 1,3 miljoen leden hebben.... Dat vind ik eigenlijk nog wel het meest bizar van allemaal........ :roll:

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:10

Walgelijk om reclame te maken om overspel te gaan plegen.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:10

Ik vind het ook echt te bizar voor woorden gewoon... zoiets vind ik echt niet kunnen...
vreemdgaan vind ik al heel laf, en nu met zo'n reclame spotje al helemaal, alsof ze het promoten :roll:

linsim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:11

ik denk dat de echte vreemdgaanders het ook niet via zo n site doen.

wel achterlijk dat zoiets bestaat!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:11

Nou ja.. of het echt aanzetten tot is?
Ik bedoel, waarschijnlijk doen alleen mensen het die toch al niet fijn in de relatie zitten en word ze zo een gemakkelijke optie geboden..
Ik geloof niet dat mensen die nog nooit aan overspel plegen gedacht hebben na zon spotje opeens denken, dat moet ik doen!
Daarnaast welke koe meld zich nu op zo'n overduidelijke foute site aan :D
Mijn ding is het ook absoluut niet, vind het verschrikkelijk.. Maar als je vreemd wil gaan, lukt je dat toch wel..

De spotjes zijn wel echt te cheesy..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:13

Gezien het feit dat dergelijke sites toch bestaansrecht hebben, zegt voldoende: er is vraag naar.
Hoe erg dat ook is....

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:13

Skessa_ schreef:
Ze zeggen dat ze al 1,3 miljoen leden hebben.... Dat vind ik eigenlijk nog wel het meest bizar van allemaal........ :roll:

Serieus...?
Stel je voor dat je je man/vrouw vriend/vriendin erop ziet staan... dan word je toch gek :(:)

Mensen die vreemdgaan daar zit sowieso een steekje niet goed, maar om het via zo'n site te doen...

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:14

MelanieB schreef:
Skessa_ schreef:

Serieus...?
Stel je voor dat je je man/vrouw vriend/vriendin erop ziet staan... dan word je toch gek :(:)

Mensen die vreemdgaan daar zit sowieso een steekje niet goed, maar om het via zo'n site te doen...

denk dat ik indd ook gek zou worden als ik iemand zie staan die ik ken....

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:14

Tja dat ZEGGEN ze, weet natuurlijk niet of t waar is.

Maar het is anoniem.... Dus ik weet niet of je iemand dan wel zo makkelijk kan vinden?

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:18

ik vind het ook heel triest. Misschien ben ik ook ouderwets, maar vind dit echt bizar dat er zulke sites bestaan!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:18

Je moest ze de kost geven, de mensen die gebruik maken van dergelijke sites :j Het is allemaal anoniem, foto's maak je pas zichtbaar als je een beetje weet met wie je in gesprek bent etc.

En wat ik er van moet denken? Mensen die willen vreemdgaan (en er zijn er genoeg) weten de meerdere wegen naar Rome toch wel te vinden.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:22

Je zou je haast aanmelden om in de gate te kunnen houden of je partner er op komt te staan :n

Gelukkig luistert mijn vriend nooit naar de radio haha.

Tja zo lang er markt voor is zullen deze dingen blijven bestaan. En blijkbaar is er markt voor want er gaan zat mensen vreemd. Al vind ik het wel zielig dat ze dan niet eens iemand uit de buurt zoeken, maar dan op internet gaan kijken..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:24

Selka schreef:
Je zou je haast aanmelden om in de gate te kunnen houden of je partner er op komt te staan :n

Dat nou weer niet, mag hopen dat je je partner vertrouwd. :j

Maar ik zou wel nieuwsgierig zijn naar mensen in mijn omgeving of ik bekenden zie :')

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:28

Ik vind het walgelijk dat dit soort dingen steeds meer terug te vinden zijn in onze samenleving. In mijn ogen ben je in een relatie nog steeds trouw, tenzij je daar samen afspraken over maakt en dan heb je een dergelijke site of geheim niet nodig.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 10:31

Ergens denk ik ook wel dat deze site een 'stem' van een gedeelte van de samenleving is. Realistisch bekeken: hoeveel stellen gaan er uit elkaar omdat 1 van de 2 vreemd ging / gaat? Het gebeurd, alleen, heerst er een taboe op? Wordt de vreemdganger niet met de nek aangekeken?

Ik bedoel, tegenwoordig wordt er vaak gesproken dat we ruimdenkend moeten zijn, open moeten staan voor alles wat anders is etc., maar in hoeverre kun je hier te ver in door slaan? Of zijn we met zijn allen teveel aan het ideale plaatje gebonden, waarin je iemand tegenkomt, trouwt en 'they live happily ever after' en 'accepteren' we het daarom niet?
In hoeverre moet je (zelfs in deze moderne maatschappij) van dit soort dingen het taboe (is het dat, of iets anders?) afhalen en ook maar doen alsof het 'normaal' is?

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:38

Ik vind het ook gewoon absoluut belachelijk. Vreemdgaan is toch niet iets om te promoten? Dan kun je net zo goed een site als liegtegenjepartner.nl gaan oprichten, of spiekenbijexamens.nl :')

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:14

Nou echt belachelijk! Wist ook niet wat ik hoorde... Dat zoiets uberhaupt de radio op mag :')
Ik weet niet of de dj's het over deze site hadden, maar er werd gezegd dat de meeste mensen die daar lid zijn in hun profiel hebben staan dat ze 'betrouwbaar' zijn... My god 8)7