Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik schrik hier echt van!

Sleeper schreef:Wat een rotgrieten zeg. Gesterkt omdat ze in een groepje zijn durven ze iemand te pakken. Bitje, niet aan jezelf twijfelen, het is absoluut niet jouw schuld! Het was toeval dat ze jou eruit pikte, je was voor hen 'toevallig voor handen'.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en ga er over praten. Is er nu iemand die je kan bellen? Want zo in je eentje is niet goed, dan blijf je wat gebeurt is herhalen in je hoofd.
ben zelf 1 x in een soortgelijke situatie gekomen, meisje zocht ruzie met mij omdat ze dacht dat ik iets met haar vriend wou, wist zijn naam niet eens
en die was ook echt de hele tijd de grens aan het opzoeken en duwen en proberen laten struikelen... en ja dan na 5 pogingen bereik je bij mij de grens
Helaas werd ik tegen gehouden door 2 vriendinnen toen ik op haar wou springen maar ze scheet em toen zo erg in haar broek dat ik sindsdien geen last meer heb gehad van haar 
en ik zou het ook zeker niet meer doen met die "vriendin' maar wel met meerdere vriendinnen waar je echt van op aan kunt. echt heel veel sterkte meis