Net in elkaar geslagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

Net in elkaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 02:30

Dat er zulke mensen op de wereld rondlopen, ongelofelijk. Waar gaat het heen?

Sta nog te trillen op mijn benen, en duizelig, maar dat komt mede door het hyperventileren en die klap op mijn nek.

Het was in TDF (soort disco voor middelbare scholieren),
het was al bijna afgelopen, en veel mensen waren al richting huis. Ik en een 'vriendin' liepen de trap
op en er liepen twee meiden achter ons. Ze liepen ons continu op de hakken en porden ons naar voren. Eerste instantie
had ik niet zoveel door, totdat ze begonnen te vloeken dat we door moesten lopen. Toen we eenmaal boven waren
kreeg ik een harde duw en begonnen ze nogmaals op me te schelden. Ik liep gewoon door en deed een poging om ze te negeren.
Maar dat hielp niet. Ze volgden ons en ik besloot stil te staan, om ze er langs te laten en dat ik van ze af was.

Maar helaas... Ze gingen een bekgevecht met me aan. Hoe stoer ik wel niet was en wat ik wel niet dacht. Ik begon
een beetje in paniek te raken van binnen, want ik sta niet sterk in mijn sloffen als het daar om gaat. Ik zij rustig onder
controle dat ze door moesten lopen, en dat ze niet ruzie moesten zoeken met me. Ik weet niet wat ze toen allemaal
zeiden, maar iig iets met kanker, en dat ik een vieze prutsmuts was en toen kreeg ik de eerste klap te pakken.
Een harde bitchklap in mijn gezicht. Ik bedacht me niet en om me te verweren wou ik laten zien dat ze moesten ophouden
en wou een klap terug geven, maar voordat ik dat uberhaupt KON doen pakte die andere mijn hand en liet me kei hard
op de grond vallen. Ondertussen trok die andere aan mijn haren en kon niets meer. Het enige wat ik kon doen was de grond
zien en wachten tot ze ophielden, want mijn handen had een van die (vieze achterlijke rot! &%%$^%^&) meisjes vast.
Toen ik weer kon opstaan (met moeite van de schrik) was ik echt behoorlijk duizelig en wist niet wat me overkwam.
Het meisje dat bij me was rende snel naar een paar groepjes jongens die zij kon, om ze te zeggen wat er was gebeurt.
Ik had nog geroepen dat ze bij me moest blijven, ik was duizelig en moest even iets vast houden anders viel ik zo wat om!
maar ze luisterde niet en half geshockeerd stompelde ik duizelig achter haar
aan naar de zaal verderop waar ze heen ging (waar je eerst door een gang moest.)

Er was ondertussen niemand meer om me heen, maar had dat al niet eens meer in de gaten, Terwijl ik wat duizelig achter haar aan liep. en tot mijn grote schrik kwam ik ze in de hal weer tegen. Voordat ik me kon bedenken dat het hun waren en weg moest wezen, sloegen ze me alweer op de grond en trokken weer aan mijn haren. Weer kon ik niets, alleen maar denken, nee dat nog niet eens.
Deze serie klappen duurde iets langer, mede omdat ze het er nu van namen omdat er niemand in de buurt was. Weer lag ik op de grond
en stond snel weer op. Ik wist echt niet wat ik moest! Ik liep zo snel dat ik nog kon naar 'mijn vriendin' die rustig bij de jongens
stond. Ik wou haar mee sleuren naar de wc en met veel moeite lukte me dat. Jankend vertelde ik stotterend dat ze me weer
hadden gepakt. Maar veel tijd nam ze niet voor me, en zij dat ik weer met haar mee moest naar die jongens. Het ergste vond ik nog
dat ze net deed alsof het heel gewoon was dat er even iemand op de grond werd gedrukt, en dat ik niet moest 'zeuren' om mee
te gaan naar die jongens. Nou daar zat ik dan, tussen hun in , lekker te hyperventileren. Ik wou weg.. Even later besloten
we onze jassen te halen, of nou ja, dat deed een andere vriendin voor me, die ik gelukkig tegen kwam en het wel deels kon vertellen,
nou ja dat lukte natuurlijk amper met dat gesnik er tussen door, maar goed. Ze wou me iig begrijpen. Jammer dat ik bij dat andere
meisje was toen het gebeurde, want ze doet er nogsteeds lekker simpel over. 'Ach kan iedereen toch gebeuren? het zijn nou
eenmaal vieze marokanen'. of 'Ja ik kan er toch niks aan doen? Jezus.'

