het mysterie rond het vreemde geluid is opgelost

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

het mysterie rond het vreemde geluid is opgelost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 16:32

een tijdje terug plaatste ik hier een topic over een raar geluid in mijn oude huis in pijnacker. nu ben ik verhuisd en wat denk je.... het geluid is er nog :D ik dacht even dat het spook was meeverhuisd maar het is bijna 100% zeker dat het mijn computer is. aangezien ik nu in 1 en dezelfde ruimte leef en slaap en mijn pc snachts uitstaat en het dan ook niet hoor is het duidelijk, een spook in mijn pc :D echt ik dacht dat ik gek werd toen ik van de week het geluid weer hoorde. maar nu is het mysterie dan toch opgelost gelukkig :z

Nadine_S

Re: het mysterie rond het vreemde geluid is opgelost

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:40

Kan ik me nog wel herinneren ja!
Nou, mooi dat je weet wat het is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:00

O woon je nu in Winkel? Gefeliciteerd, en wat een opluchting dat ej nu weet waar het geluid vandaan komt !

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 17:42

Chiqa schreef:
O woon je nu in Winkel? Gefeliciteerd, en wat een opluchting dat ej nu weet waar het geluid vandaan komt !

dank je wel. ik ben inderdaad 10 dagen geleden verhuisd naar winkel. heb het hier echt naar mijn zin. en mijn spook is dus gewoon meeverhuisd maar nu ik weet dat ie in de computer zit mag ie daar gewoon blijven wonen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:52

Haha Lonneke, ik kan het me nog wel herinneren dat topic! Fijn dat het mysterie is opgelost! :D

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:13

das idd erg fijn. van zo'n geluid kun je helemaal paranoia worden (nouja bij wijze van spreken dan he) :+
ik MOET ook altijd weten wat zoiets is anders houd t me de hele dag bezig....

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:16

Haha wat droog zeg :D dat soort dingen overkomen mij ook altijd :+

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:18

Ik kan het me ook nog wel herinneren! Volgde toen het topic ook helemaal. Toen kwamen er toch nog mensen kijken of zij 'het geluid' hoorde? :Y)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:43

idd ik kan me het topic ook nog herinderen.
kan me voorstellen dat je helemaal gek werd van dat geluid en nmu heb je het nog meegenomen ook :)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:46

Haha wat zal jij gebaald hebben toen je in je nieuwe huis wéér dat geluid hoorde... :D
Mooi dat je nu weet wat het is, scheelt je misschien weer wat uurtjes wakker liggen?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:46

gelukkig dat je nu weet waar het vandaan komt!
Heb je het naar je zin in je nieuwe huis?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 07:32

ik ben zelf ook heel blij dat ik nu weet wat het is. kan me nog zo herinneren dat er een bokker langs kwam en met haar oor tegen die muur heeft gestaan :D en ik maar denken dat het in die muur zat. het gaat trouwens erg goed in mijn nieuwe huis. ik heb het echt naar mijn zin. ben nu alleen een beetje brak omdat ik mijn slaapmedicatie heb gestopt en ik dus aan het afkicken ben. ik heb die medicatie 2 jaar lang geslikt en dat is gewoon niet goed geweest. mijn lichaam heeft nu ontwenningsverschijnselen tot en met, maar we zetten door. over 1 a 2 weken kan ik zonder die troep en heb ik weer wat overwonnen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:46

haha,toevallig dacht ik er een tijd geleden nog aan,aan jouw geluid en wat het nou geweest was.

fijn dat het opgelost is!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:14

Waarschijnlijk een ventilatortje in je pc dat wat meer geluid maakt, als het uit je pc komt.

Gefeliciteerd met je verhuizing Lonneke, ik hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat :j .

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 08:39

Rinske schreef:
Waarschijnlijk een ventilatortje in je pc dat wat meer geluid maakt, als het uit je pc komt.

Gefeliciteerd met je verhuizing Lonneke, ik hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat :j .

dank je wel. ik ben echt gelukkig hier. tenminste, als je dat in 11 dagen kan bepalen. maar het is zo zalig als je met fluitende vogels en een kraaiende haan opstaat en het zonnetje al schijnt. tuurlijk zal het ook nadelen hebben, als het winter is is het hier gewoon wat kouder dan in de stad. maar voorlopig is het nog voorjaar en gaan we een heerlijke tijd tegemoed. en ik ben ook aan t afvallen en aan t afbouwen van slaap medicatie en lorasepam. dus we gaan de goede kant uit. voor t eerst sinds jaaaaaren voel ik me weer een klein beetje happy. durf zowaar naar de toekomst te kijken. ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:48

fijn dat je je goed voelt meid! :D
Het is je gegunt! :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:52

Fijn dat het zo goed gaat Lonneke!
Wanneer ik tijd heb kom ik zeker eens buurten!
Ben je afgelopen zaterdag nog naar het park geweest om te kijken bij de ponyclub?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 11:18

Cayenne schreef:
Fijn dat het zo goed gaat Lonneke!
Wanneer ik tijd heb kom ik zeker eens buurten!
Ben je afgelopen zaterdag nog naar het park geweest om te kijken bij de ponyclub?

ik ben er wel langs geweest,maar ik denk dat door de jaarmarkt in niedorp en winkel ze niet konden komen. heel veel wegen rondom waren afgesloten. en je bent hier altijd welkom om een bakkie te komen doen. lijkt me erg gezellig. groetjes lonneke

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 00:34

Komende zondag worden er de Niedorpse Kampioenschappen gehouden. Ideaal om met andere paardenliefhebbers in contact te komen. Het is een klein clubje en iedereen heeft altijd een gezellig praatje.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 09:26

dank je wel voor de tip. ik had het idd al gezien bij de super de boer. daar hing een flyer. ik wil misschien van de zomer een keer een bbq houden hier thuis. lijkt het iemand leuk om te komen?