Ik ben van mezelf blond en ik heb krullen. Nou is het zo dat ik het blonde zat was en me haar donkerder wilde verven...
Met dit plaatje ben ik naar de kapper gegaan, want ik wilde het door een proffesional laten doen:

Na 4 en een half uur was ik best tevreden over het resultaat. De kleur zag er mooi uit en de "highlights" waren goed zichtbaar. Er zat nog een "randje" verf bij mijn haargrens maar het zag er keurig uit, best blij en nog aardig wat betaald maar dat was het me wel waard... Alleen nu...
Heb ik vanochtend mijn haar op mijn eigen manier gestyld en zoals ik in overleg met de kapster heb gedaan. De highlights zijn bijna niet zichtbaar als het los is maar met een knot zie je ze wel.. alleen in de onderkant van mijn haar dus. De bovenkant is veel donkerder dan de onderkant en bij mijn hoofdhuid heb ik een koper kleur. Me haar is ook echt donker.. tegen het zwarte aan! In de kapsalon vertelde ze mij dat het nog wel bijtrok omdat ze er nog een spoeling overheen had gegooid. Bij mijn haargrens is ze ook een stukje vergeten te verven dat is nu dus nog blond..

Ik had de afspraak met de kapster dat ik terug kon bellen als er plukjes niet goed zaten en het kon het bijgeverft worden.
Nu bel ik haar net op en verteld dat je de plukjes niet duidelijk waren. Over mijn verdere onvrede kon ik niet zoveel zeggen aangezien ik op het werk ben. Nu ben ik van plan ze morgen terug te bellen of langs te gaan zodat ze het meteen kunnen zien. Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat als ik naar mijn haar kijk een halve paniekaanval krijg. En het is zo dat mijn "extra dingen geld" op is deze maand.
De kapster zij dat als ik het bij liet werken ik wel weer moest betalen. Eigenlijk ben ik het hier niet mee eens en kan ik het nu gewoon niet missen.. *zucht*.
Heeft iemand alvast ideeen voor me hoe aan te pakken richting de kapper, en hoe eventueel weer te ontkleuren en back to blond?
[edit minder pikante foto