Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Daarom heb ik een lijst met inloggegevens van alles wat ik online heb in een bestandje "begrafenis", samen met adressen, muziekkeuze etc. Kunnen ze alles zonder te veel moeite opheffen.
Knoffer schreef:Je kunt wel melding maken bij fb dat iemand overleden is en dan heb je volgens mij de optie dat ie verwijderd wordt, of blijft staan met de melding dat de persoon is overleden.
Bankrekening opheffen zitten soms nog wel wat haken ogen aan als er geen testament is
countrygirl schreef:De facebookpagina van een overleden vriendin was vrij snel na haar overlijden verwijderd. Bestaat gewoon niet meer.
Loose schreef:countrygirl schreef:De facebookpagina van een overleden vriendin was vrij snel na haar overlijden verwijderd. Bestaat gewoon niet meer.
Dat is ook wel weer echt alsof je diegene helemaal weg wilt vagen ofzo.
Maar aan de andere kant, ik kende een meisje dat is overleden (was geen vriendin, maar we groetten elkaar wel altijd dus gewoon kennis) en die staat bij FB nu heel vaak aan de zijkant van personen die je misschien kent. Dat vind ik ergens ook wel weer een beetje naar.
Loose schreef:countrygirl schreef:De facebookpagina van een overleden vriendin was vrij snel na haar overlijden verwijderd. Bestaat gewoon niet meer.
Dat is ook wel weer echt alsof je diegene helemaal weg wilt vagen ofzo.
Maar aan de andere kant, ik kende een meisje dat is overleden (was geen vriendin, maar we groetten elkaar wel altijd dus gewoon kennis) en die staat bij FB nu heel vaak aan de zijkant van personen die je misschien kent. Dat vind ik ergens ook wel weer een beetje naar.
Shadow0 schreef:Een artikel hierover: http://www.computeridee.nl/artikel/test ... tale-leven
Zelf wil ik best online blijven bestaan, ik geloof niet dat ik uitgewist wil worden.