Buiten kwam ik ze weer tegen, ze wezen naar me en ik hoorde '; oh kijk dat is zij. Ik voelde dat ik weer helemaal duizelig werd
en begon te trillen, want ze stonden ong. 3 meter achter me. Ik wees die 'vriendin' er op dat ik weg wou, ik kon het niet trekken.
Maar goed, ze trok zich nergens van aan en ik bleef dus maar heel dicht bij die jongens. Toen ik eenmaal stresserig in de auto
klom merkte ik pas hoe'n zere nek ik had, hoe mijn knibbel bijt en alle andere geraakte plekken.
En met het typen voelde ik de pijn in mijn pols en hand. Daar zit ook een blauwe plek. Op het duizelige na en de pijn klachten
zie je er dus niets aan. Jammer, het klinkt stom, maar heb nu geen bewijs.. Ja, ik weet nog zo'n beetje alles, en draag een dikke
angst met me mee. Want stel je voor dat ik ze weer tegen kom en ik ben weer alleen? En dat kan iedereen zijn, want ik weet
niet hoe ze er uit zien, want van alles heb ik alleen de grijze kleur van de grond gezien..

De grote vraag is bij mij; waarom ik, waarom was ik diegene die ze moesten hebben? was het toeval, of ...of??
Maar goed, ik hoop dat ik op de gemaakte fotos van tdf ze kan herkennen, en die 'vriendin' zal ook een poging wagen te kijken,
maar die moed geef ik al op. Als ik uberhaupt er over heen ben om weer op stap te gaan, ga ik alleen nog maar met mijn échte
vrienden mee, die me op zo'n moment kunnen helpen, of iig naar me luisteren en me wat rustig houden.

Ik zal nu proberen te slapen, hopen dat het lukt, zal morgen behoorlijk spierpijn hebben en hopelijk houd ik hier geen angst aan
over...
Laatst bijgewerkt door Nadia op 27-02-11 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

PoelieWoelie

Re: Net in mekaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:39

Jeetje, lekkere vriendin dan!

Wat lopen er gekken rond op de wereld hè. Ik zou als je weer daar bent inderdaad maar zorgen dat je een betrouwbaar iemand bij je hebt, liefst een jongen! En iets eerder naar huis gaan als het nog wat drukker is!

Weet verder niet wat je eraan kunt doen.. Je hebt geen bewijs maar als je het al wel had zou ik persoonlijk er niks mee doen. Straks krijg je hun vrienden achter je aan, je weet het maar nooit!

Even lekker rustig aan doen meis! En maak je niet teveel zorgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:39

Vreselijk...
heel veel sterkte hoor! en wat een rotvriendin zeg, jeetje!
Hoop heel erg dat je er niks ernstigs aan overhoud

:(:)

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:41

Jeetje wat erg meid! ;( Ik schrik hier echt van!
Wat een poedersuiker vriendin!

Ik vind dat je echt aangifte moet gaan doen, dit is ongehoord :( _-:(
Ook een bezoekje aan het ziekenhuis kan geen kwaad en laat vooral foto's maken van je verwondingen.
Herken je ze straks op de foto absoluut aangifte doen en met het verslag van het ziekenhuis hangen de daders extra!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:43

jeetje wat vervelend zeg, ik denk echt dat het toeval was en dat ze gewoon ff stoer wilden meppen...
sterkte ermee en hoop dat de pijn mee gaat vallen al zal dat wel niet zo zijn :(:)

maak foto's van blauwe plekken etc, en doe aangifte bij de politie, dit is niet normaal meer hoor!
en zoals doei al zegt: laat een verslag opmaken door het ziekenhuis of je huisarts, dit kan altijd gebruikt worden!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 02:43

mijn moeder (die natuurlijk erg schrok) wil zeker aangifte doen. Punt is dat ik geen idee heb hoe ze er uit zien. alleen die 'vriendin' weet het dus (zegt ze)...

Sanny_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:45

Verschrikkelijk! En wat een vriendin is dat zeg!

Ga je morgen wel even aangifte doen?? Kunnen ze je meteen verwijzen naar slachtofferhulp. Je moet hier wel even met iemand over praten anders blijft het je nog heel lang achtervolgen en dat is echt niet nodig!

Sterkte!!

Edit: ik val in herhaling! ;)

xxLarella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:46

Jeetje meid:(
Heel veel sterkte!

