Slimmerik wordt bedankt....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Slimmerik wordt bedankt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 16:56

Slimmerik kan er niks aan doen, ze weet niet eens waar het over gaat maar ik kan mijzelf nu wel voor mn kop slaan! :x Wil hierbij ook meteen iedereen AFraden om tijdens het schrijven van een sollicitatiebrief soms even op bokt te kijken/lezen!

Wat heb ik gedaan? Nou, ik was dus heel braaf een sollicitatiebrief aan het schrijven, alles op papier, handtekening er onder, in envelop en op de post. Op weg van brievenbus naar huis bedacht ik me dat de persoon waaraan de brief gericht toch wel een typische achternaam had. Ik legde een connectie met bokt en begon al ernstig te twijfelen := Brief zat al in de brievenbus dus snel naar huis, onderweg schietgebedje gedaan in de hoop dat ik niet de fout had gemaakt die ik nu vermoede. Thuis de brief geopend in word en toen bleek dus dat ik had gedaan waar ik al voor vreesde....Ik heb de beste man/vrouw met Slimmerik aangeschreven terwijl hij/zij Simmelink heet |o

grietsjuh

Re: Slimmerik wordt bedankt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:57

oooow wat een blunder! Ik hoop voor je dat ze er om kunnen lachen en dat het meevalt!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:58

Tja aan de andere kant zul je wel opvallen tussen al die saaie brieven en dat kan ook je voordeel zijn !

lindatje

HAHAHA _O- Oh sorry, het is voor jou helemaal niet grappig, maar ik moet er toch wel stiekem om lachen :')

Hopelijk kan de de ontvanger er ook om lachen :D

Bramasole

_O- da's niet zo slim van je. Maar wellicht moet de ontvanger er zo om lachen dat je meteen op gesprek mag komen.
Laatst bijgewerkt door Bramasole op 08-07-09 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:59

*proest* _O- Hopenlijk wordt het als een compliment opgevat ;)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:59

jouw brief gaat in ieder geval opvallen en in het beste geval een glimlach opleveren.

En laten we wel wezen, we willen toch juist dat sollicitatiebrieven opvallen??

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:00

Ojee... := Je ziet geen kans om zo de postbode te onderscheppen??

Ik hoop maar dat het anders goed opgevat wordt :))

sambagirl

Uthrick schreef:
Slimmerik kan er niks aan doen, ze weet niet eens waar het over gaat maar ik kan mijzelf nu wel voor mn kop slaan! :x Wil hierbij ook meteen iedereen AFraden om tijdens het schrijven van een sollicitatiebrief soms even op bokt te kijken/lezen!

Wat heb ik gedaan? Nou, ik was dus heel braaf een sollicitatiebrief aan het schrijven, alles op papier, handtekening er onder, in envelop en op de post. Op weg van brievenbus naar huis bedacht ik me dat de persoon waaraan de brief gericht toch wel een typische achternaam had. Ik legde een connectie met bokt en begon al ernstig te twijfelen := Brief zat al in de brievenbus dus snel naar huis, onderweg schietgebedje gedaan in de hoop dat ik niet de fout had gemaakt die ik nu vermoede. Thuis de brief geopend in word en toen bleek dus dat ik had gedaan waar ik al voor vreesde....Ik heb de beste man/vrouw met Slimmerik aangeschreven terwijl hij/zij Simmelink heet |o

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

* en raapt zichzelf weer op**

met een beetje geluk lezen ze er over heen............................

Waar werkt deze Simmelink ( ik heb familie met die naam ;) misschien kan ik je nog redden)

mariekie

Oeps... :oo

Moest eigenlijk best _O- na je verhaal te hebben gelezen.

Ben benieuwd of je wat hoort!! :D

Annouk

Ik hoop voor je dat de persoon in kwestie het net zo grappig vindt als wij.
:D

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:02

Ooh, wat erg!!! Maar toch stiekem wel grappig! :D
Laat je nog even weten of je nog op gesprek mocht komen??

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:02

Haha, met een beetje geluk kunnen ze er wel om lachen of nog beter; lezen ze er gewoon overheen.
't Is ook wel een naam waarbij die fout snel gemaakt wordt lijkt me.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:03

Wie weet zit deze heer/mevrouw ook wel op Bokt. Je weet maar nooit en Slimmerik is natuurlijk erg bekend :D

araber

haha geweldig nu maar hopen dat je o gesprek mag komen haha

beestenfreak

bij de brievenbus kamperen totdat deze geleegd wordt? brief erachteraan sturen? dit zou echt iets voor mij zijn :')

xDjailo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:04

Hahaha geweldig! Voor jou misschien iets minder.. Ik zou er in ieder geval wel om kunnen lachen als ik zo heette denk ik!

Cyntje

Whahahaha,... die Slimmerik toch :')
Foutje kan gebeuren toch :+

texelse

G E W E L D I G!!!

De kans is groot dat de geadresseerde het niet eens ziet. Want lees jij je naam en adres op een brief die je krijgt? Maar als hij/zij het wel leest, en hij/zij heeft een beetje gevoel voor humor, dan ligt jouw brief bovenop de stapel "nog een keer lezen".

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:06

texelse schreef:
G E W E L D I G!!!

De kans is groot dat de geadresseerde het niet eens ziet. Want lees jij je naam en adres op een brief die je krijgt? Maar als hij/zij het wel leest, en hij/zij heeft een beetje gevoel voor humor, dan ligt jouw brief bovenop de stapel "nog een keer lezen".

Ik lees altijd mijn naam en alles na :j
Zo krijgen wij nog steeds van 1 bedrijf post en altijd verkeerd geschreven na een aantal verzoeken dit aan te passen,... nu lag ik er maar om :=

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:07

oeps _O- :') Nou ja... hopen maar dat de betreffende persoon eroverheen leest of er om moet lachen. Fouten zijn menselijk toch? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:08

Lig hier helemaal in een deuk, wat een blunder!!!! :D :D
Jij heb wat uit te leggen hoop dat je toekomstige baas hier de humor van in kan zien (Zijn of haar naam zal ongetwijfeld vaker verkeerd gespeld worden)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:08

Aahh arme jij, zo'n nette brief en dan een foute naam..

Ik hoop maar dat die persoon het positief opvat :D

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:09

Oh wat een geweldige fout := voor jou alleen niet zo haha, misschien leest diegene er inderdaad wel om heen of kan er heel erg om lachen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:09

Ik heb een idee! Anders bel je ze toch gewoon op en zeg je dat je computer het automatisch veranderd heeft in dat woord? Computers doen dat wel vaker als ze een woord niet herkennen, dan pakken ze gewoon een woord wat erop lijkt zonder jouw toestemming :j

Als je de baan graag wil zou ik wel een leugentje hiervoor willen verzinnen :o