...Overal waar ik kom gebeurt er wel iets met/bij mij waar je totaal niet op zit te wachten...
MAAR SERIEUS, DAT IEMAND VAN HET LACHEN OVER MIJN VOET HEEN PIST SLAAT TOCH SERIEUS ALLES???

Ik ging vanavond met al mijn vriendinnen lekker naar tdf (the dance factory),
en buiten dat ik voor de 2e keer op mijn hakken ging, en ik soms wat pijnlijke feets had. Ging alles
redelijk zonder pech dingen deze avond.
Oké, dat ik tijdens het dansen opeens met mijn hak door een putje ging, en we met zijn allen
bijna omkwamen van het lachen. Kregen we toch mijn hak na 5 minuten intensieve trekmoves bevreid van het
putje waar ik dus in vast zat

maargoed, dat kan iedereen gebeuren toch?

maar nou komt ie..
hoe dan ook, ik sta in de rij voor mijn jas, sta ik naast iemand die opeens keihard begon te lachen.
En opeens hoorde ik wat 'drinken' op de grond vallen en voelde spetters op mijn voet,
athans ik dacht dat het drinken was

Kijk ik naast me en zie ik dat dat meisje gewoon keihard in haar broek zat te zijken!!
een straal ging langs haar broek en voordat ik besefte dat ik dus finaal werd onder gezeken was ze al verdwenen!
gatverdegatverdegatver!!!!
eenmaal thuis snel een tob met zeep en water gepakt en mijn voet er in gedaan, bahbahahahhh!!!
waarom kiezen ze altijd mij?

Hoe dan ook, mijn dag kan niet meer stuk , bah wie doet nou zo iets? hou het in of ren naar de wc ofzo??!!
mijn voet is geen pellet waar je zo even mag overheen pissen toevallig