Ik weet precies hoe jij je voelt. ik ben op stal te grazen genomen, alleen haar kende ik dus wel.
Alleen van het duizeligheid en trillen weet ik precies hoe je je moet voelen.
Hoop dat je een beetje kan slapen!!! :(:)
Laatst bijgewerkt door xxLarella op 26-02-11 02:48, in het totaal 1 keer bewerkt

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:47

Stonden er geen mensen in die disco? Heeft gewoon helemaal niemand je geholpen?

Nogmaals, ik vind het echt heel erg voor je :(:)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:48

nouja ik hoop op het beste voor je, en als je ze zou zien ergens dan zou je ze denk ik wel herkennen? gewoon omdat je ze dan voor je hebt?
en die vriendin heeft jou mooi laten zitten, ze is het woord vriendin niet eens echt waard!

en slachtofferhulp is geen slecht idee, straks durf je door die k*twijven niet eens meer uit te gaan, zou toch mooi zonde zijn hoor!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 02:50

dankjullie voor jullie begrip allemaal :)

Tja, en ik ben al niet zo zelfverzekerd over mezelf, gebeurt dit me dus ook.. Ik ben bang dat ik me door
dit nog minder plezierig met mijzelf ga voelen, en sneller me aangekeken voel.

Doei: ja ik weet nog uit mijn geheugen ergens dat 1 jongen mij voorbij liep en een beetje geschrokken aankeek..maar die liep gewoon door..

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:52

Wat naar dat dit je is overkomen, meid echt aangifte doen hoor!
Het mooiste zou zijn als je kan achterhalen wie het zijn.
Staan ze mss ergens op de foto van bijv de site van de discotheek?
Maak ook foto's van je blauwe plekken/verwondingen.
En bij twijfel, echt even langs het ziekenhuis ;)
Bel anders even met 09008844 (geen spoed, wel politie) voor advies.
Sterkte!!
Laatst bijgewerkt door Wesseltje op 26-02-11 03:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:54

Eens afwachten of je morgen niet bont en blauw bent en dan contact opnemen met de politie en het verhaal uitleggen. Zorgen dat je getuigen hebt die mee gaan zodat ze ook een verklaring af kunnen leggen. Met een hyves profiel kunnen ze er al achter komen wie het zijn en kunnen ze zorgen dat ze een taakstraf krijgen.

Handige zet was ook geweest naar een uitsmijter toe te gaan en het verhaal te vertellen de meisjes aanwijzen en vragen of hun een naam of iets kunnen regelen omdat je aangifte wilt doen. Alleen dat is nu helaas te laat.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 02:54

het probleem is dat ik alleen een blauwe plek heb, verder (teminste heb nog niet alles specifiek nagekeken)
helemaal geen schrammen etc.
Alleen maar heel veel pijnlijke en gevoelige plekken.

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:55

:n Echt tegenwoordig helpen mensen mekaar steeds minder...
Al ben je bang en weet je dat je niet kan helpen, ga dan naar een portier of iemand die daar werkt, bel de politie of doe iets!

:n Ik kan het echt niet begrijpen, voor hetzelfde geldt was je verkeerd neergekomen en doodgeschopt... :(:)

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:56

Tsja er loopt een boel tuig rond tegenwoordig, schorem! En een fijne vriendin heb je zeg, die zou ik schrappen van mijn lijstje.

Volgende keer als je gaat zeker even zorgen dat je niet alleen komt te staan en inderdaad met wat jongens of meiden gaan die wat sterker in hun schoenen staan op zo'n moment. Heel vervelend, denk je leuk uit te gaan en dan heb je wat van die aso's die het vergallen voor een ander...(zeker aangifte gaan doen ook al weet je niet meer hoe ze eruit zien)

Sterkte ermee.. :(:)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:56

Vreselijk zeg, om zoiets mee te maken! En dan die vriendin (?) van je... in de nood leer je je vrienden kennen, zeggen ze...

Toch aangifte doen, misschien dat die vriendin toch iets zinnigs weet te vertellen over wie het waren/hoe ze eruit zagen... Hoe sneller je aangifte doet, hoe beter ze zich dat zal herinneren, dan ligt er in ieder geval al een aangifte van ze bij de politie. Het lijken me types die waarschijnlijk wel vaker zoiets uithalen, misschien zijn ze dus al bekenden van de politie en kan jouw aangifte nèt de reden zijn voor de politie om tot aktie over te gaan.

