Ik heb zelf niks met kinderen en ik wil absoluut geen (kleine) kinderen op mijn bruiloft.
Wie weet een leuke duidelijke tekst voor op de uitnodiging?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Misschien zoekfunctie? Weet niet of er wat uit komt.
Ibbel schreef:"Om het voor iedereen leuk te houden, vragen wij u/je/jullie voor de kinderen een oppas te regelen."
sundance11 schreef:is voor veel mensen echt niet duidelijk genoegAls je de kaart richt aan dhr en mevr... of gewoon de namen is het toch duidelijk? Anders zet je er wel op fam.... als je kinderen erbij wil hebben.
Lijkt mij....
Yamcha schreef:Ibbel schreef:"Om het voor iedereen leuk te houden, vragen wij u/je/jullie voor de kinderen een oppas te regelen."
Ik zou het zo stellen ja, want ditsundance11 schreef:is voor veel mensen echt niet duidelijk genoegAls je de kaart richt aan dhr en mevr... of gewoon de namen is het toch duidelijk? Anders zet je er wel op fam.... als je kinderen erbij wil hebben.
Lijkt mij....
_Jolien_ schreef:Gewoon op de Envelop de namen van de ouders zetten.
Dus Pietje Jansen en Klaasje Jansen en dus niet Familie Jansen![]()
Dan moet het toch duidelijk zijn, lijkt mij... (al hoewel sommige mensen een beetje hard leers zijn..)
Echter zou ik het niet in de kaart zetten (klinkt zo bot). Wel zou ik het misschien voorzichtig brengen tijdens een gesprek met deze mensen (dat je zegt liever geen kinderen op de bruiloft te hebben). Dat vind ik persoonlijker dan om het af te lezen op de kaart..
En voor een feest van 21.00 tot 01.00 uur lijkt mij toch logisch dat dat geen tijd voor kinderen is..
).Brainless schreef:... ik denk dat er dan nogal wat mensen zijn die helemaal niet komen...
Kun je niet een kinderhoekje regelen waar de kids beziggehouden worden?

Beetje humor derbij, wordt meteen een stuk minder zwaar opgenomen dan!