Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kiwipitje schreef:Dat heeft niets te maken met het feit dat je uit Brabant komt. Wat een onzin zeg
Ik vind het maar heel normaal dat je in topics (misschien met uitzondering van HK topics) gewoon normale Nederlandse volzinnen typt die beginnen met een hoofdletter, eindigen met een punt en daartussen ook de juiste interpuntie en spelling hebben. Zeggen dat je slecht bent in spelling is een slecht excuus. Bij elke internet browser kun je spellingcontrole instellen en die haalt een deel van de fouten er echt wel uit. Natuurlijk staat er her en der wel eens een foutje, maar een tekst zo typen dat deze goed leesbaar is en er netjes uit ziet vind ik echt niet teveel gevraagd.
Kiwipitje schreef:Dat heeft niets te maken met het feit dat je uit Brabant komt. Wat een onzin zeg
Ik vind het maar heel normaal dat je in topics (misschien met uitzondering van HK topics) gewoon normale Nederlandse volzinnen typt die beginnen met een hoofdletter, eindigen met een punt en daartussen ook de juiste interpuntie en spelling hebben. Zeggen dat je slecht bent in spelling is een slecht excuus. Bij elke internet browser kun je spellingcontrole instellen en die haalt een deel van de fouten er echt wel uit. Natuurlijk staat er her en der wel eens een foutje, maar een tekst zo typen dat deze goed leesbaar is en er netjes uit ziet vind ik echt niet teveel gevraagd.
saffire schreef:Kiwipitje schreef:Dat heeft niets te maken met het feit dat je uit Brabant komt. Wat een onzin zeg
Dat heeft wel te maken met dat ik uit brabant kom , ik type soms zoals ik praat en brabants is vaak zonder n of t/d .
Maar sommige maken er dan een groot probleem van en dat vind ik niet altijd leuk snap je.
En nederlandse volzinnen wat versta je daaronder? want het woord ken ik niet
Citaat:'N dag van huis, over de rivieren
doar ginnewijt woar 't alltid woait.
Hoe wijer van huis, des te mièr pijn
Doar woar d'n zon nie komt
mén nie bevrijet
Al hattie doar wel wille zijn
Ge kunt oew kont nie kére
of ge hèt ruzie, zoe méjèndan
Ze zèn méj oangebrand
en gin mens die wit woarvan.
Nééjè... da's nie wa'k wil
Vur mijn allènnig moar vertier.
Gemoedelijk op un terrasje
Houdoe, veul schik en veul plezier.
Da vein 'k nergens mir in Nederland
Misschien wittè wa'k bedoel
Doar woar'k geborre ben, mijn Broabant
Hier li m'n hart en m'n gevoel
Kiwipitje schreef:Ik vind het maar heel normaal dat je in topics (misschien met uitzondering van HK topics) gewoon normale Nederlandse volzinnen typt die beginnen met een hoofdletter, eindigen met een punt en daartussen ook de juiste interpuntie en spelling hebben. Zeggen dat je slecht bent in spelling is een slecht excuus. Bij elke internet browser kun je spellingcontrole instellen en die haalt een deel van de fouten er echt wel uit. Natuurlijk staat er her en der wel eens een foutje, maar een tekst zo typen dat deze goed leesbaar is en er netjes uit ziet vind ik echt niet teveel gevraagd.
Citaat:Maar kom op als je een letter vergeet is dat toch niet zo erg??
dus wat vind jij ??
saffire schreef:Ik heb geen desinteresse, ik doe het meestal ongemerkt.
Een gewoonte dan denk ik.
saffire schreef:Dat heeft wel te maken met dat ik uit brabant kom , ik type soms zoals ik praat en brabants is vaak zonder n of t/d .
Maar sommige maken er dan een groot probleem van en dat vind ik niet altijd leuk snap je.
En nederlandse volzinnen wat versta je daaronder? want het woord ken ik niet