Ik sluit me aan bij de tips van doei en suikermeisje.

Heel veel sterkte! :(:)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:57

Hoeft ook allemaal niet ook al heb je niks en een of twee getuigen die het gezien hebben. Die leggen een verklaring af en dan kan de politie zijn werk doen.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:57

Wat een rotgrieten zeg. Gesterkt omdat ze in een groepje zijn durven ze iemand te pakken. Bitje, niet aan jezelf twijfelen, het is absoluut niet jouw schuld! Het was toeval dat ze jou eruit pikte, je was voor hen 'toevallig voor handen'.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ga er over praten. Is er nu iemand die je kan bellen? Want zo in je eentje is niet goed, dan blijf je wat gebeurt is herhalen in je hoofd.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 03:00

Sleeper schreef:
Wat een rotgrieten zeg. Gesterkt omdat ze in een groepje zijn durven ze iemand te pakken. Bitje, niet aan jezelf twijfelen, het is absoluut niet jouw schuld! Het was toeval dat ze jou eruit pikte, je was voor hen 'toevallig voor handen'.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ga er over praten. Is er nu iemand die je kan bellen? Want zo in je eentje is niet goed, dan blijf je wat gebeurt is herhalen in je hoofd.

ik heb het toen ik thuiskwam aan mijn ouders verteld, en moest en zou dit gelijk op papier zetten. Anders weet ik het wel weer,
de volgende dag ben ik dan vast de helft weer vergeten (weggepropt). Ik ga ook nu niemand meer bellen, ga zo proberen te
slapen, want mijn pols word steeds pijnlijker van het typen..

Ik probeer het beste er van te maken.. en morgen kijk ik verder...
allemaal dankjullie voor jullie begrip :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 03:20

Gadverdamme wat een "vriendin" is dat zeg. zou absoluut dit niet van haar pikken en haar confronteren. Vriendinnen helpen elkaar toch of ben ik nou scheel? als jij mijn vriendin was geweest was ik er tussen gesprongen, no mather what. En anders op zijn minst ervoor gezorgd dat andere mensen zouden ingrijpen... walgelijk

en dan nog de gene die je mishandeld hebben, geen idee wat voor wijven dit waren maar ik heb echt een vreselijke hekel aan die "bitches" die denken dat ze alles kunnen maken en de wereld van hun is en dat ze het zelf o zo zwaar hebben etc... zij hadden absoluut niet het recht om dit te doen en zochten een zondebok... helaas ben jij dit geworden :(:) ben zelf 1 x in een soortgelijke situatie gekomen, meisje zocht ruzie met mij omdat ze dacht dat ik iets met haar vriend wou, wist zijn naam niet eens :') en die was ook echt de hele tijd de grens aan het opzoeken en duwen en proberen laten struikelen... en ja dan na 5 pogingen bereik je bij mij de grens :+ Helaas werd ik tegen gehouden door 2 vriendinnen toen ik op haar wou springen maar ze scheet em toen zo erg in haar broek dat ik sindsdien geen last meer heb gehad van haar :')

Ik zou als ik jou was sowieso aangifte proberen te doen, hoop dat je ze herkend van de foto! ik begrijp dat je het nu echt onwijs eng vind om uit te gaan, i dont blame you :n en ik zou het ook zeker niet meer doen met die "vriendin' maar wel met meerdere vriendinnen waar je echt van op aan kunt. echt heel veel sterkte meis :(:)

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 08:46

He gatverdamme zeg. Lekkere 'vriendin' is dat zeg. Hangen er geen camera's in die discotheek?
Zeker aangifte doen wie weet wat er uit komt. Ik hoop dat je een beetje geslapen hebt en niet teveel spierpijn hebt.

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 08:54

woow wat heftig!, maar was er geen bewaking dan die iets deed?
als er bij ons zoiets aan het beginnen is staan er meteen 2 mega manenn tussen je in en die blijven dan de rest van de avond je in de gaten houden!,

en zeker aangifte doen! en sterkte met je herstel

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 08:57

aangifte doen en de politie laten uitzoeken wie het is.
als je foto's zal zien zal je ze wel herkennen misschien.
en even naar de dokter om alles na te laten kijken.

vieze jeugd van tegenwoordig bah bah

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 09:07

Sow wat een verhaal zeg.

Raar dat ook niemand die iets gezien heeft jou geholpen heeft.

Hoe gaat het nu met je?

Liep er eigenlijk geen security rond?