miss_lizje schreef:Ik heb nu 2 bonnen voor de sauna. 1 voor avond en 2 voor hele dag.
Alleen even geklaagd bij betreffende sauna dat ze niet bij elk ding wat ze erop zetten de beschikbaarheid erbij zetten. Die zag je pas nadat je gewonnen had. Nadat ik even op mijn strepen heb gestaan kan ik nu toch op de dag waar ik voor ging.
Ben ook bezig voor 2 overnachtingen in parijs, echter, als je de resensies op internet leest vraag ik me af of ik er goed aan doe om dit via vakantieveilingen te doen. De meeste hotels worden niet als goed ervaren. En de prijzen van VV lopen ook zodanig op (als je de kosten van ontbijt,parkeren etc er bijopteld) ik bijna net zo goed via een website van een hotel zelf kan boeken. (bijv. VV was 50 euro bieden,maar er kwam nog 41 euro bij van parkeren/ontbijt/toeristenbelasting/vakantieveiling. De biedingen liepen nog op tot 60 euro, dat is dan in totaal al 100 euro. Voor 130 euro kan ik ook gewoon een hotel boeken wat een stuk beter staat aangeschreven bij bijvoorbeeld zoover).
Aangezien ik totaal geen verstand heb van hotels, don't-does etc. heb ik de hulp van pa maar ingeschakeld. De kans is erg groot dat ik voor weekendje parijs niet via de veilingen ga doen.
Ridderkerk zeker??:)