Wie is nog meer actief op vakantie veilingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sachet

Wie is nog meer actief op vakantie veilingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 15:50

Ikke wel. :D

Ik hou van die site, er staan soms echt hele leuke dingen op waar ik nooit aan heb gedacht om die eens te gaan doen.... En dan vaak ook nog voor een zeer fijne prijs. :)
Zijn er nog meer bokkers die hier erg actief zijn? En zo ja waar bied je dan vaak op?

Mandyy

Re: Wie is nog meer actief op vakantie veilingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:58

Ik heb pas een Fish Spa gewonnen, moet ik nog steeds een keer gaan doen.
Vriendin heeft pas dierentuinkaartjes gewonnen, dus we gaan zaterdag naar de dierentuin. :D

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 15:59

Ahh leuk! Ja vakantieveilingen staat helemaal vol met Fish Spa.... :)
Ben benieuwd hoe het zaterdag is!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:00

Ik ook, maar ik lees altijd wel even de voorwaarden door. Zo was er een bon voor hotel, maar je was wel verplicht daar een 3 gangen diner te doen. Ookal betaal je dan maar weinig voor je bon, kunnen de kosten hoog oplopen.

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 16:02

Ja dat is met die vakantie's vaak ook excl ticket excl eten....

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:03

Inderdaad, daarom is het belangrijk om vooraf goed door te lezen.

Sachet, wat heb jij allemaal al gewonnen?

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:10

Helaas hadden wij via vakantieveilingen een hotel geboekt voor een nacht,en er stond bij dat dat geldig was gedurende het hele weekend. Op het moment van boeken bleek dat helaas niet zo te zijn, je kon alleen boeken van zondag op maandag. Viel vies tegen dus!

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 16:11

Eigenlijk alleen maar wellness.... Maar ben nu ook aan het kijken voor een weekje weg in Nederland. :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:46

Leuk!

Mijn ouders hadden laatst een BBQ die m'n oom en tante via vakantieveilingen hadden gewonnen, was ook erg leuk hoorde ik.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:52

Ik heb een overnachting in Preston Palace gewonnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:55

Ik vind t soms ook leuk om te struinen :D Heb me wel eens vergist in een bon voor 4 overnachtingen voor 14 euro toen bleek dat ik het ontbijt en diner verplicht moest afnemen. Terwijl we erg houden van uit eten gaan :P

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 16:58

L_iek schreef:

Die er net op stond?? van 150€ ofzoiets..

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:06

Sachet schreef:
L_iek schreef:

Die er net op stond?? van 150€ ofzoiets..

Heb hem van de week gewonnen. Jammer dat ik te snel op bieden geduwd had. Aangezien ik die data helemaal niet kan. Kijken of ik er iemand anders blij mee kan maken.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:12

Ik heb nu 2 bonnen voor de sauna. 1 voor avond en 2 voor hele dag.
Alleen even geklaagd bij betreffende sauna dat ze niet bij elk ding wat ze erop zetten de beschikbaarheid erbij zetten. Die zag je pas nadat je gewonnen had. Nadat ik even op mijn strepen heb gestaan kan ik nu toch op de dag waar ik voor ging.

Ben ook bezig voor 2 overnachtingen in parijs, echter, als je de resensies op internet leest vraag ik me af of ik er goed aan doe om dit via vakantieveilingen te doen. De meeste hotels worden niet als goed ervaren. En de prijzen van VV lopen ook zodanig op (als je de kosten van ontbijt,parkeren etc er bijopteld) ik bijna net zo goed via een website van een hotel zelf kan boeken. (bijv. VV was 50 euro bieden,maar er kwam nog 41 euro bij van parkeren/ontbijt/toeristenbelasting/vakantieveiling. De biedingen liepen nog op tot 60 euro, dat is dan in totaal al 100 euro. Voor 130 euro kan ik ook gewoon een hotel boeken wat een stuk beter staat aangeschreven bij bijvoorbeeld zoover).

Aangezien ik totaal geen verstand heb van hotels, don't-does etc. heb ik de hulp van pa maar ingeschakeld. De kans is erg groot dat ik voor weekendje parijs niet via de veilingen ga doen.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:13

IK!! ik hou van vakantieveilingen :P
haal er vooral attractiekaartjes vandaan

ooit een keer 13,- geboden voor walibi, kreeg de site storing vanwege onderhoud, en ik was laatste bieder, dus lekker goedkoop dagje walibi gehad toen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:38

Ik kijk er af en toe eens rond. M'n vader zit zelf heel erg veel op hotelveiling of kamerveiling oid.

Carowl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:46

Toevallig was het daarstraks op Stressvakantie Winter (Belgische tv)..
Ik blijf er maar weg van, maar misschien werkt het wel gewoon voor Nederlanders.

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:59

@ L_iek: ik heb misschien welk interesse :o Welke datum is het?

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 01:04

miss_lizje schreef:
Alleen even geklaagd bij betreffende sauna dat ze niet bij elk ding wat ze erop zetten de beschikbaarheid erbij zetten. Die zag je pas nadat je gewonnen had. Nadat ik even op mijn strepen heb gestaan kan ik nu toch op de dag waar ik voor ging.

Ben ook bezig voor 2 overnachtingen in parijs, echter, als je de resensies op internet leest vraag ik me af of ik er goed aan doe om dit via vakantieveilingen te doen. De meeste hotels worden niet als goed ervaren. En de prijzen van VV lopen ook zodanig op (als je de kosten van ontbijt,parkeren etc er bijopteld) ik bijna net zo goed via een website van een hotel zelf kan boeken. (bijv. VV was 50 euro bieden,maar er kwam nog 41 euro bij van parkeren/ontbijt/toeristenbelasting/vakantieveiling. De biedingen liepen nog op tot 60 euro, dat is dan in totaal al 100 euro. Voor 130 euro kan ik ook gewoon een hotel boeken wat een stuk beter staat aangeschreven bij bijvoorbeeld zoover).

Aangezien ik totaal geen verstand heb van hotels, don't-does etc. heb ik de hulp van pa maar ingeschakeld. De kans is erg groot dat ik voor weekendje parijs niet via de veilingen ga doen.

Ridderkerk zeker??:)

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 01:04

ik kijk ook regelmatig op vakantieveilingen en heb er ook al een paar leuke dingen vanaf gehaald :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 07:44

Kimberleij schreef:
miss_lizje schreef:

Ridderkerk zeker??:)

Inderdaad Ridderkerk ja.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 07:45

melissa_b schreef:
@ L_iek: ik heb misschien welk interesse :o Welke datum is het?

Ik stuur je een pb.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 07:50

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:16

Ik kijk ook weleens rond op vakantieveilingen, heb er nu een keer of 6 a 7 wat mee gewonnen voor een leuk prijsje.
Zo zijn we pas met een groep vrienden naar back 2 the 90's geweest. Kosten per kaartje normaal; 32,50, nu hadden we 2 kaartjes voor 10 euro, kwamen 5 euro administratiekosten bij, dus 15 euro voor 2 kaartjes :+

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:25

Ik had voor Horse event fijn betaalbare kaartjes :) Maar verder hotels/restaurants enzo bied ik ook niet op. Als ik een weekendje weg ga wil ik gewoon dat t is hoe en wanneer ik het wil en niet vast zitten aan allerlei voorwaarden..